Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Santa Maria eerste kweekverslag..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

    Comment


      Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

      Zo stond ik vanochtend ook sipjes te kijken..
      image.jpg


      Alles plat, kon amper nog wortels vinden, toch niet zo'n goed plekkie. Stonden 9 planten, vijf reveggers en vier stekken op drie verschillende plekken. Jammer zeg, geen enkele Santa Maria buiten meer.

      Zo zag het er een tijdje terug uit,

      image.jpg image.jpg image.jpg
      Last edited by Greyvol; 9 September 2015, 20:51.
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


        Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

        Wat zonde!
        Ik bedacht me net dat de overheid waarschijnlijk vaste roosters heeft om te maaien. Je ziet ze vaak in dezelfde periode overal maaien.
        Een autoflower run zou misschien wel lukken volgend jaar. De lupines die je overal in de berm ziet hebben oom genoeg tijd bijv.
        Baas in eigen brein.

        Comment


          Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

          Wat een pech Greyvol.
          Gelukkig heb je nog je binnentuintje.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

          Comment


            Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

            Heb er veel van opgestoken, zonde is het wel. Maargoed volgend jaar ben ik er gewoon eerder bij met wat autoflowers. Ik heb nu ook gezien wat ze niet maaien, en probeer die kennis nuttig in te zetten de volgende keer

            Aan de rand en vooral de buitenkant laten ze ditmaal links liggen. Stonden ook hele mooie sigaren, heb ernaar staan kijken maar geen kiekje geschoten, stom eigenlijk. Van alle ellende heb ik foto's genoeg maar die mooie sigaar dan net weer niet..

            We gaan hier zowiezo wat vaker komen, het is nu een stuk gemakkelijker wandelen

            Meteen ook maar gedaan hehehe, kan weinig kwaad nog..
            Heb wat sporen van een ree gevonden en een gemeente sleutel hehe
            image.jpg image.jpg
            Sigaar vond greyvol ineens niet interessant meer, past niet op de lantaarnpalen, gaskastje en waterput. Denk dat ie voor die rode paaltjes is
            Last edited by Greyvol; 8 September 2015, 15:30.
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment


              Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

              Kon het niet laten toch wat Santa's buiten te zetten. Veel zal het niet meer gaan opleveren maar niet geschoten is altijd mis. Wie weet krijgen we nog een hittegolf of twee..
              image.jpg image.jpg
              image.jpg image.jpg

              6 Santa Maria's uit mijn voorgroeihokje en 4 stekken van de Afghaan staan vanaf nu guerilla

              9 september, toch zeker 1 dag zonder buiten Santa

              image.jpg image.jpg image.jpg
              image.jpg image.jpg image.jpg
              image.jpg image.jpg image.jpg
              image.jpg

              De ijzeren draak stond er vandaag nog, dacht eigenlijk dat ze al klaar waren met de vernietiging. De mooiste nieuwe plantjes staan nu aan de rand. Die hebben een week of zeven onder 24/0 gestaan. Stom eigenlijk om ze dan nu pas buiten te zetten. (Het ruimen zat ook niet in de planning) Flink wat kleigrond en een slootje ernaast waar die draak net niet meer bij kan, vlak bij de mooie sigaren.

              Eeuwig zonde, had er graag een afzien bloeien

              Oorspronkelijk geplaatst door Eclecticon View Post
              Wat zonde!
              Ik bedacht me net dat de overheid waarschijnlijk vaste roosters heeft om te maaien. Je ziet ze vaak in dezelfde periode overal maaien.
              Een autoflower run zou misschien wel lukken volgend jaar. De lupines die je overal in de berm ziet hebben oom genoeg tijd bijv.
              De eerste spot is nu ook volledig plat dus als die niet gejat/ripped/gevonden zou zijn was die nu toch plat geweest. Dat is dus inderdaad een schema van de overheid met al dat maaien. Het is ook voor het eerst dat ik dat in de gaten heb hahaha
              Gewoon verkeerde plek voor regulier, autoflowers had beter gegaan Eclecticon.

              Geluk moet ik nog leren kweken

              Oorspronkelijk geplaatst door Francoisca View Post
              Wat een pech Greyvol.
              Gelukkig heb je nog je binnentuintje.
              Zal straks een kiekje schieten, ze beginnen dikker te worden
              Ben zo blij met mijn binnentuintje..
              Last edited by Greyvol; 9 September 2015, 21:24.
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

              Comment


                Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                Never surrender
                Baas in eigen brein.

