Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 x Euphoria (CBD plant, RQS) en 1 x Critical (RQS) kweekverslag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 2 x Euphoria (CBD plant, RQS) en 1 x Critical (RQS) kweekverslag

    Hoi Xtrancix
    Je planten zijn nogal gestrekt,hoe hoog hangt de lamp?En ik zou de modder aanvullen tot de lobblaadjes,daar haalt het plantje haar voeding uit.En de potten zijn ongeschikt,het water wat ze eventueel te veel krijgen,blijft dan onder in de pot staan,en daar houden de plantjes niet van,en je krijgt wortelrot.
    Dus haal gewoon 11liter potten van de shop.Daar zitten de gaten al in.
    Voor de rest een leuke opzet.En de lamphoogte
    Moet bij 250 watt 25 cm zijn.Dus waarschijnlijk hangt hij te hoog.

    verstuurd met mijn preiphone over het wortelkanaal

    Comment


      #17
      Re: 2 x Euphoria (CBD plant, RQS) en 1 x Critical (RQS) kweekverslag

      Oorspronkelijk geplaatst door XtranCix View Post
      [ATTACH=CONFIG]253152[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]253153[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]253154[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]253155[/ATTACH]

      Denk van ze nog eens 10dagen te laten doorgroeien in deze omstandigheden en dan over te schakelen naar 12/12 voor de bloei.
      Nu eerst eens verder onderzoeken hoe ik die voeding moet gebruiken.

      Bij enige bedenken rond mijn installatie of dergelijke gelieve me mij te laten weten.

      Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek View Post
      Hoi Xtrancix
      Je planten zijn nogal gestrekt,hoe hoog hangt de lamp?En ik zou de modder aanvullen tot de lobblaadjes,daar haalt het plantje haar voeding uit.En de potten zijn ongeschikt,het water wat ze eventueel te veel krijgen,blijft dan onder in de pot staan,en daar houden de plantjes niet van,en je krijgt wortelrot.
      Dus haal gewoon 11liter potten van de shop.Daar zitten de gaten al in.
      Voor de rest een leuke opzet.En de lamphoogte
      Moet bij 250 watt 25 cm zijn.Dus waarschijnlijk hangt hij te hoog.En de afzuigfilter kan je beter ophangen.
      Ze stinken nou nog niet maar als je het zo laat heb je niks aan dat filter.
      En de volgende keer kan je het best foto,s nemen vlak voor de lamp aangaat,of als die net uit is.Nu stoort je ballast de fotocamera.
      Voor de rest ziet het er goed uit,alleen alles ff fijn tunen.
      Zodat je een goed microklimaat creeert.
      Gr tuinbroek


      verstuurd met mijn preiphone over het wortelkanaal


      verstuurd met mijn preiphone over het wortelkanaal

      Comment


        #18
        Re: 2 x Euphoria (CBD plant, RQS) en 1 x Critical (RQS) kweekverslag

        zo je hebt iig een goede aankoop gedaan
        hoe heb je je VSA liggen staan hangen ?
        deze word namelijk loeiheet en kan erg makkelijk brand veroorzaken best leg je hem op een tegel oid
        het filter kan je het best bovenin de tent ophangen daar warmte stijgt
        de lamp op 25 cm van de dames af
        en idd potten met gaten in de onderzijde gebruiken
        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

        Comment


          #19
          Re: 2 x Euphoria (CBD plant, RQS) en 1 x Critical (RQS) kweekverslag

          Hoi Hoi,

          De VSA ligt voorlopig gewoon naast de tent om houtenvloer maar daar zal ik nog eens iets anders voor zoeken om onder te leggen.
          De dames zijn overgepot naar andere pot met gaatjes, weet wel niet van hoeveel liter, kwam mee met de tent, maar zijn er
          zeker geen van 11L zo groot zijn ze niet.
          De lamp heb ik ook verlaagd naar ongeveer 25cm afstand.
          Heb ondertussen wel nog steeds 1tje van de 2 dat niet veel doet voor de moment, ander plantje stelt het wel goed denk ik.
          Ik vraag me hier dan ook bij af of ik hier nog iets kan aan doen of dat dit plantje verloren is?
          20150205_071649.jpg20150205_071712.jpg20150205_071719.jpg20150205_071727.jpg

          Bedankt voor al de tips al.
          Tegen einde kweekje zal ik al pakken ervaren zijn voor men volgende

          Comment


            #20
            Re: 2 x Euphoria (CBD plant, RQS) en 1 x Critical (RQS) kweekverslag

            Kan nu wel zijn dat ik bij verpotten wat van de wortels van het kleintje gebroken heb. Kan dit een oorzaak zijn?
            Zoja zal dit zich dan gewoon herstellen vermoed ik?

            Comment


              #21
              Re: 2 x Euphoria (CBD plant, RQS) en 1 x Critical (RQS) kweekverslag

              geef haar gewoon de tijd , de tijd zal het leren
              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

              Comment


                #22
                Re: 2 x Euphoria (CBD plant, RQS) en 1 x Critical (RQS) kweekverslag

                Ben ik aan het doen haar blaadjes komen weer omhoog er is nog hoop!

                Comment


                  #23
                  Re: 2 x Euphoria (CBD plant, RQS) en 1 x Critical (RQS) kweekverslag

                  Mischien stond ze te nat of het is met vepotten gekomen.Maar het lijkt net of de lobblaadjes wat gerimpeld zijn.Ik zou er wat onder de pot zetten zodat ze allebij even ver van de lamp afstaan,dan krijgen ze beide evenveel licht ,en de kleinste zal dan niet verder gaan strekken.En als je foto,s maakt doe dat dan net als de lamp is uitgegaan of vlak voor dat hij aangaat.Dan kunnen we ook beter je planten beoordelen,dan heb je geen last van die strepen.En zeker je vsa op iets onbrandbaars zetten.Nou weet ik niet hoe heet een 250watt word,maar beslist heet genoeg om brand te krijgen.
                  Veilig kweken is ook heel belangrijk.
                  Gr tuinbroek

                  verstuurd met mijn preiphone over het wortelkanaal

                  Comment


                    #24
                    Re: 2 x Euphoria (CBD plant, RQS) en 1 x Critical (RQS) kweekverslag

                    - hoe gaat het hier met de dames.....

                    Comment

                    Bezig...
                    X