Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Popeye en zijn 9x Sweet Afgani Delicious
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Popeye en zijn 9x Sweet Afgani Delicious
Goede vraag..
Pk13/14 is maar een 5 daags iets wat wel weer aan een bepaalde tijd gelinkt zit.
Je zou die eventueel nog wel mee kunnen blijven geven... maar voor de rest wel rustig aan voordat de bladeren dubbel gaan slaanIf life keeps putting you down, You better stay high
Comment
-
Hey Schimmige
Bedankt voor de reactie.
Had daarnet Heizenberg zijn update bekeken, en hij sprak van fosfor (P) tekort.
Aangezien ik zijn topic beetje als leidraad gebruik, heb ik voor het zekers toch PK 13-14 meegegeven.
En zit gelijk ook met hetzelfde probleem als Heizenberg dat ik ook met een extra bloei zit.
Gelukkig heb ik nog wat meer tegaan.
grLast edited by Popeye76; 17 March 2015, 01:14.
Comment
-
Ziet er goed uit popeye. Inderdaad rustig aan met de pk. Daar wil je niet teveel van geven. Zou zonde
zijn als je ze nu verspest. Aan de foto`s te zien kunnen dat grote knallers worden. Mijn fosfor tekort
kan te maken hebben dat mijn voedingswater te zuur werd na een dag te hebben gestaan. Ik had dat te
laat pas door.
Ik kan er nu helaas niks meer aan doen. Afbloeien zal geen probleem zijn, maar ze hadden nog iets dikker
kunnen zijn.
Dus rustig aan met je pk. Een overschot kan voor tekort zorgen!
Comment
-
- mooi mooi
- je hebt je pk 13/14 toch op en af gebouwd he ?
- dit is een boorbeeld van mij , hoe ik mijn pk13/14 gebruikt heb.
- bvb dag 1 0.5ml/1L dag 2 dan 1ml/1L , dan dag 3 1.5ml/1L , dag 4 2ml/1L , dag 5 1.5ml/1L , dag 6 1ml/1L , dag 7 0.5ml/1L
- met beetje geluk worden het ook grote toppen.
- en zoals ik op enkele foto's kan zien , zit je net op het randje van overvoeding
- wees daar aandachtig bij , zodat alles verder goed verloopt.
- Grts Amazing
purple haze feminized
Comment
Comment