Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x white widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 x white widow

En toch, overvoeding. Ondervoeding begint geleidelijk onderaan de plant. Dat komt niet van dag op dag en is pas later ook bovenin te zien. Bladpunten zijn anders al goed verbrand...

Comment

- ik denk ook overvoeding , zoals beowulf zegt ONDERvoeding begint langs ONDER.

Comment

op de 2de foto zie je tog de vergeelde onderste bladeren, zou dit door een stikstoftekort komen ? Vind overvoeding beetje bizar omdat ik nog zo goed als niks heb bijgegeven

Comment

En de bladeren der boven ook. Zo goed als niks, en post 48? Ik hou u ni tegen uw bij te voeden, maar weet dat ik zelf nog nooit 1 druppel voeding gegeven heb tot week 5 groei... Geen enzymen, geen wortelstimulator, geen co2 tabs, vitabiskoeken, niks. Zou het dan overvoeding zijn of onder?

Comment

Te droog gestaan misschien ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ja wat QnQ zegt te droog.

Comment

ga nu even geen voeding meer geven ,en iets meer water, bedankt voor de reacties ! ik had roots,enzymen en co2 tabs niet echt bekeken als voeding, meer als iets dat je als extra geeft vanaf het begin, maar ga dit zeker onthouden voor de volgende keer.

Comment

Heb je grond van te voren gespoelt? Of zo in de growmix gedaan. Plantjes staan
                  er niet heel erg gelukkig bij. Zie ook gedraait blad. Hoe hoog hangt de lamp?
                  Grond ziet er ook droog uit. Voeding is nog niet nodig.

Comment

de grond is vantevoren bewaterd met enzym en roots, ik ga ze de komende week alleen water geven (zonder enzym, roots, sugar royel en co2 tabs) met ph6.2. de lamp hangt op 40cm. Ze zitten nu al wel 4 weken in de growmix dus die is zo goed als uitgeput, wanneer kan ik ze dan best bijvoeden ?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

alles wegdoen en terug opnieuw beginnen ? Of wat zouden jullie doen ?

Comment

Nee,waarom omdat je een geel blaadje hebt.
                      Geef eens iets meer water en kijk het dan eens even hoe de planten er op reageren.

Comment

ok, ga ik doen, heb ze gisteren 200ml gegeven en vandaag 350ml, even wachten dan. geduld heeft onze lieve heer me niet gegeven, zal ik nog moeten leren vrees ik

Comment

Als jij lekkere homegrown wiet wil roken ga jij dat geduld vanzelf krijgen.
                          Ga de volgende keer ook niet gelijk met 150ml omhoog maar geef bv 50ml meer.
                          Dan zwemmen ze niet zo lang mocht je te veel geven.

Comment

dag 30 groei

IMG_2169.jpgIMG_2166.jpgIMG_2174.jpgIMG_2171.jpgIMG_2170.jpgIMG_2168.jpgIMG_2167.jpg

Comment

duidelijk tekenen van overvoeding
                              hierdoor is je batmix dus ook nog niet 'op'
                              je plant neemt niet meer voeding op dan ze kan (wat dus al teveel is)hierdoor zit er dus nog wel even voeding in je aarde
                              voorlopig op dieet is nog steeds het advies pas als ze iets lichter in kleur word begin je met voeden
                              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

dag 33 groei

IMG_2188.jpgIMG_2187.jpgIMG_2186.jpgIMG_2184.jpgIMG_2183.jpgIMG_2185.jpg

Heb schaaltjes gekocht voor onder men potten, en geef nu langs onder water, heb de indruk dat dit beter werkt

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

dag 35 groei

-1 week alleen maar water gegeven met ph6.2 (langs onder)
                                -scrognet erboven geplaatst maar ga nog even wachten met ze in de bloei te zetten vanwege die overvoeding.

IMG_2190.jpgIMG_2191.jpgIMG_2192.jpgIMG_2193.jpgIMG_2194.jpgIMG_2195.jpgIMG_2196.jpg

commentaar en tips zijn altijd welkom !

Grtz

jooms88

Comment

Bezig...
                                X