Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
- ziet er mooi uit popeye
- zie wel op een paar foto's dat je water tegen de stam geeft....
- ik zou niet bij de stam water geven, de dame duwt haar afvalstoffen/overtollige stoffen via de stam naar boven.
als jij bij de stam water geeft dan spoel je het afval terug naar beneden....
Het lijkt mij op wat stikstof (N) tekort maar kan ook zijn dat je Ph van slag is. Geef je 0,5 liter water per dag ? Bij te natte grond kunnen er ook blokkades ontstaan, waardoor het lijkt of er een voedingstekort is maar dit niet zo is , de plant kan ze alleen niet opnemen. Bladvoeding kan dan een tijdelijke oplossing zijn.
niks van voeding?
daarnet terug klein beetje van een slacht blad. en terug op P5.
Straks nog eens kijken, en zo te voelen toch nog een groot verschil van gewicht bij de dames.
Mss straks hier en daar enkel afgezuurd water geven.
Of toch al een klein beetje voeding?????
gr
De voeding uit de grond zal zeker niet de juiste zijn voor bloei. Bovendien 'vreten' onze planten voeding zodat de kans groot is dat de grond nu arm is. Je had als cannavoeding bionova gekocht ? Heb je daar ook schema van ?
3 weken geleden had je bionova gegeven en dacht je aan magnesiumtekort ??
Die problemen van een week of 3 was eerder gelegen aan te weinig water.
Heb af en toe een steekproef gehouden met een klein beetje voeding.
Met als resultaat dat ik toen verbrande puntjes op 2/3 planten kreeg.
Heb ze net een kleine waterbeurt gegeven met een klein beetje voeding.
De potten voelden redelijk licht, en weinig echt groen op de blaren.
Zal straks wel zien of de voeding aanslaat????
gr
Hoop voor u dat ze geen herma uitdraaien. SAD's houden niet echt van al dat snijwerk... Met genoeg voeding en licht krijgen die tot helemaal onderaan ook stevige toppen. Echt niet voor gevoelige kijkers Met LST'en krijg je alles gelijk. Meer zijtakken, meer toppen, meer wiet. Volg dat lollypoppen niet.
Comment