Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x white widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 x white widow

korte update

ik ga nog tog nog even wachten met de blumats te plaatsen, heb hier nog geen ervaring mee en heb besloten ze voor de volgende ronde te houden. Ik heb ook nog geen plaats voor het watervat, moet ik nog is bekijken hoe ik dat ga doen

Dag 17 groei

IMG_2120.jpgIMG_2121.jpgIMG_2122.jpgIMG_2123.jpgIMG_2124.jpgIMG_2125.jpgIMG_2126.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

korte update

ik ga nog tog nog even wachten met de blumats te plaatsen, heb hier nog geen ervaring mee en heb besloten ze voor de volgende ronde te houden. Ik heb ook nog geen plaats voor het watervat, moet ik nog is bekijken hoe ik dat ga doen

Dag 17 groei

IMG_2120.jpgIMG_2121.jpgIMG_2122.jpgIMG_2123.jpgIMG_2124.jpgIMG_2125.jpgIMG_2126.jpg

Comment

Lekkere compacte plantjes hoor.

Comment

korte samenvatting:

groei week 1

dag 1: plantjes verpot in de 18L potten in de plagron growmix, de grond bevochtigd met water met pure enzym en powerroots en ph 6.2
        dag 2: niets gegeven
        dag 3: niets gegeven
        dag 4: niets gegeven
        dag 5: niets gegeven
        dag 6: 50ml per plant (1ml/L powerroots), (1ml/L pureenzym)
        dag 7: niets gegeven (besproeit met vita race 1ml/L)

groei week 2

dag 8: 100 ml per plant (1ml/L powerroots), (1ml/L pureenzym), CO2 tablet nomercy
        dag 9: 100 ml per plant (1ml/L powerroots), (1ml/L pureenzym)
        dag 10: 120 ml per plant alleen water
        dag 11:120 ml per plant (1ml/L powerroots), (1ml/L pureenzym)
        dag 12:120 ml per plant (1ml/L powerroots), (1ml/L pureenzym) CO2 tablet nomercy
        dag 13:120 ml per plant alleen water-
        dag 14:120 ml per plant (1ml/L powerroots), (1ml/L pureenzym) (besproeit met vitarace 2ml/L)

groei week 3Groei dag 20
        IMG_2133.jpgIMG_2134.jpgIMG_2137.jpgIMG_2138.jpgIMG_2139.jpgIMG_2140.jpg

-breedte= 20-28cm
        -lengte= 12-13 cm

Na 3 weken in de growmix is deze uitgeput. Mijn kraanwater heeft een ec van 0.5. deze verhoog ik nu tot 0.8 (plagron terragrow), of denken jullie meer of minder ? en zou ik ze nu best al dagelijks voeding meegeven ?

Ik zie ook dat de plant op de laatste foto wat treurig is , mischien iets te weinig water ? graag jullie mening

grtz

jooms88
        Last edited by jooms88; 26 January 2015, 22:55.

Comment

Of te veel. Maar dat weet jij het beste :p. Moeilijk te zien op die foto's.. Verder gaat het goed toch?

Comment

- iet er goed uit.

Comment

verder gaat alles goed, weet niet waarom die wat treurig is, mss door het slechte weer buiten

de pot van de treurige plant was ook een beetje zwaarder, dus vandaag ga ik die plant ook geen water geven.

Ze zijn getopt !

27 jan, getopt.jpg
              Last edited by jooms88; 27 January 2015, 19:25.

Comment

Gaat goed zeg, doe je niet verkeerd
                zelf denk ik ook niet teveel te wateren en heb gisteren mijn plantjes omgepot na 46 dagen voorgroei en zag dat de onderkant van de pot echt massief was en vochtig. Volgende keer ga ik dus nog minder water geven, of ook zo'n kekke blumat..
                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                2016 - Greyvol's buitenkweek
                2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

- hoeveel heb je terug getopt ?

Comment

Beter te weinig dan te veel is hier altijd de regel.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Beter te weinig dan te veel is hier altijd de regel.

Comment

@amazing: bedoel je op welke internode ik getopt het ? heb enkel de kleine groeischeut bovenaan verwijderd. en heb nu 5-6 interondes.

vandaag gaan kijken in men tent en de plant staat er nog altijd treurig bij. Nu de 2de dag geen water geven, zien of die er bovenop komt.

Comment

- hebt ge een fotoke van de dame ?
                        - wat ik bedoelde was 1node getopt of 2, maar het is 1

- Grts Amazing

Comment

jepjep, hier zijn de fotos !

hier een foto van de 2 planten die het goed doen, krijgen dagelijks rond de 150-200ml water, en wegen ook elke dag terug bijna niets, dorstig dus !
                          bij 1 plant worden de bladpuntjes van de bovenste grootste bladeren ook een beetje geel
                          IMG_2142.jpgIMG_2143.jpgIMG_2147.jpg

dit is de plant waar de blaadjes al een paar dagen van naar beneden hangen, die heeft nu al 2 dagen geen water gehad en weegt ook bijna niks, zou niet weten hoe het komt dat die ongelukkig is.
                          IMG_2144.jpg

eentje van de zijkant
                          IMG_2145.jpg

en met zen allen samen
                          IMG_2146.jpg

nog een fotoreeks, van dag 1 tot dag 22, telkens met 2-3 dagen tussen
                          6 jan.jpgIMG_2072.jpgIMG_2076.jpgIMG_2081.jpgIMG_2086.jpgIMG_2089.jpgIMG_2098.jpgIMG_2109.jpgIMG_2123.jpgIMG_2133.jpgIMG_2142.jpg

grtz

jooms88
                          Last edited by jooms88; 29 January 2015, 20:11.

Comment

dag 26 groei

een paar dagen geleden beetje groeivoeding meegegeven bij 2 planten, dit was een beetje te vroeg want bij die 2 planten zijn de bladpunten van de bovenste bladeren een beetje verbrand.
                            voor de rest gaat alles goed, lv en temp blijven constant, ben alleen iets geminderd met water geven.
                            IMG_2150.jpgIMG_2151.jpgIMG_2152.jpgIMG_2153.jpgIMG_2154.jpgIMG_2155.jpg

grtz

jooms88

Comment

dag 27 groei

denk dat ik met een calciumtekort zit, daarom heb ik vandaag beetje kalkwater bij men gietwater gedaan
                              IMG_2157.jpgIMG_2158.jpg

heb vandaag de onderste takken gesnoeid en bij 1 de bovenste 2 nog is getopt, omdat die te hard naar omhoog aan het schieten waren .
                              IMG_2161.jpg

Comment

iemand een idee wat hier aan de hand is ? sommige bladeren worden geel onderaan en sommige bladpunten verbranden (onder of overvoeding?) overvoeding zou niet kunnen want heb ze nog maar 1 keer beetje bijgegeven IMG_2165.jpgIMG_2162.jpgIMG_2164.jpgIMG_2163.jpgIMG_2165.jpgIMG_2162.jpgIMG_2164.jpgIMG_2163.jpg

Comment

Bezig...
                                X