Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

zeker lekker vol nu. Laat die strawberry banana knotsen maar komen

Comment

Re: Chiquita bananafarm 12 x Strawberry banana Reserva Privada op plagron batmix

staat idd mooi vol. op naar de toppen
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

- goed bezig , houden zo

Comment

Hier gaan we dan
          Ben al benieuwd naar die toppen.
          Ik ga je volgen MWay

Grts cheese

Comment

Dank je Weedfan,thugz en Amazing.
            Welkom royal er is nog wel een plekje.
            En mannen als ze het net zo gaan doen als de eerste die ik heb gezet mag ik wel een lasbril op gaan zetten vanaf week 4

Comment

Een paar foto`s met de lamp uit.

Echte bloei dag 3
              echte bloei dag 35 en dag 3 013.jpgechte bloei dag 35 en dag 3 018.jpgechte bloei dag 35 en dag 3 016.jpg

Comment

Een mooi groen veld !
                Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

k ga je ook volgen, ben benieuwd hoe dit verder gaat
                  HEALING OF THE NATION

Comment

Mooi veldje hoor. We zitten ongeveer op dezelfde tijd qua bloei. Ga je zeker volgen!

Comment

Dank je Stemma,had ze nog wel graag een vita race douche gegeven als extra maar gezien er al zoveel witte haren in zaten toch maar niet.

Smoke420 en Heizenberg welkom.
                      Heinzenberg deze moeten nog zo`n 9 weken

Comment

Dag 6 echte bloei.
                        De eerste week zit er bijna op en ze gaan lekker.
                        Heb ze even los gemaakt en dichter bij elkaar gezet.
                        Het veldje beslaat nu 1 meter bij 1 meter met 660watt in het midden boven hun bolletje
                        Watergift zit op 250ml per plant met 2,5ml Alga bloom per liter water.
                        Vanavond geef ik op het oog water om de potten eens goed leeg te krijgen.
                        Morgen krijgen ze Sugarroyal 1ml en 2ml Alga bloom.
                        Temp zit op 27,5 graden op 55 cm onder de lamp met een LV van rond de 40%.
                        Met de lamp uit 20 graden en LV van 48%.
                        Was helaas te laat om met de lamp uit foto`s te maken.
                        Zal morgen nog een poging wagen.
                        Echtebloei dag 6 en dag39 030.jpgEchtebloei dag 6 en dag39 023.jpgEchtebloei dag 6 en dag39 026.jpgEchtebloei dag 6 en dag39 037.jpgEchtebloei dag 6 en dag39 039.jpgEchtebloei dag 6 en dag39 027.jpgEchtebloei dag 6 en dag39 028.jpg
                        Last edited by MWay; 24 January 2015, 19:41.

Comment

echt nice zo van hoog naar laag die plantekes mate !
                          heb je uw kapje dan ook zo wat gedraaid ? lijkt me wel handy shizzle
                          en is trouwes echt schoon goe veld geworden he , zullen nog wel efkes door groeien of al gestopt ?
                          en uuh is zo een Lumii brilletje niks voor jou ?, kan je fotos met nemen en hebje iet ofwat echte kleur en als je hem opzet werkt hij echt .
                          ik gebruikm ook als ik niet teveel tijd heb om dames te inspecteren uit men tentje maar ik roept maar efe omdat je al enkele keren telaat was voor foto's zonder licht enz .
                          was precies verkeerd in men reactie op je vorig topic , dit zijn de die die ik ook ga zetten ...
                          je andere zijn die met bananakush zeker ?
                          beeteke steund mate dan vergeten we al eens wat he gheheheh .

hou je goed en keep it green ,
                          Groeten Steundje.

Comment

Hoogte verschil val wel mee hoor Steund en het laagste stuk zit recht onder de lamp en zit precies op 60cm.
                            Zit zo goed als geen groei meer in ook doordat de lamp er zo kort op zit.

Comment

oooh okej nice man , bedoelde ook niet dat ze klein waren maar gewoon mooi gesorteerd he .
                              ja zolang da plantjes het okej vinden kan je zakken met die lamp he ^^ .

Comment

Goed bezig , goed soort om te knakken , zo te zien een dikke klapper !

grtz Budha

Comment

Bezig...
                                X