Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AK47af; 400W.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: AK47af; 400W.

Hoi allen,

tijd voor een update.
    Plantjes zijn nu 9 weken en de 2 die in goede gezondheid verkeren zien er superlekker uit. Ze hebben nu een plaatsje gekregen net onder de lamp om ze verder af te rijpen. Degene die het verste is in haar ontwikkeling staat sinds 2 dagen op waterregime, zal wel zien wanneer ik deze oogst.
    Da anderen krijg ik maar niet gereanimeerd. Ik vermoed stilaan een blokkade van een of ander, ga ze enkele dagen eens gewoon op water en brood zetten, misschien helpt dat?

20150124_114833.jpg

20150124_114927.jpg

20150124_115012.jpg

20150124_115103.jpg
    20150124_115116.jpg deze zal het eerste worden geoogst!

20150124_115150.jpg

20150124_115232.jpg

Ik heb enkele maanden geleden uit het asiel een 1-jarige kat geadopteerd, dat beest vreet aan m'n plantjes, nog nooit gezien. Ze is er wel ziek van geworden merk ik terwijl ik dit schrijf. Arm ding
    20150124_122657.jpg

Vraagje voor QnQ en Thugz, het label bij de zaadjes geeft aan 9-10 weken, ik weet dat je dit met een korrel zout dient te nemen maar hoe moet ik het dan wel lezen? Het lezen van de trichomen doe ik wel maar het moment van spoelen heb ik nog niet beet.

Verder heb ik een maand geleden een plantje uit de tent verbannen ( de critical)omdat ze niet gezond leek en ook niet in bloei ging, ze staat al een maand in een veranda met een klein lampje erop en ze blijft maar groeien met 7 of 9-vingerige blaadjes. Benieuwd wat dit verder geeft.

20150124_122708.jpg

Grtzzz.
    Attached Files

Comment

20150127_113915[1].jpgDag allen,

na enkele dagen op water wordt de vergeling enkel maar erger dus toch maar weer bijvoeden vanavond. Plantjes krijgen regenwater dus dat zou toch goed moeten zijn.
      2 andere plantjes krijgen precies hetzelfde, is dezelfde soort en doen het prima, anderen lijken het allemaal niet zo fijn te vinden. Met het koude weer heb ik vorige week ook verwarming bijgezet maar ook dat lijkt niet te helpen.
      Ik heb zo'n 2 weken geleden N korrels bijgevoegd en ook dat lijkt niet te helpen, iemand nog andere tips?

Ze drinken nog steeds erg veel, 250-500ml./dag. maar das niet erg zeker

Grtzz.

Comment

- 250-500ml is niet veel hoor maak je geen zorgen.
        - warm zoveel gele bladeren ? en opgedroogde ?
        - weet je de oorzaak ?

Comment

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ik bedenk net hetvolgende: plantjes staan op een provisoire slaapkamer op zolder, met deze buitentemperaturen zet ik geen raam open. Zou hier het probleem in kunnen zitten? het huis is 120 jaar oud dus zeker niet luchtdicht. 2 plantjes doen het ook super.

Comment

- te warm bedoel ik niet van temperatuur in je hok maar de temperatuur die je dames aanraken.
            - ik ook op zolder , ramen staan 24/7 open voor verse lucht.
            - heb je een goeie luchtcirculatie tussen de dames en de lamp ?

Comment

20150110_165847.jpg
              Attached Files

Comment

- wat ik bedoel is dat je zwarte ventilator hoger moet zodat hij goed blast tussen de lamp en de dame en niet rechtstreeks op de toppen is niet goed.

Comment

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Heb via google toch een antwoord gevonden, met de ventilator recht op de planten drogen de bladeren te snel uit, dit lijkt ook wel op mijn probleem, heb net gevoeld en de bladeren zijn heel droog en hard. Nu nog even bedenken welke verbouwingen ik moet doen om dit goed te krijgen en toch ver van het schimmelprobleem weg te blijven.
                  Alle tips zijn welkom.
                  Vreemd genoeg zijn het niet de planten die het dichtst bij de ventilator staan die het grootste probleem hebben.

Comment

Toch nog snel even het vervolg.

