Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

12x jackberry 120x120x180

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

Re: zadenrun jackberry

Mijn berrie's stonden wel eens kouder, ik had geloof ik wel een f4 versie liggen nog, weet niet of die ondertussen weer veranderd zijn ?
      Heb op mn herijuana's na eigenlijk nooit problemen met zaden van sannie gehad..kom er juist vaak terug om dat ik het van die stevige stabiele plantjes vind.

Comment

Killing fields is ook niet echt stabiel. Wel lekker Jackberry is nog steeds de f4, al jaren.
        Om de twee a drie dagen op ballen controleren en ik maak de run wel af. Had ook gedacht om eenmalig al is een hoge dosis green sensation mee te geven. Dan zien de haren de volgende dag ook bruin en kunnen ze niet bestoven worden. Maar voorlopig heeft het stuifmeel maar weinig schade aangebracht.
        Scroggen kost ook moeite

Comment

zaden van sannie zijn wel vaker herma's.
          hij heeft niet voor niks de naam herma sannie gekregen destijds.
          maar er zijn altijd weer van die goedgelovige mensen die z'n rommel toch kopen.

en ja, ook bij regulier zaad krijg je herma's als de ouders herma genen in zich hadden
          iets waar sannie totaal geen rekening mee houd.
          achter de schermen is het ook maar 'n amateur die zich groter voordoet als hij is

hopelijk ga je met die troep geen zaadkweekjes houden want dan maak je er alleen maar nog slechtere zaden mee als wat ze al zijn.
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Als je googelt op jackberry en herma/hermaphrodite kom je weinig resultaten tegen. Ik ken verder nu niet veel zaadbanken die zonder herma's zitten. Sweet seeds heeft de psychodelicia, dutch passion feminised trekt ook op niet veel, om maar te zwijgen over RQS.

Beetje kort door de bocht om dan alles wat die heeft als troep te gaan beschouwen en de mensen die dat zaad kopen als goedgelovig. Ik ben altijd tevreden geweest, zeker over zijn indica's.

Comment

ik heb even door je veslag heengelopen ,
              het is anders uitgedraait dan je verwacht hebt
              spijtig vour jou
              je bent hier jaren actief en daar heb ik respect voor
              maar wat ik niet begrijp is het volgende :

hoe kan iemand van een zadenrun spreken als men vertrekt van 10 zaadjes ?

mvg

B2N

Comment

Beowulf, schrijf je de Jackberry ook op MWay's hermalijst ?
                Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

velen kunnen bevestigen dat alle soorten die zijn gekruist met THE ONE (herma dame helaas is op sannies eigen forum duidelijk te lezen) hermna's geven.
                  dat hij die clone toch nog heeft gebruikt om zaadkweek mee te doen is te zien aan de mensen die o.a. sugar punch hebben gekweekt.
                  ik zeg niet dat alle zaden van hem slecht zijn.
                  herijuana, wat ie van motorabel heeft gekregen, is herma vrij maar ook niet zijn eigen soort.
                  killing fields hoor ik veel herma verhalen over o.a.
                  en verder laat ik iedereen vrij in de aankoop van sannies seeds
                  maar dan niet achteraf janken als blijkt dat uit die zaden herma's groeien.
                  dan ook gewoon netjes laten afbloeien zonder verder iets te doen.
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Waarom zou het geen zaden run zijn ?, al deed ie het maar met 2 zaadjes, ik heb me hier bij een hobby forum aangemeld dacht ik.

Comment

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Net twee uur naar ballen gezocht, niks gevonden op de jackberries. Paar banaantjes weggeplukt op de heribeien. Reden te meer om aan te nemen dat het lichtstress was en mijn fout. Er is duidelijk een verschil tussen de jackberries en de heribeien.

IMG_1696.jpgIMG_1695.jpgIMG_1691.jpgIMG_1693.jpgIMG_1694.jpg

Comment

mooie plaatjes!

en zaad is zaad.. of het er 2 , 10 of 1000 zijn.. blijft zadenrun.. zo werk ik ook hier af en toe topje bestuiven voor de voorraad of om te kruisen

Comment

IMG_1698.jpgIMG_1699.jpgIMG_1700.jpgIMG_1701.jpgIMG_1704.jpgIMG_1705.jpgIMG_1707.jpgIMG_1709.jpgIMG_1711.jpg

Einde week 5 bloei. Hier en daar merk ik nu een tekort aan de bladeren, heb de gehele run geen 5 keer groeivoeding meegegeven. Nu maken we ons daar geen zorgen meer over. Nog een dikke twee weken te gaan. Herma of geen herma, dit ziet er voor mij persoonlijk meer dan ok uit. Heb hier en daar een zaadje weggepitst, dat was het. Ik heb de indruk dat het stuifmeel van zo'n banaantjes toch niet echt potent is. Anders zat ik nu met een hok vol zaden, wat niet het geval is. Dus al bij al tevreden dat ik ze toch maar gehouden heb.

Comment

Een banaantje bestuift doorgaans enkel de omliggende pistels.

Comment

En dat was niet mogelijk door de green sensation. Heb daar op gegokt. Banaantjes ploffen niet open, er kan ook geen wind door. Ze bevatten ook niet allemaal stuifmeelkorrels heb ik de indruk. Het kan toch iets of wat hoop geven voor wie ook herma's heeft. Al heb ik bij de jackberries niks meer gevonden. Ik zal wel weer aan men timer geweest zijn bij het wisselen van de lamp. Het is een kleine ruimte en ik ben nu ook ni altijd nuchter als ik ze ga verzorgen. Volgende keer wordt alles op een houten bord bevestigd in een aparte kast...

Comment

IMG_1712.jpgIMG_1730.jpgIMG_1728.jpgIMG_1725.jpgIMG_1724.jpgIMG_1722.jpgIMG_1717.jpgIMG_1716.jpgIMG_1715.jpgIMG_1731.jpg

Comment

Bezig...
                                X