Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste kweek 120x120x200 600watt gavita AK47 Widow

Ziet er mooi uit, vooral de laatste foto is heel vet met de trichomes
    Welk soortje word de volgende? Jammer dat die doctor er niet meer is, dat narcotische bevalt me ook wel..
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

idd mooie foto's, en daardoor ook zeer leerzaam.
      En dat zijn geen cola flessen meer maar biervaten.
      gr

Comment

Ik had ook een dubbele bloei, dat is verwarrend met het trichomenchecken. Je krijgt dan weer clear trichomen terwijl andere al amber zijn gekleurd.

Hoe gaat het met de planten die ripen krijgen ?
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Greyvol: Ik heb 2 soortjes voor de volgende. Ik ga voor frosty kush van greenlabel en moby dick van greenhouse.
          Bedankt dat je de foto`s leuk vind. Daar doe ik het voor!

Popeye: Haha,, ze worden inderdaad lekker dik. Verbaast me nog dat ze nog zoveel dikker worden. Had dat niet verwacht.

Stemma: Ja, die trichomen is inderdaad lastig. Ik merk dat de trichomen die niet in het licht zitten. Dus onder het blad, veel eerder
          amber worden. Met de nieuwe bloemen is dat lastig checken. Officieel moeten ze nog maximaal 3 dagen staan. Maar ze zetten nog
          steeds aan. Alleen omdat ze nu wat minder gaan drinken zie je dat het einde wel in zicht komt. Ik heb volgende week Vrijdag in
          de planning staan om ze om te gooien. Ripen heb ik (nog) niet gebruikt. Ik twijfel nog om te gebruiken. Als de grote jongens a.s. Vrijdag
          nog steeds teveel witte haartjes komt hier ripen bij. Anders houd ik het in het nachtkastje.

Comment

Ripen is een concentratie van zouten.
            Toppen stoppen met ontwikkelen, en worden niet meer dikker. (wat anders wel het geval zou zijn)
            Ripen zorgt ervoor dat de plant dood gaat.

Na het gebruik zul je weer een spoelperiode moeten doen.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@QNQ maar kan je nog wel spoelen als de plant dood gaat door ripen. Ik bedoel is er nog wel voldoende sapstroom aanwezig.

verstuurd mee mn Sonix Ksperia

Comment

Mooi hoor op naar het einde

Comment

Ja, da's de vraag ey, rayfie..krijg je het er nog uit ?
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Lol 😂

Comment

Qnq: Ripen dien je 10 dagen voor het omhakken 1 maal toe te voegen. Het spoelen zit hier dus
                      bij in verwerkt.

Mway: Heb er zin in

Comment

Volgens mij werkt ijswater geven in de laatste week net zo goed. De shock is hetzelfde, de methode anders.

Comment

Rayfie: Ik ga inderdaad ook ijswater geven. In eerste instantie had ik volgende week Vrijdag in de
                          planning staan om ze om te doen, maar ik denk dat ze toch eerder om gaan. Ligt even aan de trichomen
                          of ze willen mee werken. Vind het moeilijk om in te schatten. Wil niet te vroeg oogsten, maar ook
                          niet te laat. Ze drinken nu al 3 dagen echt een stuk minder.

Het vervelende is dat ik mijn Lv ondanks een ontvochtiger in mijn tent niet lager krijg dan 55. Het schommelt
                          nu tussen de 55 en 61%. I.v.m. toprot wil ik ze daarom eerder omgooien. Ik kan nog nergens rot bekennen, maar
                          het zou zonde zijn als een hoofdtop rot krijgt. Dan maar een weekje eerder de bijl erin.

Comment

Dag 90 na ontkieming
                            Dag 67 12/12
                            Dag 55 zichtbare bloei
                            Lv: tussen 55 en 60

Lv krijg ik maar moeilijk naar beneden. Zelfs met ontvochtiger niet. Heb eraan gedacht om de
                            fanleaves te verwijderen, maar ze hebben nog steeds een functie. Heb het idee ondanks dat ze
                            bijna klaar zijn ze nog steeds aandikken.

Ik kijk elke dag de trichomes en bij plant 5 op de foto is een groot deel op de hoofdtop. Zo`n 15% amber
                            en zo goed als allemaal milky. De andere gaan verder. Heb nog ff nummer van de foto`s erbij vermeld.

Heb vandaag voor het eerst afgezuurd op 5.5ph ijswater gegeven. Ik twijfel nog steeds wanneer ik ze om
                            moet doen.

_MG_7576.jpg
                            _MG_7574.jpg
                            _MG_7565.jpg
                            _MG_7567.jpg
                            _MG_7573.jpg

Mensen die alvast een gok naar droog eindgewicht willen gooien. Ga uw gang. Ik kan
                            niets anders als de eer als overwinning geven.
                            Attached Files
                            Last edited by Heizenberg; 20 March 2015, 00:45.

Comment

Hey Heizenberg
                              Uw bladerdek wordt gelijk echt wel geler.
                              Tja en wanneer je moet oogsten zal ik zeggen luister naar uw gevoel.
                              Vindt uw trichomen ook nog niet echt overtuigend milky achtig.
                              Ik probeer mijn LV naar beneden te krijgen met de verwarming. met kleine resultaat. 10%
                              Ik zal gewoon elke dag trichomen checken.

gr

Comment

- ziet er goed uit , mijn ijswater neem ik op 6.5 ph
                                - en een gokje wagen , hmmm ik gok een 300g
                                - hopelijk krijg je geen problemen met je bladeren , het zijn er behoorlijk veel.

- Grts Amazing

Comment

Bezig...
                                X