Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

12x jackberry 120x120x180

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 12x jackberry 120x120x180

Dat is nog een groter werk om een pak minder over te houden. Ik knip nogal secuur denk ik. Kameraden zeggen dan dikwijls dat ze nog nooit zo'n proper geknipte topkes gezien hebben De kf was er op een uurtje door. Veel minder blaadjes in de toppen zelf. Wild rose ook. Toppen zijn idd wel vrij stevig en de geur is ook super.

Ik heb idd precies nergens foto's van een volledige plant. Zal er is aan proberen denken vanavond.

Comment

Heb er drie geknipt, de 2 heribeien oa. De rest heeft nog clear trichomes hier en daar. We gaan week 9 in, had gehoopt ze al om te hebben. Maja. Vrouwen, eer die gereed zijn. Nog wat laatste foto's voor de oogst. Ze blijven maar nieuwe pistels aanmaken, hier en daar mooie foxtails. Heb wel een topje moeten wegknippen door toprot. Dat heb je wel is met indica's. Krijg de LV ook niet lager dan 50%, ze loopt naar 55. Dan is het vaak oppassen. Fans blazen er nu volle bak op.

IMG_1766.jpgIMG_1785.jpgIMG_1782.jpgIMG_1781.jpgIMG_1777.jpgIMG_1772.jpgIMG_1770.jpgIMG_1769.jpgIMG_1767.jpgIMG_1788.jpg

Comment

Jammer Beo van de rotte plekjes

Heb je geen dubbelbloei?
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Altijd jammer, maar gelukkig was het maar eentje en heeft de rest er absoluut geen last van. Heb ik is met de indica's van sweet seeds gehad ook, die double white. Je ziet het ook altijd te laat, aangezien het van de stam naar buiten toe groeit.

Foxtails zijn tweede bloei, ni? Zie je goed op de foto 1 en 8. Volledig nieuwe witte pistels. Hoop dat de clear trichomen er eind deze week uit zijn.

Comment

Toch zien ze er erg goed uit.
            De JB F1 deed precies 10 weken bloei bij mij.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Op de dubbele bloei zijn 'jongere' trichomen aanwezig, deze zullen clear zijn. Terwijl de trichomen op de eerste bloei misschien al amber zijn.
              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Nee, ze zitten verspreid die heldere trichomen. Zie nog niks amber, de meerderheid is wel al milky. Ze krijgen nu al twee weken enkel water. Wat opvalt dat ze de laatste paar dagen echt weinig drinken. Heb ze nu al drie dagen niks moeten geven, de potten blijven zwaar aanvoelen.

Stonden precies ook mooie vossestaarten op die F1 Q. 7-8 weken staat dan op de site De f4 ging een paar jaar geleden toch sneller. Had ze daarom ook gezet, eigenlijk had ik de tent al leeg gewild.

Comment

mooi hoor.

dat ziet er lekker uit.
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

IMG_1825.jpgIMG_1828.jpgIMG_1831.jpgIMG_1832.jpg

En toen waren ze nog met 6. De rest staat al een dagje of 2 in het donker, hoop de rest morgen en overmorgen te kunnen knippen. De 2 herma heribeien zijn ondertussen droog, die kunnen de weckpot in. Ik ben tot nu toe 3 zaadjes tegengekomen, het had erger kunnen zijn. Ongetwijfeld zit er wat verlies van kwaliteit en kwantiteit op maar tis beter dan niks.

Comment

Bezig...
                    X