Re: 4x ThinkDifferent (Auto)
Ik wil iedereen bedanken voor jullie tips en hulp tot nu toe, dit
wordt zeker gewaardeerd.
Voor nu is het weer tijd voor een update:
Update:
Dag 20: TD1 & TD2
Dag 13: TD3 & TD4
Na dat de dames een beetje nat hebben gestaan heb ik ze 2 dagen geen water gegeven.
Gisteren hebben ze weer 200ml - 300ml gehad. En dit zullen ze morgen weer krijgen.
Tot mijn schik zag ik gisteren een verdwaalde fruitvliegje in mijn tent. Hoe deze hier komt zou ik niet
weten. (Wellicht uit een kratje bier die elders in de kamer staat o.i.d) Deze heb ik uiteraard naar het hiernamaals gestuurd.
Hopelijk blijft het bij deze enkele.
Ik ben nog een beetje aan het testen met foto's maken buiten mijn tent. Excuses alvast voor de "slechte" foto's
TD1 & TD2
TD1.jpgTD2.jpg
Bladprobleem?
TD 1 & 2 laten wat verbrande puntjes zien. de zaailingen staan sinds dag 1 in universele potgrond (later bijgevuld met Canna professional)
Blad.jpgBlad1.jpg
TD 3 & 4 Heb ik trouwens gelijk in Canna professional gezet
Bloei
Volgens mij staan TD1 & 2 al een enkele dagen in de (voor)bloei. Ze beginnen al witte pruikjes te krijgen, ook ruiken ze al lekker.
IMG_8796.jpgIMG_8795.jpg
Vrouwtjes
Vanaf dag 17 kon ik duidelijk zien dat beide plantje vrouwtjes zijn.
TD3 & TD4
TD3.jpgTD4.1.jpgTD4.jpg
Nog een totaalshot onder de HPS
IMG_8797.jpg
Ik wil iedereen bedanken voor jullie tips en hulp tot nu toe, dit
wordt zeker gewaardeerd.
Voor nu is het weer tijd voor een update:
Update:
Dag 20: TD1 & TD2
Dag 13: TD3 & TD4
Na dat de dames een beetje nat hebben gestaan heb ik ze 2 dagen geen water gegeven.
Gisteren hebben ze weer 200ml - 300ml gehad. En dit zullen ze morgen weer krijgen.
Tot mijn schik zag ik gisteren een verdwaalde fruitvliegje in mijn tent. Hoe deze hier komt zou ik niet
weten. (Wellicht uit een kratje bier die elders in de kamer staat o.i.d) Deze heb ik uiteraard naar het hiernamaals gestuurd.
Hopelijk blijft het bij deze enkele.
Ik ben nog een beetje aan het testen met foto's maken buiten mijn tent. Excuses alvast voor de "slechte" foto's
TD1 & TD2
TD1.jpgTD2.jpg
Bladprobleem?
TD 1 & 2 laten wat verbrande puntjes zien. de zaailingen staan sinds dag 1 in universele potgrond (later bijgevuld met Canna professional)
Blad.jpgBlad1.jpg
TD 3 & 4 Heb ik trouwens gelijk in Canna professional gezet
Bloei
Volgens mij staan TD1 & 2 al een enkele dagen in de (voor)bloei. Ze beginnen al witte pruikjes te krijgen, ook ruiken ze al lekker.
IMG_8796.jpgIMG_8795.jpg
Vrouwtjes
Vanaf dag 17 kon ik duidelijk zien dat beide plantje vrouwtjes zijn.
TD3 & TD4
TD3.jpgTD4.1.jpgTD4.jpg
Nog een totaalshot onder de HPS
IMG_8797.jpg
Comment