Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zal toch wel heb nog wel ruimte genoeg image.jpg
Erg vage foto maar de kap kan nog wel een stuk omhoog, plafond nog net niet tezien. Maar kan zeker een meter bij.
Vind de groei wat achterblijven voor mijn gevoel, maar dat kan ook zijn omdat de potten nu twee keer zo groot zijn. (En ongeduldig)
In verhouding gaat het dan ook niet zo snel. Ze krijgen vier liter water verdeeld over de twaalf potten. Met 2 cc bac grow, 0,6 cc fishmix en 0.6 cc rootjuice en een keer per week bacterial. De lampen hangen nu op 60 cm.
Schemaatje van de groei, pal onder de lamp groeien ze iets minder snel, maar die zijn wel mooi bossig. Vind ze er allemaal wel goed uitzien En 1 a 2 cm per dag lijkt me niet verkeerd!
Heb heatspreaders liggen en de lampen kunnen een stuk omhoog, lamp er toch iets te dicht op gehad. Had al een beetje het gevoel ze te hard te bombarderen met licht, maar de rest vind het wel lekker geloof ik. Bij een (SM 4.9) is de grond flink gekrompen, vandaar de -3 en eentje (SM 3.8) is scheef gaan staan. Was dat niet gebeurt had die het hoogst geweest maar toch nog plus 7 cm. Die staat naast de luchtinlaat en de grond droogt daar natuurlijk ook sneller in.
image.jpgimage.jpgimage.jpg
(Temp blad voorgroei onder TL neon, binnentemp van de huiskamer en growroom, bladtemp bloei onder hps)
Temp vannacht was 18 graden, nieuwe temp meter bij de lidl voor 8 euri en meteen zo'n lasergun om temp te meten gekocht. Vond twintig euro wel veel, maar de kat vind de laser erg leuk dus dubbel plezier! Mooi groen display erop En temp die zit rond de 25 a 26 graden. Net even fotootje gemaakt, de temp is nu lager omdat ik de lampen op 80 cm heb hangen. Weet nog niet wat optimaal is.
Groei 23 jan 12/12 tot 27 jan (in centimeters omhoog, foto's van hoe ze de breedte in zijn gegaan zijn mislukt, dan nemen en op de rand van het bad gaan staan en scherpe foto's maken is niet gelukt helaas)
4.6 70 cm. +7
4.1 69 cm. +6
3.5 68 cm. +3
3.8 67 cm. +7
4.7 64 cm. +7
4.9 64 cm. -3
3.6 63 cm. +5
4.4 63 cm. +8
4.5 63 cm. +7
4.8 61 cm. +5
4.10 60 cm. +7
4.3 56 cm. +6