Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AK47af; 400W.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: AK47af; 400W.

dat wordt weer een topoogst op af gebied dan
    je mag zeker niet klagen
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Zo, weekend dus tijd voor een update!

Wat me ondertussen opvalt is dat de planten een tijdlang geen geur hebben afgegeven. Als ik nu op zolder kom ruik ik wel degelijk dat er iets gebeurd. In hun groeifase had ik wel geur en nu terug dus er is vast wel iets aan de hand geweest met m'n kweekje.

Het plantje dat al zo'n 2 weken op water staat ben ik gefaseerd aan het oogsten, ik heb dus reeds iets te roken en het onderste van de plant kan nu nog even verder rijpen. heb net weer 3 topjes geknipt en het ruikt zalig.
      20150214_113918.jpgzo staat ze er nu dus bij.

20150214_113911.jpgm'n grootste plant, ze heeft nog een tijd te gaan maar ze doet het redelijk goed, beetje herfst maar nog veel groen en lange staarten.

20150214_113906.jpgde kleine nirvana sky, ik weet niet wat ik ervan moet denken, ik wil ze ook nog niet teveel blad afnemen dus ik zie wel waar deze uitkomt.

20150214_113853.jpgdeze is mooi aan het zwellen dus ze haalt nog energie uit haar blaadjes, lief ding.

20150214_113932.jpgdeze blijft rustig, nou ja, haar gang gaan, is voor mij de eerste keer dat ik een plantje zo ver krijg zonder narigheden. Wordt een zwaargewicht. Deze wil ik echt tot amber laten kleuren, omdat ze het aankan.

20150214_113925.jpgzij staat sinds enkele dagen op water, ik knip hier zo weinig mogelijk blad weg. De topjes zien er goed uit dus er valt vast wel iets van te halen.

20150214_113315.jpgheb 'ns met m'n GSM via m'n loep een foto genomen.

20150214_114248.jpgveranda plantje. ik durf niet te dieven want met zware toppen zal ze niet overweg kunnen. Ze heeft hele dunnen takken maar zolang ze groen is blijft ze uit de kliko. Ik vind haar eerste foto niet meer maar de verandakuur doet haar wel goed, de uren licht zijn natuurlijk niet optimaal.

Ik hoop dat ik de bende naar een goed einde kan leiden. Jammer van de foutjes maar daar leren we dan weer van. Op dit moment krijgt elke plant zowat haar eigen mengeling van voeding naar behoefte dus op naar de laatste weken, hup...

Grtzzz en prettig weekend!
      Kristo.
      Attached Files

Comment

Zo, weekend dus plantjes verzorgen!

Ik had op de pot van de critical een platenhoes gelegd om mijn kat van de pot te houden Daardoor is er schimmel ontstaan dus deze heb ik resoluut buiten gezet.

Verder gaat alles nog in de goede richting dus op naar de laatste weken. De meeste trichomen zijn nu milky.

20150221_114357.jpgdeze heeft afgezien maar ze blijft wel gaan! dikke toppen en net zoals enkele andere planten komen er terug nieuwe bloemen bij met terug blonde haren.

20150221_114406.jpgop foto ziet het er niet zo goed uit maar ze ziet er in het echt toch wel lekker uit, deze staat nu ruim 1 week op water.

20150221_114417.jpgmijn beste plantje en ook hier zie ik nieuwe groei. zei staat recht onder de lamp om mooi af te bloeien, ik denk nog een 3-tal weken. als ik goed tel zit ik nu op 9 weken bloei.

20150221_114423.jpgdeze ben ik dus gefaseerd aan het oogsten, hier zie ik een duidelijk verschil met een 600 watter, de onderste topjes zijn veel minder ver ontwikkeld.

20150221_114432.jpgde kleine nirvana sky, toch gaan de topjes redelijk. Normaal is dit een lang durend plantje maar deze gaat toch stilaan op waterregime.

20150221_114439.jpgdeze langgestrekte doet het nog erg goed en probeert dicht te groeien, van mij mag ze. Ook deze heeft nieuwe groei.

20150221_114453.jpgeen totaalbeeld. Als verder alles goed gaat zal ik niet ontevreden zijn over de opbrengst, nu hopen dat de kwaliteit ook op peil is.

Ik heb ooit in een stuk van Ed Rosenthal gelezen dat die nieuwe groei komt door te hoge temperaturen, dit lijkt me in mijn geval echter weinig waarschijnlijk. Heeft er iemand een idee of is dit omdat het klimaat in mijn tent verbeterd is en het plantje het terug leuk vind?

