Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Het is dan ook een kunst op zich,om een wietplant maanden in goede gezondheid weten te houden
dat is niet ieder1 gegeven,soms na 3weken hebben ze een kaal verdord plantje over zonder blad
Tweede Stekjes van mijn tweede batch Santa Maria zijn weer een weekkie ouder
Thanx@boer
In mijn kamertje image.jpgimage.jpg
toch bij 1 bakje de bovenkant een week langer erop gezet, had niet gehoeven maar voor de zekerheid gedaan. Kan ik dadelijk zien of het verschil maakt met overpotten dat weekje extra. image.jpgimage.jpg image.jpg
Voor het raam, gaat een stuk slechter zoals verwacht. Maar misschien redden er toch nog een paar, al vind ik het een klein beetje zielig.. Te korte stekken in de bloei op de vensterbank image.jpg image.jpg
Dit zijn de eerste stekken van 25 April van de tweede batch Santa Maria, 57 dagen oud.
Precies de helft is aan het bloeien/reveggen, zijn ook steks van de bloeiende/reveggende damens buiten voordat ze naar buiten zijn gegaan.
Had ze pas enkele dagen geleden overgepot en nu weer uit die pot en in de volle grond. Ze zijn binnen opgegroeid, getopt, gefimmt en een gemainlined. Voor drie rondes stekken eraf geplukt en flink zitten buigen en knijpen. Plantje ziet paars en blauw en is al zo'n 4 maanden oud. Eens kijken of dat nog iets word. Ze begonnen al goed te ruiken bij mij thuis. image.jpg
Ziet er zo best mooi uit image.jpg
Hopelijk gaat dit een vast stekkie worden..
Last edited by Greyvol; 21 June 2015, 02:47.
Reden: Plaatjes weg?
Vijf dagen geleden nog gezien, maar ze was blij me weer te zien. Dat kun je gewoon merken. Het vele regen heeft haar ook goed gedaan heeft wel iets zitten knagen aan wat blaadjes maar er zitten nog blaadjes genoeg aan. Slakkenkorrels en koperdraad vergeet ik telkens, net als die verrekte zak hooi wat natuurlijk onzin is, want er ligt daar genoeg hooi. Zuch had ik dus daar moeten bedenken en niet thuis hahahah
Dat guerilla is nog even wennen, ben er niet zo goed in ook. Pad naar mijn plantje lijkt wel een snelweg zo breed
1 Santa Maria tweede batch van 11 feb, derde week buiten. image.jpg
Best vet, van een afstandje. Zoek de cannabis image.jpg
Comment