Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ja ik wil graag dat het zo goed mogelijk wordt en dan is het nooit verkeerd om te luisteren naar mensen met wat meer ervaring. Ik vind wel dat bij de plantjes de vertakkingen dicht op elkaar zitten. Nu twijfel ik of de lamp wat omhoog moet. Lamp hangt ongeveer 30 cm boven de plantjes dus dat zouden ze moeten kunnen hebben.
ik geef om de dag 250 ml water ongeveer en met groei voeding wanneer is het verstandig om te schakelen met voeding, deze week geef ik alleen afgezuurd water en wou dan aankomende week met bloei voeding beginnen. Is dit verstandig?
Denk dat je ergens twee dagen kwijt bent als ze 4 januari 6 dagen boven stonden Zijn ook geen haartjes, dus nog geen voorbloei. Is het ook iets te vroeg voor. Staan er wel mooi groen bij.
Denk dat je ergens twee dagen kwijt bent als ze 4 januari 6 dagen boven stonden Zijn ook geen haartjes, dus nog geen voorbloei. Is het ook iets te vroeg voor. Staan er wel mooi groen bij.
Heb me ook altijd al afgevraagd wat de benaming ervoor is maar calyxen en pistel zijn het niet want heb het ook in me nieuwe stekjes zitten en die staan echt op 18 uur haha.
Dus thugz ik denk dat je gelijk had met je voelsprieten
Lesley staat de klok dan eigenlijk al op 12 uur dat er al over voorbloei gesproken word of gewoon nog op 18uur?
Mijn fout had niet gezien dat het autoflowers waren
Comment