Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De eerste tekenen van voorbloei worden zichtbaar en de kans is heel groot dat het een man is. Weet ek morgen of overmorgen zeker. Zullen we is rap een apart mini hokje maken om het stuifmeel op te vangen. De mooiste vrouw zal bevrucht worden, de rest bloeien we gewoon af. Is alles gecured tegen dat het festivalseizoen begint
Ze schieten goed op. Zijn een paar dames zichtbaar, komt in orde. Paar mannen nog weggehaald.
En nieuw speelgoed ontvangen. Lumii digitale ballast en een g-tools afzuiger en prima klima filter om die boost van 670 watt onder controle te houden
Toch maar de HPI er boven gehangen. Dit weekend gaan ze naar de 120x120 tent met de lamp op 400 watt. Ik heb geen mannen meer gespot, wel al een 8 tal vrouwen. Plantjes zijn meer dan 5 weken oud, het zou mij eigenlijk verbazen moest er nu nog een man zichtbaar worden. Zou wel willen zeggen dat ik een 15-tal vrouwen heb. Het plan was om er max 9 over te houden. Mss moest ik maar is gaan experimenteren met afbloeien onder HPI. Ik kan geen vrouwen pijn doen
Ja, tis semi zadenrun. Ik kan niks doen met 100'en zaden heb ik mij bedacht. 1 vrouwtje wordt gebruikt voor zaden, de rest wordt gewoon afgebloeid. De man staat gereed.
Comment