Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e keer binnen kweken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1e keer binnen kweken

ik gebruik ook Plagron.. Als ik het schema aanhoud kom ik op een EC van 2.6 ofzo.. niet doen dus.. goed meten.. en dan ook nog es 0,2 / 0,3 onder de waarde van het schema gaan zitten..
    voor de rest gewoon naar de planten zelf kijken wanneer ze wat moeten hebben..

Succes !

en met auto's niet voeden denk.. of heel weinig maar die gebruik ik nooit...
    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

Comment

EC meet ik niet het moest een beetje buget low en uiteindelijk koste het al weer meer als gepland . Heb wel PH meter en een EC meter zal er ook wel snel komen, maar mij was verteld dat op aarde het bij regelen van EC niet zo belangrijk was hoewel in het schema van Plagron wel gesproken wordt over EC waarde dus zat al te twijfelen om een metertje te kopen.

Comment

low budget ... werkt prima hier.. http://www.vijverwebshop.nl/a-237429...tivity-tester/
        Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
        (running)

Comment

is de temperatuursensor wel afgedekt?
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

De inlaat wat vergroot en temp blijft nu onder de 27 , dus dat heeft wel geholpen blaadjes staan weer normaal.

Comment

- je weet toch dat je je hele kweek op 18/6 moet blijven.

Comment

Nee eerlijk gezegt dacht ik dat je na 3 weken naar 12/12 moest of is dit met autoflowers dus anders? Ik ben al een beetje aan het zoeken op internet naar licht schema ervoor maar kan niet zo snel vinden? Kun jij mij hier iets meer over vertellen anders had ik dus misschien een grote fout gemaakt.

Comment

- voor zover ik weet mag een autoflower geen 12/12
                  - beste lichtschema is 18/6
                  - je hebt dan ook bvb 20/4 22/2 maar dat moet je niet doen
                  - blijf gewoon op 18/6 draaien (stroomkosten)

Grts Amazing

Comment

12/12 kan ook perfect...
                    Alleen is licht gewicht en daar ze toch automatisch in de bloei schieten, levert 18/6 (of > 18 lichturen) normaal gezien wat meer op.
                    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rodigan View Post
                      12/12 kan ook perfect...
                      Alleen is licht gewicht en daar ze toch automatisch in de bloei schieten, levert 18/6 (of > 18 lichturen) normaal gezien wat meer op.

- nu weet ik het ook niet meer. wat kan je hier dan geloven op dit forum.
                      - man man man.
                      - mij is gezegd geweest autoflower 18/6 , geen 12/12
                      - maarja swat bedankt voor je reactie , zo weet ik dat ik hier niet te veel dingen moet geloven . thx

Grts Amazing

Comment

amazing heeft gelijk. een af op 12/12 is zogoed als je zaadje de vuilnisbak in gooien
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Zie je, iedereen zegt wat anders :p.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
                            amazing heeft gelijk. een af op 12/12 is zogoed als je zaadje de vuilnisbak in gooien

thx

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door WeedFan View Post
                            Zie je, iedereen zegt wat anders :p.
                            - maak het nu niet nog moeilijker he

Grts Amazing

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
                              Ah kijk, heb nog een kweekje gezien waar, tegen beter weten in, autoflowers op 12/12 werden gezet. En dat gaf mooie resultaten (onder HPS).
                              Daarnaast zijn autoflowers binnen sowieso een ietwat verspilling van je zaadjes/elektriciteit.

Zonder te willen spammen: Of hierzo, even opgezocht (als we de grower mogen geloven): http://forums.strainhunters.com/topi...light-schedule

post-16264-0-88334900-1373829774.jpg In de vuilbak ermee?

Soit, wil alleen maar zeggen dat 'niet mogen', een groot woord is.
                              Last edited by Rodigan; 5 January 2015, 11:33.
                              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Dan zoek je wat kweekverslagen op ofzo ?
                                Je hoeft niet heel internet af te zoeken, echt alles staat al op JD.
                                En natuurlijk vind je verschillende meningen, een plantje kweken is geen hogere wiskunde heh.

Autoflowers mag je langer licht geven. Het voordeel is dat je dan wat meer wiet hebt.
                                Van de meeste autoflowers komt al niet zoveel wiet, dus als je die ook nog gaat beperken door maar 12u licht te geven blijft er weinig over.
                                Je krijgt wel toppen, en als je niks gewend bent ziet het er misschien wel goed uit, maar als je langer licht geeft worden ze groter.

18/6 wordt het meest gedaan, maar ik zie niet waarom je geen 20/4 zou doen bijvoorbeeld (afgezien van een paar euro meer elek.kosten)
                                Stel dat je grote temperatuurverschillen hebt, op bijvoorbeeld een zolder waar het vriest, zou je ze volgens mij zelfs gewoon 23/1 of 24/0 kunnen zetten.

Alleen roots geven voor een weekje, daarna voorzichtig met groeivoeding beginnen en langzaam opvoeren.
                                Enzymen zou ik nog heel minimaal geven nu, die doen nu nog niet zoveel.
                                Over een paar weken zijn die pas nuttig.

Lamp mag je rustig op 25-35cm hangen. Kijk naar de plantjes hoe de bovenste blaadjes reageren.
                                Blijven ze mooi staan, is de temperatuur oke.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X