Grtzzz en prettig weekend!

P.S. ik heb het vademecum van sir-smoke-alot gelezen, hier heb ik toch een aantal waardevolle dingen van geleerd. Lijkt me verplichte lectuur voor de beginnende kweker.

Comment

Dag groene jongens.

Dan toch tijd gevonden om een update te schrijven, foto's zijn van vorige zaterdag dus we staan alweer een week verder.

Alles staat nu op water, ik zie wel wanneer ik ze oogst.

20150302_113801.jpgzij staat 2 dagen op water en toont al veel herfst maar ziet er van dichtbij wel lekker uit, heb hier reeds enkele bruine trichomen gezien maar de rest is bijna allemaal milky. dikke toppen!
          20150302_113901.jpgclose up

20150302_113814.jpgdit is het plantje dat maar blijft gaan, nog enkele weekjes mmm.
          20150302_113909.jpgclose up

20150302_113837.jpgde lange, zij staat al verder dan ik eerst dacht en is mooi aan het afrijpen, wordt vast lekker. zij is langgerekt en zo bloeien de onderste topjes ook mooi tegelijk af ( hoop ik).

20150302_113825.jpgde kleine nirvana sky, vreemd plantje, ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Ze is niet helemaal gelukkig maar ze zal blijven staan waar ze staat, plantje is maar 30cm. hoog en niet zo heel gevuld.

De andere 2 heb ik blijkbaar niet gefotografeerd, weet niet waarom, staan al een tijd op water en de topjes die ik nu gefaseerd oogst worden stilaan erg lekker, een vriend kwam gisteren langs en vond het zacht en erg lekker. Mooi, zo kan ik de rest mooi tot het einde laten staan.

Op 27/2 heb ik 4 power flower zaadjes ( RQS) ontkiemt en deze staan nu aan de zijkant in de tent, op naar de volgende ronde. Dit zijn gewone hybrides. Alle 4 staan ze nu 8 cm. hoog. Vanaf vandaag gaat de stulp ervan af en mogen ze mee in de lamp. Ik moet nog wel tegen straks iets bouwen zodat ze op een betere hoogte komen. Ze zullen op 20/4 staan tot de andere planten klaar zijn dus ik zal waarschijnlijk 2x moeten toppen, een scrog durf ik nog niet.

prettig weekend!
          Attached Files

Comment

- zozo , ik was je verslag totaal uit het oog verloren
            - ben tevreden dat je ronde mooi verlopen is op enkele dagen na
            - het ziet er allemaal mooi uit...
            - idd voor afkes zijn dit al mooie toppen.
            -

Comment

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

zo, ik loop duidelijk wat achter met mijn verslag, sorry!

De 2 planten die reeds lang op water stonden zijn tijdens vorige week geoogst.Ik had er al e.e.a.van weggenomen en het is een heerlijk rokertje.
              Nu oogst ik systematisch verder m'n planten, zo moet ik niet in 1 dag al het knipwerk doen. ( heb een serieuze zichtbeperking)

20150314_173632.jpg

Comment

Zo, de volgende dame is ook geknipt. de geur heeft een sterke citrusgeur, heerlijk, yummie. Het roken is ook precies wat ik graag heb, heb er net eentje gerookt en schrijf nu met Joni Michell op de achtergrond. Fun!

Ik heb geen idee van het gewicht maar voor mij ziet het er goed uit.
                20150316_114343.jpg

De kleine nirvana sky staat nu ook in het donker, de laatste en grootste staat nog even in de tent samen met m'n nieuwe telgen. eentje had zijn schelpje rond het lobblaadje, leek wel of pacman erop zat.
                20150308_114047.jpg

Ik ben tot nu toe zeer tevreden en heb deze kweek veel geleerd, mede dankzij jullie, dank!
                GRtz.
                Attached Files

Comment

Netjes hoor, geniet ervan
                  2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                  2016 - Greyvol's buitenkweek
                  2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Hihi, thanks ben volop bezig

Comment

Zo, de kleine nirvana sky is ook geknipt. De toppen waren groter dan ik verwachtte maar ik denk dat ie nog een weekje langer had mogen staan.

20150318_173538.jpg
                      20150318_173546.jpg

Nu staat er nog 1 plant in de tent af te bloeien en mijn power flowers zijn in hun groeifase dus op 19/5 en dat mogen ze nog even houden, er staan maar 4 plantjes in de tent dus ze mogen goed groeien Heb ze begin deze week overgepot naar 15-literpotten en de lamp er volop boven, ze gaan goed.

Comment

Bezig...
                      X