Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x white widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 x white widow

Ik denk dat ik ze 4 tot 5 weken ga laten groeien, ben ook van plan om te toppen en te scroggen. de ww is vooral indica dacht ik dus die groeit niet zo lang meer verder als je overschakelt op 12/12. Of raden jullie een kortere of langere groeiperiode aan ?

duidelijke uitleg over de co2, ik heb er ook al veel goede en slechte dingen over gelezen maar ik wil het is een keer proberen .

@QnQ. Ik heb je verslag van je kweekkelder 2011 helemaal gelezen, (mooi verslag btw ) en ik ben van plan om ook blumats te kopen, alleen zoek ik nog een geschikt watervat, waar heb je dit watervat gehaald en van hoeveel liter is dit ? Het enige dat ik vind zijn vaten van boven de 100L en dat is wat veel voor 3-5 plantjes.
    Last edited by jooms88; 18 January 2015, 16:12.

Comment

ik schakel altijd over op 12/12 als de eerste pluimen door me scroggrek steken.. dan nog een week of 2/3 binden..

20131119_214531.jpg

succes !
      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
      (running)

Comment

5 x white widow

Oorspronkelijk geplaatst door jooms88 View Post

@QnQ. Ik heb je verslag van je kweekkelder 2011 helemaal gelezen, (mooi verslag btw ) en ik ben van plan om ook blumats te kopen, alleen zoek ik nog een geschikt watervat, waar heb je dit watervat gehaald en van hoeveel liter is dit ? Het enige dat ik vind zijn vaten van boven de 100L en dat is wat veel voor 3-5 plantjes.
        hoi, ik had ook dat verslag van de kweekkelder met veel plezier gelezen, (erg leerzaam en heb ook de indicaan gevonden via je link ) en zag ook een vaatje staan, bedoel je zoiets?image.jpg
        10L jerrycan met tap kraantje voor water en andere levensmiddelen. Het kraantje heeft een uitloop van 12 mm waarmee je ongeveer 2L per minuut kunt aftappen (get

ik wil ook de blumats en het kennismakingssetje zou voldoende moeten zijn, stom dat op de website van blumat niet van die kleine vaatjes staan. Dacht ook dat dat een heel duur systeem was, maar dat valt reuze mee.

Last edited by Greyvol; 18 January 2015, 18:21.
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

zoiets komt al beter in de buurt,dit is een foto van het het watervat van het kweekverslag van QnQ

QNQ013.jpg

lijkt me iets handiger vanwege de grote opening bovenaan, kun je ook beter schoonmaken.

Comment

Comment

Fijn dat jullie van m'n verslagen genoten hebben, ik heb zoveel mogelijk uitgelegd over hoe ik het doe.
              Er bestaat niet 1 goede, maar wel 100 goeie manieren om leuk plantjes te kweken, voorbeelden genoeg hier op JD smoking-cannabis-002.gifQNQ2012040.jpg

Mgoed, terug naar de White widow.
              Zou ze inderdaad wel die tijd geven om wat te groeien, even zien hoever ze over een paar weekjes zijn.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Plantjes zien er goed uit!

Comment

mooi mooi

Comment

Dag 13 groei.

-Luchtvochtigheid en temperatuur zijn hetzelfde
                    -Ze krijgen nog altijd 120ml water per dag (nog geen voeding, pas vanaf dag28 vanwege de plagron growmix)
                    -Breedte= 13 cm van plant 1 en 2 // 11 cm van plant 3
                    -Hoogte= allemaal rond de 9 cm
                    -De derde internode is er bijna, ik ga pas op de 5de of de 6de toppen.

IMG_2108.jpgIMG_2109.jpgIMG_2110.jpgIMG_2111.jpgIMG_2112.jpgIMG_2114.jpg
                    de blumats zijn besteld . ik heb gekozen voor de maxi blumat, dan moet ik maar 1 per pot gebruiken. Kan je de plagron terra lijn gebruiken voor de verdruppelaars van de blumat, zonder dat ze verstoppen ?

Grtz

jooms88

Comment

(running)

Comment

Goed bezig
                        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                        2016 - Greyvol's buitenkweek
                        2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

de blumats zijn gearriveerd ! Zou ik deze nu nog kunne plaatsen ? Of best wachten tot de volgende ronde

Comment

Ik denk als je ze er nu insteekt dat je aardig wat wortels doorboord.

Comment

hou je er rekening mee dat je potten in een grote bak komen te staan als je die blumat gebruikt.
                              als er een defect is ofzo pompt ie zo je hele vat in je potten, dat moet je dan wel op kunnen vangen, zodat het bv niet gaat regenen bij de onderburen (je zou niet de eerste zijn)

succes !

(running)

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X