Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

110 x amnesia haze 4x 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

Re: 110 x amnesia haze 4x 600 watt

Mij doe je er ook geen plezier mee.

Snap ook niet dat die broodkwekers dat maar blijven zetten.
      Dat zal met het aanbod stekken te maken hebben zeker, er zijn wel betere, makkelijkere, en smakelijkere soortjes te bedenken.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Kan er op het forum geen ban op Amnesiastekken komen

Comment

- idd QnQ en zoals velen zeggen 90% kans dat het geen amnesia was
          - amnesia bestaat bijna niet meer.

Comment

en dan durven ze de troep nog onderdoppen in bv.. brix om meer winst te maken..
            onlangs hadden ze me te pakken...steenharde zwarte asse.. direct de vuilbak in...
            HEALING OF THE NATION

Comment

shiiiit 110 stekken ....
              als je dan spint hebt kunde mer beter gelijk de ongedierte bestrijding bellen .
              denk dat er voor sommige uilen het woordje 'hobby' op dit forum nog niet duidelijk is en eerlijk gezegt , tis je gegund die spint ^^ .

spijtig dat hij direct gebanned is vind het altijd giere voor de zever van zulk volk telezen .

Comment

- klopt steunie
                - maar vind het goed een onmiddelijke ban
                - het staat duidelijk in de regels
                - als ze deze niet lezen , dan moeten deze personen geen kans krijgen van JD
                - anders had JD geen regels geplaatst

Comment

Dan rot die toch lekker op naar wietforum.nl. Hier is het alleen voor eigen gebruik en misschien wat weggeven aan vrienden. Geld speelt hier alleen een rol in de aanschaf van onze spullen en het stroomverbruik. Niet om te verdienen. Daarom zit ik ook liever hier. Hier is iedereen gewoon lekker bezig met zijn eigen wietje.

Comment

Ook ik heb geconstateerd dat het "overdone" is om op dit forum met 110 planten onder 2400 watt een verslag te maken.

Ik proef echter -wellicht vergis ik me daarin- een negatieve connotatie richting wietforum.

Elk forum heeft zijn positieve en negatieve kanten.

Op dit forum vind ik de onderlinge discussie vrij gemoedelijk, terwijl op het wietforum er hard aan toe kan gaan.

Anderzijds vind ik de moderators daar met kop en schouders uitsteken boven de gemiddelde
                    Last edited by Kwasimodo; 14 January 2015, 14:54.
                    [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                    mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

Comment

Kwasi gaat niet om de moderators of evenmin om een ander forum ook al word dat 1 keer geopperd.
                      Dit forum is puur voor de hobbyist en laten we dat zo houden.
                      Beetje zo`n mongool helpen zodat zijn blaf je maar kapot wiet in een shop terecht komt.
                      Want hier gaat toch de gifspuit uiteindelijk over anders heeft ie straks geen geld of te weinig dus vergiftigen ze hun eigen landgenoten maar.
                      Kweken is een vak en schoon kweken helemaal maar wel mogelijk maar zoveel extra werk en dat willen ze niet.
                      Maar wel je landgenoten vergiftigen voor een paar extra rotcenten.

Comment

..
                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
                          Kwasi gaat niet om de moderators of evenmin om een ander forum ook al word dat 1 keer geopperd.
                          Dit forum is puur voor de hobbyist en laten we dat zo houden.
                          Beetje zo`n mongool helpen zodat zijn blaf je maar kapot wiet in een shop terecht komt.
                          Want hier gaat toch de gifspuit uiteindelijk over anders heeft ie straks geen geld of te weinig dus vergiftigen ze hun eigen landgenoten maar.
                          Kweken is een vak en schoon kweken helemaal maar wel mogelijk maar zoveel extra werk en dat willen ze niet.
                          Maar wel je landgenoten vergiftigen voor een paar extra rotcenten.
                          En dan zeggen ze dat ik kan zeiken
                          Maar ik al blij dat Mway het netjes voor me vertaald!
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Heb alle 3 geprobeert
                            broodkweek of hobby is voor mij gelijk wat je doet
                            vind jointjedraaien toch het beste forum :thumbup:
                            maar wietforum valt ook best mee ,
                            zeker het guerilla gedeelte kunnen we nog wat van leren.
                            en de de andere weedforum vind ik toch minder dan beide.

Comment

Bezig...
                            X