                Comment


                  Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                  Oorspronkelijk geplaatst door Eclecticon View Post
                  Never surrender
                  Hehehe

                  De Afghaantjes hebben het zwaar, eentje weg en eentje opgegeten. Na amper 1 nacht haha (no no mercy)
                  Waren ook iets te jong voor bovenop een konijnenhol, (hee daar zit al een gat, wiet erin, aarde erbij. Hee hij is opgegeten, hoe kan dat nou). Merk wel als ik moe ben ik shortcuts ga nemen, gelukkig had mijn vriendin er aan gedacht wat jointjes mee te nemen en drinken, super zeg. Die zag dat al aankomen hehehe

                  image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

                  Wat kan het toch mooi zijn, in mijn hoofd hoor ik: The sun, the sea, unfuckinbelievable!
                  The slotscene van. Ford Farlane kon ik niet vinden op joetoep, maar dat ging door mijn bolletje.

                  image.jpg image.jpg

                  De Santa's hebben nu een super spot, plantgat wel erg klein misschien iets meer als 10 liter. Zoveel planten in een keer is niet zo handig, en een beetje overhaast gedaan. Dan worden de gaatjes steeds kleiner

                  Ze hebben wel de gebruikte grond van de vorig spot gekregen, die heeft mijn vriendin uitgegraven, stoere chick
                  Vier vuiliszakken met ongeveer 80 liter bijelkaar. Die heb ik dan weer rond lopen sjouwen, teamwork!

                  Gisteren wilde ik nog een kiekje schieten voor binnen, maar de oogjes gingen niet meer open. Om 6 uur ben ik het oude gat dicht gaan gooien, want ik dacht dat valt op. Hahaha een grote warzone, maargoed ik vond het opvallend. Stom van me dat ik die perliet korrels in die grond heb zitten. Niet zo netjes, doe ik ook niet meer. Beginnersfout. Valt daardoor ook zo op.

                  image.jpg image.jpg image.jpg

                  De Santa's zie je amper staan, en greyvol zit te denken dat zijn voorgroeihokje nog lang niet leeg is, zoveel mooie spotjes gezien vandaag. Liefst pak ik de rest van de voorgeoei en ga ik weer terug, maar ik ga me nu eerst helemaal voldouwen en een dutje doen

                  Barst van de energie en voel me super, begin mijn tempo te vinden. Is wat aan de slome kant, maar wat geef ik erom, ik doe rustig aan, dat de rest zich maar druk gaat maken. Spierpijn, dat wil je niet weten van het rustig aan doen
                  Last edited by Greyvol; 10 September 2015, 09:18.
                  2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                  2016 - Greyvol's buitenkweek
                  2017 - Santa Maria van Space Cees

                  Comment


                    Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                    Blij te zien dat je volop geniet van onze mooie hobby. En we genieten mee via je verslag.
                    En dan nog volop plannen maken, goed bezig Greyvol.

                    Terwijl het bij mij bijna gedaan is, 6 laatste verduister plantjes gaan bijna om.
                    Dan blijft er enkel nog mijn guerilla plant.
                    Sado testje.
                    Stek plant in bos achter mijn huis, 18 mei geplant, putje gemaakt plant erin en vanaf dan niets meer. Krijgt ook weinig direct licht.
                    IMG_1145.jpg
                    Keep up the good mood Greyvol.
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

                    Comment


                      Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                      Thanx Francoisca

                      Stek plant in het bos met weinig licht is nog altijd beter als geen plant, denk dat je voor loopt op mij. gelukkig heb ik binnen net een paar amber bolletjes, dus niet lang meer
                      Guerilla zal altijd spannend blijven.

                      we gingen net even kijken..

