Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
- je tentje ziet er mooi uit.
- met je water en voeding zou ik hetzelfde blijven , als je denkt dat er iets niet goed gaat omdat er geel blad tevoorschijn komt , heb je paniek om niets
- vele dames tonen een 'tekort' als ze van groei naar bloei gaan.
- ik zou nog enkele dagen verder doen zoals je bezig bent.
- zie je na enkele dagen dat er redelijk wat bladeren vergelen , met start onderaan de dame dan geef je beetje water bij.
- voeding verhogen zou ik niet doen. maar is ieder zijn keuze , jij bent de tuinman in uw tuin
ik geef ze nu om de 2 dagen terragrow en bloom, en de dagen ertussen 1 keer sugarroyal en de andere dag een co2 tab.
@Audiosystemrolla: Vanaf morgen zal ik de terragrow afbouwen naar 1ml/L en terrabloom 4ml/L. ec is ongeveer 1.3 dan.
@amazing: ik was van plan om de voeding nog te verhogen maar ik ga tog nog wachten dan, beter te weinig als te veel . ik geef ze nu dagelijks 600-700ml/plant
voedingschema van deze week :
bloei dag 13--- 1ml/L terragrow en 4ml/L terrabloom
bloei dag 14--- sugar royal 1.5ml/L
bloei dag 15--- enkel co2 tab
bloei dag 16--- 1 ml/L terragrow en 5ml/L terrabloom
bloei dag 17--- WATER
bloei dag 18--- sugar royal 1.5ml/L
bloei dag 19(laatste update)--- 5ml/L terrabloom en co2tab
EC van men gietwater zit rond de 1.3-1.4. ph 6.2 // 700ml/plant per dag
is dit duidelijk witte ?
komende weken ga ik ze tog nog een beetje verhogen, of zouden jullie dit schema zo aanhouden ?
dan ga ik voor de zekerheid morgen en overmorgen tog alleen water geven , ik heb daarnet men tentje nog is open gedaan en zag dat er al een paar verbrande bladpuntjes zijn , water water water dus de komende dagen
- ziet er nog altijd schitterend uit jooms
- zoals al vermeld geweest is , de gele bladeren is niet erg onderaan
- indien je deze wilt laten vertragen dan kan je je water een klein beetje verhogen
- bvb : 500ml naar 550ml
- dan blijven de gele bladeren wel maar ze zullen niet meer uitbreiden.
- ofwel doe je verder zoals je bezig bent , ik doe net hetzelfde als jou , behalve dat ik dan mijn water iets verhoogd heb om het geel te laten vertragen.
- je voeding zou ik niet omhoog doen , nu het goed gaat , niet verknallen
- ik zou zeggen doe zo verder
- have a nice green day en geen extra voeding der bij
Comment