Hallo growers zoals al eerder dit jaar gezegd wilde ik de strawberry Banana nog een keer testen.
Dus bij deze.
De bedoeling is om 4 weken te voorgroeien en te toppen op de 6/7 internode.
De set-up.
1,2m x 1,2m Homebox.
600Watt Dim van B.A.L.
Adjust wing reflector met spreader.
Voipbox 4 x 600Watt.
500 kuub afzuiger met 500 kuub koolstoffilter.
Actieve inlaat 185 kuub.
Variac voor de 500 kuub afzuiger.
2 waaiers eventueel een derde is een optie.
Hygrometers
12 x 18 liter potten.
12 x semaris vochtmeters deze gaan we deze ronde testen.
Deze kunnen elk moment binnenkomen en worden dan er gelijk bij gestoken.
Het medium en de voeding.
Dit is de gehele Plagron biolijn.
Batmix voeding voor de eerste 6 weken.
Powerroots tot en met de derde week 12/12.
Sugarroyal vanaf week 3 groei 1 x per week tot het spoelen.
Vitarace vanaf week 1 tot en met de derde week 12/12 na het zien van de eerste bloeiharen stop ik.
Alga Bloom vanaf het moment dat de batmix op is dit zou rond de 6de week moeten zijn.
Green Sensation vanaf de 6 week 12/12.
De hoeveelheden zullen met de updates vermeld worden.
De start.
De dames zijn net na het ontkiemen gelijk in een 18 liter pot gegaan gevuld met batmix van Plagron.
Het ontkiemen is gebeurd met cocosspongepotjes in een propogator onder een MHlamp ben gestart op 300Watt en zo doorgeschakeld naar 600Watt.
De 10% extra gebruik ik vanaf de derde week bloei.
1 dame had een slechte start maar heb haar toch laten staan en ze herpakt zich langzaam maar gestaag,gezien ze zichzelf in stukken had gesneden aan het helmpje.
De dames zitten nu op 200ml water met Powerroots per dag schema 2 dagen Powerroots 1 dag water.
We zitten nu op dag 14 groei vanaf het moment dat ze in de 18 liter potten zitten.
De dames.
Echte bloei 042.jpgEchte bloei 046.jpgEchte bloei 035.jpgEchte bloei 029.jpgEchte bloei 031.jpg
Zal 2 x per week een update doen na de tweede week echte bloei foto`s zonder HPS.
Verder wil ik een ieder die dit lees een fijne kerstdagen wensen.smoking-banana-smiley-emoticon.gif
En ook deze mededeling PM sturen heeft geen zin dit is eigen voorraad.
Dus gelieve niet meer te doen,dank u.
Dus bij deze.
De bedoeling is om 4 weken te voorgroeien en te toppen op de 6/7 internode.
De set-up.
1,2m x 1,2m Homebox.
600Watt Dim van B.A.L.
Adjust wing reflector met spreader.
Voipbox 4 x 600Watt.
500 kuub afzuiger met 500 kuub koolstoffilter.
Actieve inlaat 185 kuub.
Variac voor de 500 kuub afzuiger.
2 waaiers eventueel een derde is een optie.
Hygrometers
12 x 18 liter potten.
12 x semaris vochtmeters deze gaan we deze ronde testen.
Deze kunnen elk moment binnenkomen en worden dan er gelijk bij gestoken.
Het medium en de voeding.
Dit is de gehele Plagron biolijn.
Batmix voeding voor de eerste 6 weken.
Powerroots tot en met de derde week 12/12.
Sugarroyal vanaf week 3 groei 1 x per week tot het spoelen.
Vitarace vanaf week 1 tot en met de derde week 12/12 na het zien van de eerste bloeiharen stop ik.
Alga Bloom vanaf het moment dat de batmix op is dit zou rond de 6de week moeten zijn.
Green Sensation vanaf de 6 week 12/12.
De hoeveelheden zullen met de updates vermeld worden.
De start.
De dames zijn net na het ontkiemen gelijk in een 18 liter pot gegaan gevuld met batmix van Plagron.
Het ontkiemen is gebeurd met cocosspongepotjes in een propogator onder een MHlamp ben gestart op 300Watt en zo doorgeschakeld naar 600Watt.
De 10% extra gebruik ik vanaf de derde week bloei.
1 dame had een slechte start maar heb haar toch laten staan en ze herpakt zich langzaam maar gestaag,gezien ze zichzelf in stukken had gesneden aan het helmpje.
De dames zitten nu op 200ml water met Powerroots per dag schema 2 dagen Powerroots 1 dag water.
We zitten nu op dag 14 groei vanaf het moment dat ze in de 18 liter potten zitten.
De dames.
Echte bloei 042.jpgEchte bloei 046.jpgEchte bloei 035.jpgEchte bloei 029.jpgEchte bloei 031.jpg
Zal 2 x per week een update doen na de tweede week echte bloei foto`s zonder HPS.
Verder wil ik een ieder die dit lees een fijne kerstdagen wensen.smoking-banana-smiley-emoticon.gif
En ook deze mededeling PM sturen heeft geen zin dit is eigen voorraad.
Dus gelieve niet meer te doen,dank u.
Comment