Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

Weekje of 2, dat zou kunnen. Ik ken de strain niet, maar Indica's kunnen op het eind nog wel snel gaan.

Zo kan het dus ook, zonder poespas en gerommel
    Prachtige planten.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

- ziet er heel goed uit...
      - ook voor u eerste keer , mooi man
      - op naar de laatste loodjes

Comment

Ziet er lekker uit heizenberg.
        Idd foto's zijn wel chill, stel je handmatig scherp en dan de rest wazig.
        Of wazig met photoshop erbij?
        Platen zien er goed uit, maar ze moeten nog wel even.

Maar doe zo verder!

Grts cheese

Comment

Qnq: Danku! Er zit echt verschil tussen de planten. De kleinere zijn een stuk verder dan de grotere. Ik denk
          dat er momenteel wel een week tussen zit.

Amazing: Ik ben niet de enige waar de eerste keer goed gaat

Cheese: Alle foto`s die je ziet is niks aan geshopt. Recht uit de camera met wat witbalans en contrast nabewerking.
          Dat ze nog ff kunnen weet ik. Alleen ik weet ook dat ze niet allemaal tegelijk klaar zijn. Het probleem is dat ik ze
          in deze tent wil drogen. Ze ruiken zo ongelooflijk sterk. Ik woon in appartement en ben dus genoodzaak met koolstoffilter
          te drogen. Ik heb geen idee wanneer ik over moet gaan op spoelen.

De kleinste (verste dame) Heeft ongeveer 3% amber en 80% milky op de hoofdtop. De grootste heeft bijna alles nog clear en
          enkele milky en geen amber. Die dikken ook nog steeds aan. Goed te zien op vergelijkingsfoto`s

Erg vervelend. Iemand suggesties ?

Ik ben namelijk geneigd om vanavond te gaan beginnen met spoelen.
          Last edited by Heizenberg; 10 March 2015, 06:37.

Comment

- ja hier gaat het ook goed
            - vandaag begin ik ook met spoelen , liever te vroeg dan te laat.
            - heb je foto's van de trichomen ?

Comment

Ik zou gaan spoelen ze zijn nog super groen. Al moeten de grotere een week langer dan zit je nog goed volgens mij.

verstuurd mee mn Sonix Ksperia

Comment

Heb je mooi gedaan dan.
                Dat ze sterk ruiken wil ik geloven .
                Zoals rayfie zegt ik zou beginnen met spoelen, zo'n 2 weken.
                Dan zullen ze waarschijnlijk wel klaar zijn.
                Wel zal de een dan rijper zijn als de ander, maar beter dat dan uit je appartement ivm geuroverlast .
                Succes heizenberg!

Grts cheese

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rayfie View Post
                  Ik zou gaan spoelen ze zijn nog super groen
                  Dan zie jij andere foto's dan ik.

Maar zo rond aankomend weekend zal een mooie tijd zijn om te stoppen met voeding.
                  Alles tegelijk oogsten heeft het voordeel dat je wiet hebt in verschillende stages, da's ook weleens prettig.
                  Moet je wel alles netjes labelen en een eigen weckpot geven straks.

Comment

TrichomenCHECK !!!

Het voorste plantje wat het snelst gaat, zie ik toch al wat sneller de trichomen
                    naar amber verkleuren. Ik schat dat nu zo`n 10% van de hoofdtop amber is. 80 milky
                    en 10 nog clear. De dame die nu nog het langst moet is nog steeds bijna alles clear en
                    zo`n 20 milky. Ik denk dat ik vandaag moet gaan spoelen, maar mochten jullie andere
                    ideeen hebben hoor ik dat graag.

Dag 81 na ontkieming
                    Dag 58 12/12
                    Dag 46 zichtbare bloei
                    Lv: tussen 50 en 55

Amazing: Ik las het inderdaad dat je ermee begon. Te vroeg lijkt me ook
                    beter als te laat. Maar twijfel nog steeds. Hierbij update

Cheese: Ze ruiken echt heerlijk. Krijg zin om te proeven in mijn vapo.

qnq: Ben je er na deze foto`s nog steeds mee eens dat ik Vrijdag moet starten
                    met spoelen of kan ik het beter eerder doen. Alles tegelijk oogsten is inderdaad
                    een goede rede voor het verschil in het rokertje.

