Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

Dat wordt een lekkere toppenzee zo!

Apart dat er een paar tussen zitten die net iets lichter van kleur zijn

Laat ze maar lekker knallen m8!
    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

- ze beginnen er mooi uit te zien...
      - is ook normaal e , zie wie er voor zorgt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AudioSystemRolla View Post
        mway waarom denk je dat de fan erover laten blazen meer thc produceert ?
        ik was altijd van mening dat de plant die aanmaakt als bescherming van de zon ?
        De Banana Kush die in deze kruising zit houdt daar van en heeft deze eigenschap doorgegeven.
        Het schijnt ook zo te zijn als je die Banana Kush in een ruimte zet met CO2 en de waaier erop ze helemaal los gaan.

Soulrebel bijna compleet dan kan je los.
        thugz,Stemma,Plantos en Amazing we doen ons best om er iets moois van te maken

Comment

Beginnende thcexplosie in de tent.
          Zal morgen proberen met de lamp uit wat foto`s ervan te maken.

Comment

Ach mway wat ziet dat er lekker uit,het is bijna zelfkasteiding voor mij.
            Wat mis ik mn kweekerijtje,laat staan goede wiet.
            Heb maar besloten een scrog te doen op balkon,het duurt alleen nog zo lang.Ik timmer dan een bak van 40cm langs de binnenkant van mn balkon,en dan maar scroggen zodat de toppen laag blijven.Of zou een specikuip een beter idee zijn?En dan maar hopen op veel zon.

verstuurd met mijn preiphone over het wortelkanaal

Comment

Des te meer aarde des te meer plant.
              Als je een kap zou maken van een verdonkerend dekzeil en bogen aan je reling maak kun je het dekzeil afrollen en als het weer donker is oprollen.
              Kun je als het net bijna vol is in de bloei en zo eerder oogsten mocht je dan nog zien dat je tijd hebt kun je eventueel nog wat ontkiemen.

Comment

Zo we zijn inmiddels weer een paar dagen verder en aangekomen op dag 20 van de echte bloei.
                Klimaat is stabiel rond de 27 graden en een LV van rond de 45%.
                Ze krijgen nu 250ml per dag,voeding 2ml AlgaBloom.
                Ook geef ik om de 3 dagen alleen water.
                Bij het te snel overslaan van een voedingsbeurt beginnen ze net als de eerste keer gelijk te klagen.
                De thcproductie en bloemvorming beginnen nu goed op gang te komen.

De foto`s
                echte bloei dag 20 008.jpgechte bloei dag 20 007.jpgechte bloei dag 20 009.jpgechte bloei dag 20 010.jpgechte bloei dag 20 010.jpg

Zo dat was hem weer,groetjes en komt er maar in hoor.

Comment

Staan er nog steeds keurig bij mate.

Thugz
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

gaat lekker hoor !
                    zie ze niet echt klagen
                    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Comment

.........

Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Sorry voor mijn mannengeneuzel

Comment

hehehe zat al op zon opmerking te wachten
                            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Echte bloei dag 26.

De dames doen gestaag hun werk.
                              De laatste is bezig met thc aanmaken,dus de productie is in volle gang.
                              Het klimaat blijft rond de 27 graden en de LV tussen 40/45%
                              Ze krijgen 300ml per dag met 2,5ml Aga Bloom op 1 liter.
                              Foto`s zijn helaas met hps.
                              echte bloeidag 26 011.jpgechte bloeidag 26 015.jpgechte bloeidag 26 017.jpgechte bloeidag 26 018.jpgechte bloeidag 26 019.jpgechte bloeidag 26 023.jpgechte bloeidag 26 022.jpg

Groetjes.

Comment

- ziet er top uit
                                - dit zullen mooi grote toppen worden...
                                - als ik je tentje bekijk en de ventilators... mooi veldje , mooie pistels.....
                                - het tentje heeft een mooie plaats gekregen en een goede verzorger
                                - en je licht was wss net aan want volgens je lamp werkt , zie ik de foto's goed
                                - niets op aan te merken.

- Grts Amazing

Comment

Bezig...
                                X