Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9x Haze Berry, Gavita Digistar 600 Watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 9x Haze Berry, Gavita Digistar 600 Watt

- als je nog niet op 12/12 over bent gegaan
    - wacht dan nog even.
    - hoe langer de groei hoe sterker de dame tegen ziektes
    - maar jij beslist natuurlijk
    - wij kunnen maar advies geven.

- Grts Amazing

Comment

Net even snel een foto genomen voor het licht weer aan ging.
      Heb donderdag de klok op 12/12 gezet.
      Ze stonden 23 dagen in de groei sinds het ontkiemen. Vandaag dag 3 of 4 (voorbloei)
      Hoop dat de tent mooi vol komt..
      Groetjes

20150110_235913.jpg

ps. hoe load ik grotere foto's up?

Comment

Dubbel klikken op de foto en dan medium of groot!

Sent from my C2105 using Tapatalk
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

- ziet er mooi uit.
          - veel beter zonder lamp aan

- Grts Amazing

Comment

Thanks

Comment

Mooi bosje groen.
              Op naar de bloemen.

Comment

Goedenavond allen
                Ff een korte update, vandaag dag 6 sinds de klok op 12/12 gezet is.
                Heb ze vanmorgen gedieft, hoop dat ik 't goed gedaan heb en niet teveel heb weggehaald ofzo.
                Zodra ik de eerste bloeitekenen zie verschijnen begin ik met het toedienen van Terra Flores.

20150113_102542.jpg20150113_102600.jpg20150113_102605.jpg20150113_102525.jpg

Groetjes

Comment

Onderste twee zijtakjes lijken het ook gehaald te hebben? Bij mij wordt dat meestal niks en dief ik ze later weg. Dat vroege toppen was dus mss nog niet zo'n slecht idee achteraf?

Comment

Update Bloei dag 12.

Begin 2e week ben ik bloeivoeding beginnen te geven, omdat m'n groei voeding op was.
                    Misschien had ik beter niet zo lui geweest en even naar de gs gegaan.
                    Sommige onderste bladeren kleuren geel en gaan dood. Is het verstandig om toch nog een flesje groeivoeding te gaan halen?
                    Of heeft dat geen zin meer en ga ik gewoon door met bloeivoeding geven. (canna terra flores)

Straks maak ik wat foto's zonder hps

@beo wat bedoel je?

20150119_091957.jpg20150119_091810.jpg20150119_091749.jpg20150119_091710.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Wat foto's zonder hps, laatste met flits.
                    Blaadjes hingen wat slapjes, maar heb ze net allemaal 400ml water met zo'n 40 ml bloeivoeding gegeven.

20150119_120435.jpg20150119_120448.jpg20150119_120523.jpg
                    20150119_120554.jpg20150119_120647.jpg20150119_120635.jpg

Comment

Is 10 keer de aanbevolen dosis... Vandaar ook de gele bladeren wsl. De EC is zich aan het opstapelen en zo wordt er niks meer opgenomen.

Je hebt vroeg getopt. De onderste twee zijtakjes worden bij mijn planten nooit groot. Dus ik dief die weg. Wou weten of die zich bij u wel ontwikkeld hebben zodat ze gelijk staan met het bladerdek.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Lijkt op foto 2 wel zo. 6 zijtakken, allemaal mooi even dik. Dus die zijn wel ontwikkeld. Dat is bij mij nog nooit het geval geweest en ik reken die dus ook niet mee als ik top.

Comment

Geef voorlopig maar alleen water,zal wel een week worden en let op dat ze wel drinken anders verzuip je ze ook nog.

Comment

eerder teveel water denk ik.
                          maar als jij vandaag die dosis hebt gegeven heb je tegen morgen geen planten meer helemaal weg gebrand
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

"Blaadjes hingen wat slapjes, maar heb ze net allemaal 400ml water met zo'n 40 ml bloeivoeding gegeven"

volgens mijn schema moet ik op 10l water 50ml bloeivoeding geven..en ze zeggen hier op het forum dat dit al veel is..(plagron terra voeding)..
                            Als je inderdaad 40ml heb gegeven per plant heb je een probleem vrees ik..
                            HEALING OF THE NATION

Comment

Ik hoop dat Herbert 40ml op 10 liter water bedoeld dan val het wel mee.
                              Heb het schema is bekeken van de voeding,maar als ik het schema bekijk mis je ook een aantal dingen.
                              Als ik gelijk heb hierboven in de eerste zin geef je of te veel water wat ik zelf wel denk of ze lusten nog een beetje groeivoeding maar dan zal je de bladeren lichter groen moeten zien worden.Maar zo ziet het er niet naar uit dan is de kleur geel veel lichter.

Comment

40 ml op 10 liter idd sorry haha..
                                M'n schema stelt niks voor nee dus ik denk dat het misschien een gebrek aan groeivoeding is, want zoveel water geef ik ze niet. (Zo'n 200-250 ml per plant)
                                Vandaar dat ik dacht ik probeer wat meer water te geven, 400 ml en ook wat meer voeding om te kijken hoe ze 't dan doen.

Heb net even wat foto's gemaakt van hoe ze er nu bij staan (lamp ging aan om 12 uur middernacht)
                                Gisteren heb ik niks gegeven en straks in de ochtend (voor 12, dan gaat ie weer uit) ga ik weer 400 ml water geven denk ik...met voeding..

20150121_013353.jpg20150121_013141.jpg20150121_013335.jpg
                                20150121_013246.jpg20150121_013232.jpg

Temperatuur is 28,4 graden
                                Lv 36
                                Afzuiger draait op 100%

Ik ga morgen m'n buis maar weer op deze manier naar 't raam voeren.

20150107_025250.jpg

@beowulf Ik heb ze in week 2 getopt, wist niet dat het vroeg was.
                                Maar de 5e internode was al aanwezig vandaar..dan bof ik maar met die extra zijtakken

Comment

Bezig...
                                X