Re: Santa Maria eerste kweekverslag..
Thanx, Heb er ook een beetje me best op gedaan heb er maar meteen een mooi leermomentje van gemaakt. Eerst ff fimmen, dan toppen, buigen, breken en afknippen. Zal voor de meeste niet zo spannend zijn maar ik doe dit nog niet zo lang..
Balen alleen dat er van de acht nu vijf mannetjes zijn, twee twijfel ik nog maar eentje is gelukkig zeker een vrouwtje. Ik heb ze gisteren onder 12/12 gezet, heb nogal moeite ze weg te doen. Die van gisteren staat me nu ook zielig aan te staren..
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Hoppa, weg ermee
image.jpg
image.jpg
image.jpg
Dat zijn toch echt ballen..
image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
Had verwacht dat die penwortel dieper zou zitten. Zie ook dat ik het watergeven nu wel beter doe maar het verdelen kan beter als ik naar de wortels kijk. Ze zitten vooral aan een kant, potje optillen en draaien volgende keer..
Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
View Post
Balen alleen dat er van de acht nu vijf mannetjes zijn, twee twijfel ik nog maar eentje is gelukkig zeker een vrouwtje. Ik heb ze gisteren onder 12/12 gezet, heb nogal moeite ze weg te doen. Die van gisteren staat me nu ook zielig aan te staren..
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Hoppa, weg ermee
image.jpg
image.jpg
image.jpg
Dat zijn toch echt ballen..
image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
Had verwacht dat die penwortel dieper zou zitten. Zie ook dat ik het watergeven nu wel beter doe maar het verdelen kan beter als ik naar de wortels kijk. Ze zitten vooral aan een kant, potje optillen en draaien volgende keer..
Comment