Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste kweek ooit: 3 dametjes RQS Fruit Spirit in tent
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Eerste kweek ooit: 3 dametjes RQS Fruit Spirit in tent
Oorspronkelijk geplaatst door Rodigan View PostNiet helemaal akkoord Beowulf. Heb in het verleden een schakelaar van bijna 30 euro gekocht en met m'n 250 watter ging ook daarmee het schakelen na een tijdje plots fout. Dan toch maar voor 10 euro een relais gaan halen.
't Is bij het opstarten van de lamp dat het meestal verkeerd loopt. Grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door amazing View Post- welkom CaesarX
- hou rekening als je foto's neemt , probeer dit met de lamp uit
- zo kunne wij het ook VEEL beter zien
- wat voor voeding zal je gebruiken ?
- Grts Amazing
De voeding die ze hebben meegegeven is Bio Nova Soil Super Mix is die goed?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View PostUhu. Opvolger van bio nova ground mss? Ik gebruikte die altijd.
Ik open effe een apart topic voor die davin Als er mods de berichten naar daar willen verplaatsen en dit sluiten, blijft het hier proper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Popeye76 View Postola leuk eentje in mijn kielzog.
Zet mijne kijker op u.
Ik met 9 tegen 3
Maar haal maar vlug een davin.
Nacht rust is zo zalig.
gr Popeye76
Ik heb zelf zon propagator gekocht, niet zo duur en het is echt leuk om ze zelf hun kopje boven de grond te zien steken
Comment
-
Daar zeg je zoiets Cebep
Sinds ik noodgedwongen via mobiel tab op het internet zit,is het een drama om foto's ed uploaden hier op JD en andere sites,er is zelfs een beloofd kweekverslag aan verloren gegaan,maar uitstel is geen afstel bij mij,andere prioriteiten gaan voor nu
Comment
-
off topic
@soulrebel: door t lezen van je naam komt er een deuntje in mijn hoofd,..... gelijk maar even draaien.
ik moest het even melden... sorry voor de vervuilingTegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dan men karakter heeft...
Comment
-
20150117_180914.jpg
Ik ga de timer wel vervangen door de DV12 relais met timerdie toch al besteld is. Elders op het forum is door mn eerste post een discutie aan de gang of dit wel nodig is maar ik neem het zekere voor het onzekere
Verder gaat alles rustig zn gangetje, heb ze vandaag enkel elk ongeveer 100ml gegeven en verder met rust gelaten.
En nu zoals beloofd de foto's. Eerst mn setup:
20150117_181315.jpg20150117_181217.jpg20150117_181140.jpg20150117_181128.jpg
En dit zijn de dames:
20150117_181258.jpg20150117_181248.jpg20150117_181239.jpg
1 ding vraag ik me nog wel af: wat is de beste plaats om de temperatuur en lv te meten? Boven? Midden? Onder? Graag jullie advies
Bedankt om te lezen en tot snel!
Comment
-
Die discussie is niet voor niets hoor,daar gaan wel wat mensen aan hebben.
Jij bent de eerste samen met je huisgenoten en de buren.
Je potten mag je tot de rand vullen en de lamp vol aan en op de juiste afstand zetten om strek te voorkomen.
Comment
Comment