                      Mijn vriendin heeft wat kiekjes geschoten, duidelijk verschil te zien. Ze schiet er zes en zijn alle zes mooi, maar zonder censuur en erg herkenbaar, hihi dus heb ze er niet allemaal op gezet. Eentje is van mij, en die betere variant kan ik niet plaatsen
                      image.jpg image.jpg image.jpg
                      image.jpg image.jpg

                      Straks maar weer even terug, denk dat nu wel alles plat is, ook de randjes..
                      Last edited by Greyvol; 10 September 2015, 19:03.
                      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                      2016 - Greyvol's buitenkweek
                      2017 - Santa Maria van Space Cees

                      Comment


                        Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                        Staatsbosbeheer pleegt het periodieke onderhoud. Dat doen ze niet zelf daar huren ze belgen voor in die zijn goedkoper. Volgend voorjaar heeft de natuur echter dat allemaal weer overwonnen en heb je de komende 15 jaar daar geen last meer van ijzere draken. Zou zo maar eens komend voorjaar een weelde aan jong groen kunnen geven dat ongestoord zijn weg kan gaan, mits ze het niet gaan begrazen. Hou die plek maar in de gaten. Als ik het goed zie maakt die nu hopen van alle dode hout als woning voor vele dieren. Soms lijkt natuuronderhoud erg hardhandig maar zo t ien willen ze daar de hei laten terug komen en crieren ze struweel randen en bio kopen zodat er meer biodiversiteit komt. THis soms even slikken

                        Grtz.

                        P.S. Je vriendin kan mooie plaatjes schieten. Ik kan het niet laten om deze recht te zetten.

                        grayfol01 de draak.jpg

                        Comment


                          Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                          Wow wat een info, ik dacht al meteen hoe ziet die Flintstoned dat nou dat dat belgen zijn?
                          Ik heb die foto dus uitgeknipt hahaha, de orginele is wel mooier maar staan wat dingen op die niet kunnen.

                          Hoop dat ik daar devolgende 15 jaar me kan vermaken en die biotopen, ophogingen en randen zie je nu goed. Ik ga snel nog even kijken nu het nog licht is..
                          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                          2016 - Greyvol's buitenkweek
                          2017 - Santa Maria van Space Cees

                          Comment


                            Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                            Ik heb zelf (via de zorg) voor staadsbosbeheer gewerkt in zulke projecten en weed hoe dat gaat. Op de geuploade foto kan je geen letters herkenne hoor maar ik ken wel de firma's die staatsbb inhuurt en die hebben zulke machines en maken zulke sporen.

                            Ik vond enkel die scheve horizon zo storend voor de rest mag die foto bij mooiste foto's op jd.

                            Leuke achteruitloop heb je in ieder geval. Ga anders eens informeren wat ze aan het doen zijn.

                            doe je net alsof je zijn graafmachine mooi vind dan heb je die zo aan de praat.

                            Comment


                              Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                              Morgen zal ik vast wel weer gaan kijken en zal ik proberen een babbel los te krijgen

                              Heb vandaag al even staan koekeloeren en het is net jurrasic park van een afstandje, boom op en neer en dan knak.
                              Is wel vet om te zien. Ben ook een echte tank fan, en dit komt toch aardig in de buurt
                              al denk ik bij elke boom, nu is het wel genoeg hou nu maar op.

                              Zag net natuurlijk geen fuck,
                              image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

                              Wij waren allemaal maar aan het gissen wat ze nu aan het doen zijn,
                              Thanx Flint!
                              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                              2016 - Greyvol's buitenkweek
                              2017 - Santa Maria van Space Cees

                              Comment


                                Re: Santa Maria eerste kweekverslag..

                                Ze halen de amerikaase eik eruit en late de europese staan de vogelkers gaat eruit en al die dennen en berken , hun doel is grazers, ik denk eens dat ze nog met wildroosters en hekken een de gang gaan en dat jij volgend jaar daar runderen hebt lopen. Das goed nieuws voor de natuur slecht nieuws voor de geurillakwekerd een koe lust erg graag cannabis,



                                kortom ze gaan nu wel heel grof te keer maar maken er waarschijnlijk een drinkpoel, hei, grasland ,struweel en gedoogd bos, de bomen wat er horen te staan, tja dat heeft onderhoud nodig in nl bestaat geen natuur das allemaal onderhouden door belastinggeld. Jij kan nu van dicht bij zien hoe dat gaat. Ben wel benieuwd van de foto's die je de komende 15 jaar steeds gaat maken vanaf de zelfde plek .

                                grtz, gvd jaloers op je toekomstige achtertuin,
                                Last edited by FlintStoned; 11 September 2015, 18:52.

                                Comment

                                Bezig...
                                X