Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x white widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 x white widow

Persoonlijk zou ik afbouwen met grow ipv opbouwen
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

- je tentje ziet er mooi uit.
      - met je water en voeding zou ik hetzelfde blijven , als je denkt dat er iets niet goed gaat omdat er geel blad tevoorschijn komt , heb je paniek om niets
      - vele dames tonen een 'tekort' als ze van groei naar bloei gaan.
      - ik zou nog enkele dagen verder doen zoals je bezig bent.
      - zie je na enkele dagen dat er redelijk wat bladeren vergelen , met start onderaan de dame dan geef je beetje water bij.
      - voeding verhogen zou ik niet doen. maar is ieder zijn keuze , jij bent de tuinman in uw tuin

Comment

ik geef ze nu om de 2 dagen terragrow en bloom, en de dagen ertussen 1 keer sugarroyal en de andere dag een co2 tab.
        @Audiosystemrolla: Vanaf morgen zal ik de terragrow afbouwen naar 1ml/L en terrabloom 4ml/L. ec is ongeveer 1.3 dan.
        @amazing: ik was van plan om de voeding nog te verhogen maar ik ga tog nog wachten dan, beter te weinig als te veel . ik geef ze nu dagelijks 600-700ml/plant

Comment

dag 14 bloei

IMG_2349.jpgIMG_2350.jpgIMG_2348.jpgIMG_2347.jpgIMG_2346.jpgIMG_2343.jpgIMG_2345.jpg
          IMG_2351.jpgIMG_2354.jpgIMG_2356.jpgIMG_2357.jpgIMG_2358.jpgIMG_2359.jpgIMG_2360.jpg

Comment

5 x white widow

Wijze beslissing jooms, een plant kun je niet vet mesten , het is zelfs veel slechter als je een voedings overschot hebt dan een tekort..

Die onderste bladeren werpt ze vanzelf af tijdens het bloeiproces en je zal zien als je geen oogstkoorts krijgt dat alles goed komt

Comment

Mooi hoor, ziet er goed uit
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

dag 16 bloei

38 dagen groei gehad, lamp 30 dagen op 12/12

IMG_2366.jpgIMG_2365.jpgIMG_2364.jpgIMG_2363.jpgIMG_2362.jpgIMG_2361.jpg
                IMG_2370.jpgIMG_2368.jpgIMG_2367.jpgIMG_2371.jpgIMG_2369.jpg

Comment

Ziet er prima uit. Mooi groen veldje. Geen zorgen om de onderste bladeren, is vrij normaal! Lekkere toppen.

Comment

dag 19 bloei

IMG_2374.jpgIMG_2375.jpgIMG_2376.jpgIMG_2377.jpgIMG_2378.jpgIMG_2379.jpgIMG_2380.jpg

Comment

Die dames zien er heerlijk uit, mooie dichte toppen...

Je doet toch niet te gek met voeding?
                      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

voedingschema van deze week :
                        bloei dag 13--- 1ml/L terragrow en 4ml/L terrabloom
                        bloei dag 14--- sugar royal 1.5ml/L
                        bloei dag 15--- enkel co2 tab
                        bloei dag 16--- 1 ml/L terragrow en 5ml/L terrabloom
                        bloei dag 17--- WATER
                        bloei dag 18--- sugar royal 1.5ml/L
                        bloei dag 19(laatste update)--- 5ml/L terrabloom en co2tab

EC van men gietwater zit rond de 1.3-1.4. ph 6.2 // 700ml/plant per dag

is dit duidelijk witte ?

komende weken ga ik ze tog nog een beetje verhogen, of zouden jullie dit schema zo aanhouden ?

grtz

jooms88

Comment

Ik zou zeker niet verhogen in de voeding. Volgens mij zit je tegen het randje. Voor
                          de rest een mooi veldje

Comment

dan ga ik voor de zekerheid morgen en overmorgen tog alleen water geven , ik heb daarnet men tentje nog is open gedaan en zag dat er al een paar verbrande bladpuntjes zijn , water water water dus de komende dagen

Comment

- ziet er nog altijd schitterend uit jooms
                              - zoals al vermeld geweest is , de gele bladeren is niet erg onderaan
                              - indien je deze wilt laten vertragen dan kan je je water een klein beetje verhogen
                              - bvb : 500ml naar 550ml
                              - dan blijven de gele bladeren wel maar ze zullen niet meer uitbreiden.
                              - ofwel doe je verder zoals je bezig bent , ik doe net hetzelfde als jou , behalve dat ik dan mijn water iets verhoogd heb om het geel te laten vertragen.
                              - je voeding zou ik niet omhoog doen , nu het goed gaat , niet verknallen
                              - ik zou zeggen doe zo verder
                              - have a nice green day en geen extra voeding der bij

Comment

thx voor de tips amazing ! deze ga ik allemaal volgen !

Comment

Bezig...
                                X