_MG_4378.jpg_MG_4370.jpg_MG_4383.jpg_MG_4374.jpg_MG_4376.jpg_MG_4381.jpg_MG_4382.jpg_MG_4371.jpg_MG_4379.jpg

Comment

- je ziet dat ze ook mooi aan het verdikken zijn.
                      - spoelen zou ik al doen als ik van jou was. maar is jou keuze e.
                      - keep it green ,
                      - mooie foto's

Comment

Ja, als ik wist wat er op de foto's staat ?
                        Die eerste is de plant die het verst is ?
                        Ik zie nog redelijk wat witte haren, misschien 2e internode bloei ?

Om het verschil aan te geven, deze heeft nog een week gestaan :
                        QNQ2012309.jpg

Ik zou zeker nog drie dagen voeren en daarna overstappen op alleen nog maar water, als ik alles in 1x moest oogsten.
                        Maar doe waar je jezelf het beste bij voelt, het is ook hobby en jij ziet de hele planten, ik beoordeel van een paar foto's.

Comment

Amazing: Dankje Amazing, Ik ben inderdaad begonnen met spoelen. Ik wil niet te laat beginnen met spoelen. Liever
                          iets eerder als te laat. Wil geen voeding in mijn wietje proeven.

Qnq: Bedankt voor je meedenken. Dat stel ik zeer op prijs! Er zijn inderdaad wel wat witte haren nog. Ik moet wel zeggen
                          dat bij het dametje wat het verst is, dat vrij snel veranderde. Ik ga ervan uit dat ik maximaal 14 dagen ga spoelen.
                          Het ligt eraan hoe ver ze zijn, maar ik wil ze ook nog 2 dagen in het donker zetten. Het fototje van jou is niet helemaal
                          te vergelijken met mijn dames. Hier zie ik de trichomen ook nog niet. Mocht ik morgen nog twijfelen kan ik altijd nog
                          een keer voeding mee geven. Heb nu afgezuurd op een ph van 6.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Heizenberg View Post
                            Ik heb inmiddels mijn nieuwe soortje gekozen voor mijn volgende kweek. Het is The Docter van greenhouse
                            geworden. Zeer potente plant met goede kweekeigenschappen en vooral de narcotische wiet die het
                            produceerd spreekt me aan.

The Doctor
                            Ik heb nu deze plant staan en ze gaan erg lekker, ik moet nog maar een paar weken. Ik moet nog een verslag bouwen maar zal je de link sturen als ik dat gedaan heb!
                            Ik heb deze gekozen omdat de zaadjes goedkoop zijn, ik fan ben van GHS en die soort krijgt ook nog de hoogste score op de seedfinder site!
                            Last edited by TP70; 13 March 2015, 12:09.
                            Verslag Zelfbouwkast & Kweekverslag 2

Comment

Die mogen nog wel even.

Comment

Dag 87 na ontkieming
                                Dag 64 12/12
                                Dag 52 zichtbare bloei
                                Lv: tussen 50 en 55

TP70: Ik ben benieuwd naar je verslag. Ik ben helaas voor een andere soort gegaan. Doctor was uitverkocht.
                                Mway: Ik hoop dat ik uitkom met mijn 2 weken spoelen.

De vergeling van de bladeren gaat voort. Ik zie dat er een aantal bladeren sinds vorige week zwart worden. Dit is
                                in de middelgrote bladeren te zien. Fosfor tekort, maar helaas tegen het einde niks meer aan te doen. Ik ben sinds
                                Vrijdag begonnen met spoelen van de dames op een ph van 5. Dit om het fosfor tekort enigszins te doen stoppen.

Op 1 of andere manier, lijkt het erop dat ze aan een tweede bloei zijn begonnen. De dames zijn wederom weer
                                aangedikt en er komen nieuwe bloemetjes bij. Ik ben van plan om volgende week Vrijdag de schaar erin te doen.

Sinds vandaag zijn de dames iets minder gaan drinken. De normale hoeveelheid vocht is vandaag gehalveerd. De
                                grond was nog vochtig met bewateren dus heb ze de helft gegeven. Foto`s met trichomencheck.

De plant die het verst oogt heeft nu ongeveer 10% amber in de hoofdtop.

_MG_7227.jpg_MG_7228.jpg_MG_7230.jpg_MG_7250.jpg_MG_7252.jpg_MG_7231.jpg_MG_7234.jpg_MG_7249.jpg_MG_7237.jpg_MG_7248.jpg_MG_7243.jpg

Comment

Bezig...
                                X