Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Santa Maria eerste kweekverslag..
Collapse
X
-
Re: Santa Maria eerste kweekverslag..
Je moet er wat meer water in doen. de nemathoden overleven buiten de slak enkel in water. Je moet dus soort eilandjes van de planten maken. Leuk dat je er mee aan de slag bent gegaan.
https://www.youtube.com/watch?v=EWB_COSUXMw Nog zoon griezelige wormen deze gaan nog een stapje verder, ghehe en maken van de slak een neonreclamebord.
Comment
-
Heel goed, geen pijnstillers op en eten is wel pijnlijk maar komt niet in de buurt van voorheen. Toen drukte ik echt hard tegen mijn wang van de pijn als reactie en dan werd het wel wat minder. (Onbewust masseerde ik de speekselkanaal van de pijn, en dan hoopt het niet op?) Nu steekt het zo af en toe als ik speeksel aanmaak en als ik mijn wang aanraak is het gevoelig. Maar dat is ook alles, beetje bloedsmaak en vannochtend een piep klein steentje met poetsen gevonden met wat weefsel eraan. Maar ben nu flink aan het eten hehehe Het mond gevoel is ook anders met eten, gewoon fijner.
Net alsof iemand me een klap (geen goeie one inch punch) heeft gegeven maar dat het dan daarna minder pijn doet, erg apart. Niks blauw of extra dik. Maar heel goed nieuws, het speeksel klierkanaaltjes was gewoon een beetje nauw. Was ook erg snel gedaan (Eerste aan de buurt en 20 min tevroeg) en dat scheelt natuurlijk veel. Hele opluchting en ben meer als blij dat ik weer wat meer kan eten.
Energie krijg ik hier wel van
Comment
-
-
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Oorspronkelijk geplaatst door Dkuttekop View PostHeftig man! Als je een nieuwe groei gaat doen, zet je hier dan wel even een linkje? tot die tijd hier nog ff genieten!
image.jpg image.jpg image.jpg
Comment
Comment