Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek ooit: 3 dametjes RQS Fruit Spirit in tent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste kweek ooit: 3 dametjes RQS Fruit Spirit in tent

Korting op 420shop
    20150116_064337peditededited.jpg10934427_922658874412159_416744250_n.jpg

Re: Eerste kweek ooit: 3 dametjes RQS Fruit Spirit in tent

Je lamp moet er dichter op, ze strekken te veel nu. Zo'n 40 - 45 cm zou goed moeten zijn...
    Je kunt de potten wat meer opvullen met aarde om ze te ondersteunen.

En zoals je zelf ondervonden hebt, moet er zeker een relais tussen je schakelklok en VSA. Succes!
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rodigan View Post
      Je lamp moet er dichter op, ze strekken te veel nu. Zo'n 40 - 45 cm zou goed moeten zijn...
      Je kunt de potten wat meer opvullen met aarde om ze te ondersteunen.

En zoals je zelf ondervonden hebt, moet er zeker een relais tussen je schakelklok en VSA. Succes!
      Ah ok ik heb de lamp op 60cm staan omdat ze me dat hadden aangeraden op een andere post, en op 40 cm tijdens bloei. Maar ik ga het vanavond eens proberen en kijken wat morgen brengt

Comment

je kan zeker nog een paar cm aarde aanvullen.

Geen stokjes en geen ondersteuning, plantje moet sterk worden om straks de toppen te kunnen dragen.

Heb je nog contact opgenomen met de growshop over de Omnirex ?
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
          je kan zeker nog een paar cm aarde aanvullen.

Geen stokjes en geen ondersteuning, plantje moet sterk worden om straks de toppen te kunnen dragen.

Heb je nog contact opgenomen met de growshop over de Omnirex ?
          Ik ga kijken of ik nog aarde over heb ben niet zeker.. Dus jij zegt ook lamp op 40cm?
          Ja die zeggen nu ook best een relais met timer, waarom geven ze dat dan niet onmiddelijk mee?

Comment

Die willen dat je huis afbrand,stelletje kuttekoppen.

Comment

Laat je de lamp in 2 dagen zakken naar 40, zo deed ik dat.

Growshop moest vast van ouwe meuk af, krijg je geld terug ?

Stemma doet stout (2016)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
                Die willen dat je huis afbrand,stelletje kuttekoppen.
                Het is toch een bekende growshop, hier zelfs gepromoot (rechterbovenhoek op deze pagina) weet ook niet waarom ze dit hebben meegegeven..

Comment

Dat is niet gepromoot, dat is gewoon gekochte reclameplek.

Stemma doet stout (2016)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                    Dat is niet gepromoot, dat is gewoon gekochte reclameplek.
                    Wist ik niet deze shop werd me aangeraden, over de rest ben ik heel tevreden hoor, goede uitleg over aansluiten elektriciteit vsa, lamp, tent etc.

Comment

Tijdklokken moet je niet gebruiken.
                      Is al zoveel ellende mee gebeurt bij andere.
                      Valt me tegen.

Comment

Ach er is niets erg gebeurd en de timer heb ik weggehaald dus.
                        Nu hoop ik enkel dat mn plantje terug mooi rechtkomt met de lamp lager en meer grond

Comment

Waarom doet iedereen zo lelijk over die tijdschakelaars? Een lamp van 400 watt kan overal ingeschakeld worden in uw huis, tenzij je alle huishoudelijke apparaten op 1 circuit hebt staan. Voor 400 watt is een extra relais dus overbodig. Als die tijdschakelaar deftig is, dan is er geen probleem. Als die smelt dan blijft trouwens uw lamp gewoon branden, dus er was iets anders mis.

Die Davin heeft een goeie tijdschakelaar, wel ik ook. Alleen zonder relais en dat boeit niet aangezien dat circuit met 400 watt niet overbelast wordt. Zit niks anders op buiten een klokradio en nog wat verlichting in men kamer. De kleinste Davin dv12, is gemaakt voor 2 lampen van 600 watt. Dat is wel al drie keer zoveel dan de 400 en van daaruit gaat het alleen maar hoger. Natuurlijk dat je dan een apart circuit nodig hebt of je krijgt overbelasting. Maar zoals ik al zei, staat bij jullie de fritketel op een Davin? De versterker? De microgolf? De extra olieradiator? Indien neen, stop dan met af te geven op dat advies van de growshop, want daar was niks mis mee. Je hebt gewoon pech met die kapotte tijdschakelaar.

Comment

Niet helemaal akkoord Beowulf. Heb in het verleden een schakelaar van bijna 30 euro gekocht en met m'n 250 watter ging ook daarmee het schakelen na een tijdje plots fout. Dan toch maar voor 10 euro een relais gaan halen.
                            't Is bij het opstarten van de lamp dat het meestal verkeerd loopt. Grtz
                            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                              Waarom doet iedereen zo lelijk over die tijdschakelaars? Een lamp van 400 watt kan overal ingeschakeld worden in uw huis, tenzij je alle huishoudelijke apparaten op 1 circuit hebt staan. Voor 400 watt is een extra relais dus overbodig. Als die tijdschakelaar deftig is, dan is er geen probleem. Als die smelt dan blijft trouwens uw lamp gewoon branden, dus er was iets anders mis.

Die Davin heeft een goeie tijdschakelaar, wel ik ook. Alleen zonder relais en dat boeit niet aangezien dat circuit met 400 watt niet overbelast wordt. Zit niks anders op buiten een klokradio en nog wat verlichting in men kamer. De kleinste Davin dv12, is gemaakt voor 2 lampen van 600 watt. Dat is wel al drie keer zoveel dan de 400 en van daaruit gaat het alleen maar hoger. Natuurlijk dat je dan een apart circuit nodig hebt of je krijgt overbelasting. Maar zoals ik al zei, staat bij jullie de fritketel op een Davin? De versterker? De microgolf? De extra olieradiator? Indien neen, stop dan met af te geven op dat advies van de growshop, want daar was niks mis mee. Je hebt gewoon pech met die kapotte tijdschakelaar.
                              Bedankt voor je reactie beowulf, die 2x 600w is idd wat overkill maar als dit vlot loopt ben ik toch van plan om nog een beetje uit te breiden dus die davin is ook met het oog op de toekomst

Comment

Bezig...
                              X