Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
mss ff informeren bij "spees cees" zijn profiel,is de maker van dit zaad
Ik weet ondertsn ook uit ervaring,het soms heel moeilijk te zien is,in het begin,sommige calyxen gelijken enorm goed op elkaar',de voorbloei van mini bananen,als er bloeihaartje verschijnt,is calyx
mss ff informeren bij "spees cees" zijn profiel,is de maker van dit zaad
Ik weet ondertsn ook uit ervaring,het soms heel moeilijk te zien is,in het begin,sommige calyxen gelijken enorm goed op elkaar',de voorbloei van mini bananen,als er bloeihaartje verschijnt,is calyx
Het zijn niet de zaden van cees die herma zijn geworden, deze stonden nog in mijn voorgroei. Nog twee high tension en een skunk van kera.
Zie je geen ballen of banaantjes ergens op de stam ?
Ik mis de foto's van de Santa Maria?
Ik schuif hier ook aan, soortje staat ook op mijn "to do" lijstje
Nee geen ballen gezien, wel dat zwellen van calyxen..
Fotootje van santa met zaadje ernog aan bengelen image.jpg
De keuze voor de sm was na aanleiding van de topic stressbestendige strains .. Dus deze ronde hopelijk meer succes image.jpg
Last edited by Greyvol; 8 February 2015, 19:00.
Reden: Plaatje toevoegen, typ foutje
Santa Maria's nachtje op de vensterbank en zojuist hun nieuwe onderkomen, image.jpg
Lamp op 40 cm, Plagron growmix ingewaterd met Bacto en wat schimmels erbij..
Temp 22 graden, lv 40 image.jpg
Na 14 dagen, image.jpg image.jpg
Dat is mijn lieve suikerbuikje die het even voordoet
Tweede batch zojuist aan het uitkiemen gezet.. image.jpg
Zaai en stekgrond ingewaterd in gootsteen, erg handig en goed nat.. image.jpgimage.jpg
en meteen onder 12/12 gezet
Last edited by Greyvol; 11 February 2015, 22:31.
Reden: Tekst aanpassen
Oorspronkelijk geplaatst door Iemand uit de buurtView Post
Nat is niet goed, vochtig wel.
Alu tape zou ik je wel als advies willen geven, duck tape wilt op de plakrand kant nog wel eens loslaten door het vocht.
De Santa Maria, doet me aan mooie tijden terug denken.
Bijna heel mijn kamertje hangt aan elkaar met alu tape en siliconen kit
Aleen tijdelijke dingen zitten even vast met ducttape.. Zit nog erg te twijfelen wat te doen, extra luchttunnel maken voor nog een voorgroeihok of die ruimte speciaal voor drogen inrichtten. Ligt ook een beetje aan hoe dat meteen onder 12/12 gaat bevallen, en een moedertje bewaren lijkt me ook wel leuk. Weet het nog niet zo goed, eerst maar een een goeie kweek afronden.
Ben helemaal fan van die alu tape, ook super om je lampjes af te plakken van je tv en andere apparatuur,
Comment