Met de zoektocht naar het medicijn tegen misselijkheid ben ik aangekomen om het dan maar zelf te maken. Ik ben begonnen met Rqs Medical mix en dat is niet zo goed bevallen, alle planten zijn herma geworden en ik heb ook de nodige beginnersfouten gemaakt en zal die zeker nog een keer maken. Na veel rondkijken op JD ben ik de Santa Maria tegengekomen, QnQ en HJM hadden het over stressbestendige planten en die heb ik wel nodig
Santa Maria
image.jpgimage.jpg
image.jpg
TL neon verlichting 2x55 Watt
Kastje van 82 breed en 44 diep en 121 hoog van 5 cm PIR schuimplaten
Afzuiger 125 mm badkamer model op Ikea snoerdimmer (word binnenkort vervangen)
PC. Fan voor wat beweging, Panasonic Ipcam om te timelapsen
24/0 stekgrond ingewaterd met bacto
image.jpg
Aanvoer lucht gaat via de twee gaten links onder, zijn eigenlijk wel een beetje aan de kleine kant. Afvoer zit rechtsboven in een licht labyrint van 18 cm hoogte en een stukje breder. image.jpg Totaal zeker 5 meter aan lichtlabyrinten, ik heb een extra tunnel langs de deur gemaakt die een heel stuk breder is. Een soort bypass zeg maar, die was wel nodig want ik kreeg de deur amper dicht door de druk of gebrek daarvan. Er is nog een gat naar buiten van 16 cm maar wilde liever de lucht van binnen gebruiken, dat gat word dan mijn zomer hulpje.. Onder de voorgroeiruimte loopt de brede hoge luchtaanvoer, 86 hoog en 35 diep, daar wil ik in de toekomst mijn droogruimte maken. Al waait het daar iets te hard voor..
Afbloeien gaat onder 2 x 400 Watt HPS
image.jpg
Afzuiger is een softbox 1500 kuub met Variac buiten de kamer (zelfs andere verdieping) lucht komt van binnen(boven de deur)en gaat via het luchtkanaal naar de vliering. Daar zit een Rhino koolstoffilter voor, buismaat 25 cm. Een Davin relay
image.jpgimage.jpg
Op de foto hangt nog een stalen afzuiger in rubbers, maar die is vervangen. Variac hangt daar ook niet meer
image.jpgimage.jpg
Dit staat er nu onder, en moeten nog minstens 8 weken, behalve de achterste die is over twee weken klaar
image.jpg
Drie maal High Tension van power seeds en een maal de kera Skunk
Staan ook in smartpots op Plagron Growmix
Santa Maria
image.jpgimage.jpg
image.jpg
TL neon verlichting 2x55 Watt
Kastje van 82 breed en 44 diep en 121 hoog van 5 cm PIR schuimplaten
Afzuiger 125 mm badkamer model op Ikea snoerdimmer (word binnenkort vervangen)
PC. Fan voor wat beweging, Panasonic Ipcam om te timelapsen
24/0 stekgrond ingewaterd met bacto
image.jpg
Aanvoer lucht gaat via de twee gaten links onder, zijn eigenlijk wel een beetje aan de kleine kant. Afvoer zit rechtsboven in een licht labyrint van 18 cm hoogte en een stukje breder. image.jpg Totaal zeker 5 meter aan lichtlabyrinten, ik heb een extra tunnel langs de deur gemaakt die een heel stuk breder is. Een soort bypass zeg maar, die was wel nodig want ik kreeg de deur amper dicht door de druk of gebrek daarvan. Er is nog een gat naar buiten van 16 cm maar wilde liever de lucht van binnen gebruiken, dat gat word dan mijn zomer hulpje.. Onder de voorgroeiruimte loopt de brede hoge luchtaanvoer, 86 hoog en 35 diep, daar wil ik in de toekomst mijn droogruimte maken. Al waait het daar iets te hard voor..
Afbloeien gaat onder 2 x 400 Watt HPS
image.jpg
Afzuiger is een softbox 1500 kuub met Variac buiten de kamer (zelfs andere verdieping) lucht komt van binnen(boven de deur)en gaat via het luchtkanaal naar de vliering. Daar zit een Rhino koolstoffilter voor, buismaat 25 cm. Een Davin relay
image.jpgimage.jpg
Op de foto hangt nog een stalen afzuiger in rubbers, maar die is vervangen. Variac hangt daar ook niet meer
image.jpgimage.jpg
Dit staat er nu onder, en moeten nog minstens 8 weken, behalve de achterste die is over twee weken klaar
image.jpg
Drie maal High Tension van power seeds en een maal de kera Skunk
Staan ook in smartpots op Plagron Growmix
Comment