Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x white widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 x white widow

Ziet er zalig uit !
    - Fast Bud
    - Royal Dwarf Auto
    - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

Comment

dag 23 bloei

het eerste probleem doet zich voor, ik heb nu 4 dagen alleen water gegeven

IMG_2384.jpgIMG_2383.jpg

ik denk dat dit een calcium tekort is, ik heb het water klaarstaan maar ga nog even wachten met kalkwater toe te voegen totdat ik jullie mening gehoord heb .

Dus wat denken jullie ?

Comment

Mag t licht uit bij het fotograferen.?

verstuurd mee mn Sonix Ksperia

Comment

ze lijken verbrand
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

ai, de lamp hangt op 40 cm van de bovenste toppen, heb nu de fan die ertussen staat ook 1 stand hoger gezet, zou het dan overvoeding kunnen zijn ? Dit lijkt me ook raar want de laatste 4 dagen alleen water gegeven.

alle tips zijn welkom !

Comment

het zou ook van de lamp kunnen zijn.
              randjes staan ook omhoog. dus volgens mij is het daar wat te warm geweest.
              toevallig de plant recht onder de lamp?

mss toch op 45 hangen als het blijft verergeren.

thugz
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

thx thugs ! ga de lamp iets verhogen, nog wat extra fotos genomen

IMG_2387.jpgIMG_2386.jpgIMG_2385.jpg

Comment

Roestvlekken eerder.
                  Zie aan de bladpunten zelf niet zo'n verregaande overvoeding die zulk een verbranding zou kunnen verklaren.
                  Roestvlekken duiden eerder op een calcium probleem. Wat dan weer PH gerelateerd kan zijn.
                  Kan me natuurlijk ook vergissen.

Mvg Bongool

Comment

ik dacht in het begin ook aan calcium, heb nu de raad van thugz gevolgd en men lamp wat hoger gehangen en de waaier 2 standen hoger !
                    Voor de zekerheid heb ik vandaag 3ml/L terrabloom, co2 tab en wat kalkwater bij men gietwater gedaan. Na 4 dagen geen voeding zullen ze nog wel wat lusten.

Comment

das idd Ca gebrek of blokade

Comment

ik zou eens flushen

Comment

Fluchen op aarde is not done! dan staat ze 2 weken veel te nat en loop je nog meer blokades op. Fluchen doe je op cocos mapito of steenwol

Comment

echt? ik dacht mijn aarde eens te flushen midden van de kweek om het te veel aan zouten en vuil weg te spoelen

Comment

Op aarde flushen gaat eigenlijk niet je wortel zal 2 weken zeer zuurstof arm staan met allerlei blokkaders ten gevolge. Op aarde geef je de laatste twee weken geen voeding meer maar zuurt wel nog je water aan, je geeft dan niet meer dan ze nodig heeft. Geef je op aarde te veel water staat ze twee weken te ploeteren, te weinig is zo opgelost. Een plant die te droog staat zal een uur na water geven weer vrolijk staan. een plant die te nat staat leid aan wortelsterfte en je blokkeert vanalles

Comment

IMG_2395.jpgIMG_2393.jpgIMG_2392.jpgIMG_2391.jpgIMG_2390.jpgIMG_2389.jpgIMG_2388.jpg

nog wat fotos met de lamp uit, 12u na de watergift met kalkwater.

@flintstoned: ik denk niet dat het een blokade is want ik heb men water altijd correct afgezuurd naar ph 6.2. Kan ik nu nog best een paar dagen kalkwater bijgeven of best even niet ?

grtz

jooms88

Comment

Bezig...
                                X