Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste kweek 16x amnezia haze 600w
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Eerste kweek 16x amnezia haze 600w
Nu bijna een week later na het bijvullen van de potten heb ik nog steeds geen water gegeven en voelen de potten nog steeds zwaar aan.
De planten groeien maar lijken geen water water op te nemen. De potten lijken zelfs zwaarder dan vorige week donderdag.
Hier snap ik echt niks van.
Iemand enig idee hoe dit kan?
Comment
-
Dat kan, als je tent niet helemaal vol gestouwd is zoals bij mij :p. Best een gedoe bij mij om al de potten eruit te halen, zonder takken te beschadigen. Daarom voel ik aan de bovenlaag. kurkdroog = watergeven vochtig/nat=overslaan. Soms geef ik ze allemaal flink water. Ik doe dit om de 2 dagen. Er zijn dan altijd een aantal die de volgende dag al een beetje droog zijn. Die geef ik dan 100 ml extra.
Comment
-
Daar zat ik ook al aan te denken aangezien bij mij ook de tent vol staat.... maar wat is volgens jou dan flink water geven? Want ik wil niet teveel geven zodat ik weer problemen krijg met teveel water.... de aarde die ik heb lijkt wel heel lang water vast te houden.
Bovenin de pot is het kurkdroog tot wel een vinger diep. Maar toch is de pot heel zwaar dus ik vermoed dat er veel onderin vastgehouden wordt.
Grtz toren van piza
Comment
Comment