De plantjes gingen snel achteruit op een manier die ik reeds vaker bij m'n kweekjes ( op het einde ) heb gezien. Heel droog en duidelijk niet gelukkig.
                    Op aangeven van amazing heb ik de ventilator anders gezet en zowaar: het probleem werd niet groter! Na veel gegoogle en op JD te lezen heb ik nu een kleine ventilator ter hoogte van de lamp en een kleine ventilator op de grond die geen koude lucht ontvangt. Velen draaien blijkbaar zonder circulatieventilator. Van de gezonde plantjes beginnen de blaadjes terug te blinken dus ik heb het gevoel dat het terug de goede richting op gaat. Met voeding ben ik even rustig geweest en de temperaturen ook om de plantjes nu niet op zijn top te drijven.
                    Fotosessie is helaas niet gelukt dit weekend, weinig verschil met vorige week, enkel wat dikker.

Wordt vervolgt.

Comment

Goed te horen dat het weer de betere kant uit gaat met je planten.

Comment

Thx Peepz,

heb toch wel een belangrijk iets geleerd denk ik, ben nu al benieuwd naar volgend kweekje
                        De meeste plantjes zijn erg gehavend ondertussen maar ze worden nog wel steeds dikker en ik denk dat ze niet verder achteruit gaan. het plantje dat zich nergens wat van aantrekt ziet er nog steeds lekker uit en de blaadjes zijn terug zacht aan het worden.

20150202_113915.jpgzij doet het nog erg goed, ziet er vettig uit en zal het einde wel halen. De kleine op de achtergrond ziet er zeer verbrand uit, denk niet dat dit lekker wordt.

20150202_113902.jpghier heb ik minder hoop op, heeft ook nog een hele tijd te gaan.

20150202_113926.jpgvoor deze heb ik nog goede hoop, ze is gehavend maar gaat toch moedig door.

20150202_113920.jpgdeze staat al een week op water maar staat ook volledig stil, ik zie wel wat ervan af komt.

Grtzzzz
                        Attached Files

Comment

aangezien het af's zijn zal je volgens mij zeker niet mogen klagen om je opbrengst.
                          die zal je niet tegenvallen vermoed ik
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Thx Thugz, steekt me een hart onder de riem.
                            De trichomen blijven zwellen dus ik heb nog hoop.
                            Ik heb jouw verslag van je scrog gelezen, jij hebt helaas ook vroeger moeten oogsten, viel het nog wat mee?

Comment

yup valt heel goed mee zelfs. een lekker rokertje allemaal.
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

@thugz, mooi, rook ze!

Heb weer een keertje de plantjes door het huis gesleept voor de fotosessie.
                                De problemen worden niet erger maar de blaadjes die beschadigd zijn komen helaas niet terug natuurlijk.
                                de toppen zelf zijn nog groen vanbinnen dus dat geeft me hoop. In elk geval is er 1 bij die zeker wel het einde op een goeie manier zal halen dus....
                                Bij mijn vorige kweekje waren de toppen zelf ook volledig geel en zo was er weinig smaak aan. Vandaar dat ik 1 plantje zo vroeg oogst, dan heb ik eindelijk weer iets te proeven.

20150207_114707.jpgdeze staat nu 2 weken op water en gisteren heb ik alvast 1 top eraf gehaald!
                                verder mag ze nog even staan en zie ik wel wanneer die omgaat.
                                20150206_121408.jpg

20150207_114044.jpgdit is de kleine nirvana sky maar helemaal goed gaat het niet.

20150207_114359.jpgdeze langgestrekte heeft bovenaan nog mooie blaadjes dus komt wel goed.

20150207_115022.jpgdeze blijft maar gaan, toppen zijn 7cm. diameter, laat maar komen.

20150207_115240.jpgzij heeft veel groen verloren, ik zie wel. wordt misschien hashplantje.

20150207_115404.jpgzij wil nog wel verder en doet zeer haar best.20150207_115412.jpg

Een maand of zo geleden heb ik een critical uit de tent gegooid, overbevolking en ze ging niet in bloei, is wel een af.
                                Nu staat ze reeds een tijd in m'n veranda op gewoon daglicht en na ruim 10 weken wil ze toch wel in bloei, dappere meid!
                                Plantje is wel heel iel.
                                20150206_133147.jpg20150206_133412.jpg

Grtzzz, Kristo.
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X