Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix
Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix
Dank je Weedfan,thugz en Amazing.
Welkom royal er is nog wel een plekje.
En mannen als ze het net zo gaan doen als de eerste die ik heb gezet mag ik wel een lasbril op gaan zetten vanaf week 4
Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix
echt nice zo van hoog naar laag die plantekes mate !
heb je uw kapje dan ook zo wat gedraaid ? lijkt me wel handy shizzle
en is trouwes echt schoon goe veld geworden he , zullen nog wel efkes door groeien of al gestopt ?
en uuh is zo een Lumii brilletje niks voor jou ?, kan je fotos met nemen en hebje iet ofwat echte kleur en als je hem opzet werkt hij echt .
ik gebruikm ook als ik niet teveel tijd heb om dames te inspecteren uit men tentje maar ik roept maar efe omdat je al enkele keren telaat was voor foto's zonder licht enz .
was precies verkeerd in men reactie op je vorig topic , dit zijn de die die ik ook ga zetten ...
je andere zijn die met bananakush zeker ?
beeteke steund mate dan vergeten we al eens wat he gheheheh .
Hoogte verschil val wel mee hoor Steund en het laagste stuk zit recht onder de lamp en zit precies op 60cm.
Zit zo goed als geen groei meer in ook doordat de lamp er zo kort op zit.
oooh okej nice man , bedoelde ook niet dat ze klein waren maar gewoon mooi gesorteerd he .
ja zolang da plantjes het okej vinden kan je zakken met die lamp he ^^ .
Comment