Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix
Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix
Amazing dank je m8.
thugz ze zitten voller als de laatste keer,toen had ik nogal wat fluf onder het bladerdek zitten.
Nu ligt alles open.
Nik ze doen het zelfde als de vorige,ze ruiken als de vorige en zien er uit als de vorige.
Ja de pols is oke en de enkel ook,had deze ook nog in de tussentijd flink gekraakt.
Ik blijf het zeggen het blijft een topstrain en volgens mij kun je van 1 pheno zo stekken knippen zonder herma.
De andere twijfel ik,die is net iets langzamer in ontwikkeling.
Dus zal met wortelen dan ook wel moeite hebben,
Hoop het budha,zou betekenen dat de shops dit jaar een klant minder hebben.
En idd de leukste weken beginnen nu.
We zitten er boven op
Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix
Update echte bloei dag 32.
3 planten hebben wat problemen,had de voeding verhoogd maar daar wilde de 3 niks van weten.
Deze gaan het weekend op water.
De rest gaat zijn gangetje.
Had de voeding op 3ml per liter maar ga terug op de 2,5ml per liter.
Maandag gaat er Greensensation bij en gaan we met de Bloom naar 2ml.
Het klimaat komt niet hoger dan 28 graden met een LV van rond de 40%.
Met de lamp uit 20,1 graden en een LV van rond de 50%.
Echte bloei dag 37
2 dames hebben een ph probleem dus die krijgen enkel water voorlopig.
De rest gaat lekker door.
Zijn ook precies de 2 die als laatse de bloei in gingen.
Iets te snel de voeding bij deze 2 opgevoerd.
De andere dames hebben ook Greensensation gekregen en Sugar royal beide 1ml per liter.
De Algabloom zit op 2ml. Forest Fire 008.jpgForest Fire 009.jpg
k1 Aan thc geen gebrek bij deze strain.
Ivm bezoek eind maart eens doen.
thugz er staat 9 weken voor maar dat zal wel wat uitlopen gezien er verschil in beginnende bloei zit.
Stemma dat doet het zeker,leve de koolstoffilter.
Moet wel zeggen mocht je deze in de tuin hebben staan,betwijfel ik of de buren het vervelend zouden vinden.
Geur is echt zoet,maar wel fruitigzoet.
Door de snelle thcproductie nemen de terpines de overhand in de geur en ruik je niet zo`n verse wietplantengeur.
Comment