Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

aardebak 5x dinafem cloud#9 3x dinafem industrial plant 3x WW en wat haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: aardebak 5x dinafem cloud#9 3x dinafem industrial plant 3x WW en wat haze

Kwam dit gib systeem onlangs ook tegen, lijkt me wel wat om in de toekomst ook aan te schaffen. Altijd handig om eventueel de bewatering automatisch te laten verlopen voor wanneer ik een paar dagen in het buitenland ben.
    Waarom gebruik je een circulatiepompje? Is het zinvol om het water constant te laten circuleren in de bak? Ik heb hier namelijk ook een waterbakkie staan van +- 60liter met regenwater.
    5x Jack Herer & een AMS'je!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Noizzee View Post
      Kwam dit gib systeem onlangs ook tegen, lijkt me wel wat om in de toekomst ook aan te schaffen. Altijd handig om eventueel de bewatering automatisch te laten verlopen voor wanneer ik een paar dagen in het buitenland ben.
      Waarom gebruik je een circulatiepompje? Is het zinvol om het water constant te laten circuleren in de bak? Ik heb hier namelijk ook een waterbakkie staan van +- 60liter met regenwater.
      Stilstaand water is niet goed daar gaat de ph Door schommelen en niet zo'n beetje ook

Comment

Ik schuif ook maar eens aan, mooie setup, plantjes hebben het zo te zien ook goed na de zin

Comment

Zal vanavond weer eens een plaatje trekken is alweer te lang geleden en er is een hele hoop veranderd
          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Hierbij dan eindelijk wat plaatjes

ImageUploadedByTapatalk1427362720.266323.jpg

ImageUploadedByTapatalk1427362766.012765.jpg

ImageUploadedByTapatalk1427362787.545581.jpg
            ImageUploadedByTapatalk1427362803.507439.jpg
            Heb her en der een beetje moeten knakken om het een beetje gelijk te houden

Comment

Mooie aardebak ben zelf wel fan van de cloud #9. Lekker wietje.
              Succes met het afbloeien! Ik kijk mee
              -

Comment

Ik ken de industrial en de cloud nog niet
                Schijnen een beetje naar de haze te trekken maar kortere bloeiperiode
                Is wel mooi ze zijn allemaal in de juiste volgorde in bloei gegaan , dus ik kan misschien alles gelijktijdig omhalen

Comment

Bezig...
                X