Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x white widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 x white widow

Goede vraag
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

vond ik ook witte . ik geef ze nu 400ml per dag en na een half uur tot een uur hebben ze alles opgezogen, echte dames doen dat ook

Comment

Ik zeg: nee je geeft niet snel teveel mits je water geeft in het begin van de licht aan cyclus. Al is het niet wenselijk om ze elke waterbeurt zo te behandelen. Medium veranderd in dichtere massa.

Comment

En jooms echte dames krijgen 400 ml echt niet in een keer weg 😗

Comment

Heb je het al zien blijven staan? Dat zou je vraag moeten beantwoorden...
            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

nope, is nog nooit blijven staan. heb het net getest, na 5 min was al het water weg
              rayfie, was maar een flauw mopje hoor
              ik geef ook meestal water als de lamp 1-1.5u aan is, dan zijn ze wakker
              Last edited by jooms88; 17 February 2015, 20:40.

Comment

geen bladeren wegknippen !! ............ die moeten licht hebben, je toppen niet
                Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                (running)

Comment

- teveel drinken langs onderen ?????
                  - zet ze in het gewenste water en haal ze eruit na 15-20min

Comment

dag 4 12/12

IMG_2220.jpgIMG_2219.jpgIMG_2221.jpgIMG_2222.jpgIMG_2223.jpgIMG_2227.jpg

Comment

" ik geef ook meestal water als de lamp 1-1.5u aan is, dan zijn ze wakker "

Persoonlijk geniet mijn voorkeur als lamp nog aan moet gaan, ongeveer 30 min van te voren. Dan maak je ze juist wakker, en kunnen ze zich voorbereiden op een zonnige dag. Zie het als je eigen: rustig wakker worden of direct weg moeten gaan....

Onder water geven met te veel water KAN (wortel)rot ontstaan. Wat is te veel? alles wat ze niet opneemt. Ik zou ipv 400ml van boven op 200ml van onder gaan maar dan wel dagelijks. Indien de dames laten zien meer nodig te hebben is daar makkelijker op in te gaan dan een te veel. Onderwater geven heeft als voordeel dat je de plant afscheiding ( afval stoffen ) niet meer mee door de aarde heen zal spoelen. Vaak op het eind halen kwekers die de potgrond hergebruiken de eerste 10cm er af, dit doen ze om de aarde op te waarderen en om die stoffen weg te halen.

Je meiden staan er mooi bij. Niet te donker , niet te licht en het nieuwe bladerdek is mooi licht van kleur.

Comment

@iemand uit de buurt: thx voor de tips, ga ik eens een keer proberen, is kijken of ze dit leuker vinden .

dag 7 12/12
                        IMG_2232.jpgIMG_2234.jpgIMG_2235.jpgIMG_2236.jpg

Comment

dag 9 12/12

-krijgen nog altijd 300-400ml water per dag langs onder, ze verdragen dit blijkbaar goed
                          -scrognet hangt op 17cm van de potten en het veldje is 0.60 m2
                          -ik ga nog een paar dagen blijven verder binden en knakken, ze hebben nu juist een douche van 1ml/L vitarace gehad (ph 6.2)
                          -ze hebben sinds de overvoeding in het begin nog geen druppel voeding meegekregen.

IMG_2271.jpgIMG_2278.jpgIMG_2277.jpgIMG_2276.jpgIMG_2274.jpgIMG_2273.jpg
                          IMG_2281.jpgIMG_2280.jpgIMG_2279.jpgIMG_2282.jpg

grtz

jooms88
                          Attached Files

Comment

mooi mooi. laat de bloei maar komen
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

dag 12 12/12

IMG_2288.jpgIMG_2289.jpgIMG_2290.jpgIMG_2291.jpgIMG_2293.jpg

was weer net te laat voor fotos met de lamp uit.
                              zou ik nog wat zijtakken wegsnoeien voor meer plaats te geven voor de toppen ? of zouden jullie ze gewoon laten gaan ?

Grtz

jooms88

Comment

Ik zou alleen takjes snoeien onder je screen die het zeker niet gaan halen om er bovenuit te komen.

verstuurd mee mn Sonix Ksperia

Comment

Bezig...
                                X