Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

Ik ook Steund daarom komen er volgend jaar veel Sticky icky 3.0 strains voorbij.
    Heb mijn handen weten te leggen op een Gorilla Glue #4 kruising.
    Dit schijnt een monsterplakker te worden/zijn.
    En ze zijn zeker mooi van kleur.
    Wel zie je wat verschillen er zitten er een paar bij die willen strekken.
    Lamp staat nu op 660Watt en op 55cm,temp blijft goed.
    Hierdoor is het wel gestopt naar mijn inziens.

Comment

Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

Ziet er goed uit M.

Doe zo verder grts cheese

Comment

Zag op wat blad lichte vlekken tussen de bladnerven,denk zelf dat dit door het hoge kalkgehalte komt in het leidingwater.
        Groeidag 18 001.jpgGroeidag 18 002.jpgGroeidag 18 003.jpg

Heb de dames net een vita race douche gegeven.
        En vanavond krijgen ze voor het eerst Sugar Royal 1ml per liter water.
        En nog wat foto`s van voor de douche.
        Groeidag 18 004.jpgGroeidag 18 008.jpg

Comment

hmmm dat klote kraanwater toch he ....
          ik mag ook al regen tonnetje ergens neer gaan ploffen omdat het water ier ook aan de harde kant is .
          hoe ga je dit verhelpen mway ? ben wel benieuwd of er nog een andere manier is ipv mengen met regenwater .
          zijn wel weeral lekker gegroeid he !
          zie het sneller bij anderen dan bij me zelf .

hou je goed he man ,en grow with the flow !

Groeten Steundje

Comment

Met dit apparaat.
            Sorry, we hebben de gezochte pagina niet kunnen vinden. Controleer uw zoekterm en probeer het nog eens. Of ga naar de startpagina van de BRITA website.

Comment

geniaal ding !
              maar hoelang zou je met zo en patroontje doen ?
              lijkt me best de moeite waard als het het verhelpt , en de prijs valt best mee vindk .

Comment

Bij de Harense smid zijn ze €39,95 en 3 filters €18,95.
                Ze schijnen goed te werken.

Comment

Heb de Brita besteld en deze is maandag of woensdag af te halen.
                  Ook waren gisteren de vochtmeters binnen.
                  Deze zitten nu in de potten.
                  Dus over een paar weken weten we meer.

Dag 19

De 2 grootste dames heb ik getopt de andere doe ik vanavond even.
                  Temp is goed luchtvochtigheid zou iets hoger mogen.
                  Vanavond gaan ze ook de eerste maal Sugarroyal krijgen 1ml op 1 liter water en 1ml powerroots.
                  Lamp hangt op 58cm momenteel.
                  Ook zie ik beweging in de tak opbouw.
                  Hoelang ik ze nog door laat groeien ben ik nog niet uit.
                  Wel zal er wat over heen gespannen worden om het veld zo gelijk mogelijk te krijgen en eventueel wat potten verhogen.
                  Gezien de martelingen die hun voorgangsters hebben doorstaan,zal dat wel goed komen.
                  Groeidag 20 016.jpgGroeidag 20 004.jpgGroeidag 20 003.jpg

De vochtmeter,vanavond gaan ze water krijgen zal na 3 uurtjes water geven nog wel een foto maken.
                  Als het goed is het rood dan blauw gekleurd.
                  Groeidag 20 011.jpg

Warme voetjes.
                  Groeidag 20 013.jpgGroeidag 20 015.jpg

Later meer over de vochtmeters,en komt er maar in.
                  Nu eerst een joint

Comment

Ik vraag me al een tijdje af of de banana soortjes alleen naar banaan geuren of ook smaken, idem voor de strawberry banana

De donkere ventilator in je tent, wat voor ventilator is dat ? Het lijkt alsof hij aan een slang zit of zo?

Je hebt je potten kunstig ingepakt, jouw dames komen aan zorg niets te kort

Ik ben erg benieuwd naar de vochtmeters, heb nu zo'n moist meter die ik steeds in de wortels lijk te prikken
                    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Hoi Stemma.
                      De banana soortjes kunnen ook anders geuren en smaken,Ligt er maar net aan waar ze me gekruist is.
                      Maar banaan is in deze kruising wel aanwezig.
                      Het belangrijkste van alles is dat ze haar werking mee heeft genomen van de Banana Kush.
                      Is 1 van de beste rookies ooit.
                      Banana Kush ruikt wel geheel naar banaan.
                      Maar heb de mijne gisteren goed bekeken en vind ze meer Banana.
                      De Strawberry pheno heeft namelijk hele smalle bladeren.
                      Heb er bij de andere 3 1tje bijzitten,zal hiervan vanavond wel eens een foto van maken zonder hps.
                      Dat is een wandventilator 18cm van honeywell en er zit geen buis aan.

Comment

Heb de Brita in huis en gelijk maar gevuld.
                        We zijn benieuwd,zal de ph van het water ervoor en erna ook eens meten.

Op de deksel zit een filter indicator.
                        brita 006.jpgbrita 008.jpg
                        Tapkraantje reuze handig.
                        brita 010.jpg

Vullen waarna het water door de filter sijpeld.
                        brita 012.jpgbrita 013.jpg

Vanavond wat pica`s van de inmiddels getopte planten.

Comment

Bedankt voor je toelichting MWay, zag dat Banana Kush al tot de legendarische soortjes wordt gerekend ?(vlgs seedfinder)
                          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Dat is het zeker dus bij mij ook,heerlijk frisse high geen gehamer maar een rustige beek die door je lijf stroomt enorm eetlustopwekkend.
                            Jammer dat k1 bezoek heeft gehad.
                            Maar moeten ze nu maar ergens anders vandaan komen.
                            Heb al wel wat dingen gevonden,zodra er een goed adres bijzit post ik dat wel in mijn topic.
                            Bestel altijd eerst zelf.
                            Er zit er wel 1 tussen met Banana Kush S1 dus Femzaden en exacte kopieen van de mama.
                            Zou ma nog in volle bloei te zien krijgen en dat is altijd leuk om te weten waar ze vanaf komen.
                            Is ook geen massaproductie.

Comment

woo in't echt zie da machineke der echt nice uit !, hier komt hij binnen kort ook wat hulp bieden de Brita xxxl.
                              en naar de vocht metertjes ben ik wel benieuwd , om er meteen 10 van blumat tebestellen zijn ze me wat duur dus ik ben nieuwschierig .
                              zijn echt weer wat gegroeid he , vind de groei periode echt het leutigste , je ziet dan echt elke dag wat verschil en je prille groene kiempjes echte dames worden .
                              en leuke wintersloffen heb je ze gegeven zullen ze zeker en vast apreceren .

Groeten Steundje .

Comment

Hij is geheel van plastic,er zit ook een filterindicator op.
                                Water is in principe vrij van chloor metalen en kalk,heerlijk zacht water.
                                Die wintersloffen heb ik gemaakt van een oude sonoconnect en daar de binnenbuis uitgehaald.
                                Deze is als je hem platdrukt net zo hoog als een 18 liter pot.
                                Vanavond zal ik na het water geven alles wel even goed op de kiek zetten.

Comment

Bezig...
                                X