Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x white widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 x white widow

Even aankijken een te veel aan kalk blokkeerd weer het magnesium, die concureren onder elkaar. De kalkplekken zullen niet herstellen enkel je nieuwe blad moet weer gezond uitzien na de eenmalige kalkgift. Voor de kalk beschikbaar is voor de plant duurt het wel een paar dagen dus even aankijken wat ze doet. Een blokade kan ook ontstaan door te nat staan, of opstapeling van voedingselementen en ballastzouten in je medium.

Verder wordt kalk enkel pasief opgenomen door je plant ze moet er dus voor verdampen om via de wortel kalk te kunnen opnemen. Aangezien de opstaande bladranden (gesloten huidmonden) verdampen ze bij u niet echt optimaal, zou ook het kalkgebrekje kunnen verklaren. Lees je eens in over vapor presure deficiet. https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...928-Wat-is-vpd

Comment

thx flintstoned ! de 2 planten die het hebben drinken net het meest. De andere die er mooi groen uit ziet heeft al 2 dagen geen water meer gehad. Ik ga niets van calcium meer bijgeven en even afwachten dan !

bedankt voor de tips !

Comment

dag 28 bloei

IMG_2401.jpgIMG_2403.jpgIMG_2404.jpgIMG_2405.jpgIMG_2406.jpgIMG_2407.jpg
        IMG_2412.jpgIMG_2411.jpgIMG_2410.jpgIMG_2409.jpgIMG_2408.jpgIMG_2413.jpg

ik heb de indruk dat ze een beetje stilstaan, niet veel verschil met 4 dagen geleden, ik heb ook nog een extra actieve inlaat in men tent bijgemaakt, krijgen ze nog wat meer verse lucht, temperatuur is ook 1 graad gedaald hierdoor als de lamp aan is.

grtz

jooms88

Comment

Je hebt idd wel een periode in de bloei dat je denkt dat ze stilstaan, maar ze is dan bezig met de thc productie. Je moet er maar eens op letten.

Verder ondaks de vergeling staan ze er mooi bij.

Thugz
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

thx, stelt me even gerust , ik heb deze week ook het minimale aan voeding gegeven

Comment

Die vergeling maakt toch niet heel veel uit? Worden al dikke toppen!

Comment

schema:

dag 22: water
                dag 23: water, co2 tab, terrabloom 3ml/L
                dag 24: water, sugarroyal 1.5ml/L --- (verbranding en/of ca-tekort , beetje kalkwater toegevoegd aan water)
                dag 25: water (plant 1 niets, stond nog te nat)
                dag 26: water, terrabloom 3ml/L (plant 1 niets)
                dag 27: water, co2tab
                dag 28: water
                dag 29: water, terrabloom 5ml/L
                dag 30: water

dag 30 bloei

plant 1
                IMG_2420.jpg

de andere 2
                IMG_2424.jpgIMG_2423.jpgIMG_2422.jpgIMG_2421.jpgIMG_2419.jpgIMG_2418.jpgIMG_2417.jpgIMG_2416.jpgIMG_2425.jpg

grtz

jooms88

Comment

dag 31: water, sugar royal 1.5ml/L
                  dag 32: water, co2 tab
                  dag 33: water, green sensation (eerste keer) 1ml/L
                  dag 34: water
                  dag 35: water, terrabloom 5ml/L

dag 35 bloei

IMG_2429.jpgIMG_2430.jpgIMG_2431.jpgIMG_2432.jpgIMG_2433.jpgIMG_2434.jpgIMG_2435.jpgIMG_2436.jpg

groei: 6 weken (1 januari gestart met de beste wensen )
                  voorbloei (lamp 12/12): 2 weken
                  effectieve bloei: 5 weken

grtz

jooms88

Comment

dag 43 bloei

IMG_2451.jpgIMG_2452.jpgIMG_2453.jpgIMG_2454.jpgIMG_2455.jpgIMG_2456.jpgIMG_2457.jpgIMG_2458.jpgIMG_2459.jpg

in theorie moeten ze nog 2 weken, vandaag ga ik de laatste voeding meegeven, of zouden jullie nog wat langer voeding geven ?

grtz

jooms88

Comment

Mooi toppenveld! Ziet er op foto glanzend uit, buiten dit forum gebruik ik deze site; http://www.superwiet.nl/Bloeiperiode...8_Rijping.html
                      wanneer ik ergens aan twijfel, misschien helpt dat in uw beslissing

Comment

Ik zou geen voeding meer geven, lekker spoelen.
                        Ze zien er lekker volgroeid uit, mooi compact, alles wat het moet zijn...
                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

dat gaat een mooi oogstje worden laten we hopen!!!

Comment

dag 49 bloei

ze hebben al een week geen voeding meer gehad en krijgen rond de 700ml water per dag, voor de rest gaat ie goed

IMG_2469.jpgIMG_2468.jpgIMG_2466.jpgIMG_2467.jpgIMG_2470.jpgIMG_2471.jpgIMG_2472.jpg

Comment

Zie er zeer goed uit ga je van genieten

Comment

dag 56 bloei

al 12 dagen geen voeding meer, ze hebben gisteren hun laatste water gehad, nu ga ik ze nog een 3 tal dagen droog zetten
                                ik heb ook het bovenste deel van de grond uit de potten gedaan, om een zo zuiver mogelijk medium te krijgen, denk wel dat de voeding er nu uit is

IMG_2492.jpgIMG_2493.jpgIMG_2494.jpgIMG_2496.jpgIMG_2497.jpg

Comment

Bezig...
                                X