Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
fruit spirit en autoflower northern light
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: fruit spirit en autoflower northern light
heb ondertussen mijn led lamp lamp ingewisselt voor mijn nieuwe cfl lamp 200 w voor bloei . heb ze eindelijk toegekregen maar ben aan het twijfelen voor de leds te gebruiken of de cfl onder de leds gingen ze heel goed en heb ze nu vandaag voor de eerste keer eronder gezet . als jullie tips hebben laat ze hier gerust achter zie hier wat fotos : image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
Comment
-
zie hier resultaat van hard werken en goed voeden maar ik vind dat het bloei proces vrij traag gaat de lamp staat er nu al weekje onder ma deze autoflower blijft groeienimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
Comment
-
Welke lamp erboven hangt bepaalt niet of ze in bloei gaat eh..
Het is sowieso een autoflower dus die bepaalt dat zelf. Doe je als kweker weinig aan.
Maarja, ze staat er prima bij, zolang het leeft gaat het goed.
Trekt de kleur nog een beetje bij ? Ze mogen best groen zijn als ze in bloei gaan.
Die lamp moet je eigenlijk wel even goed in de reflector bevestigen.
Hij hoort horizontaal te hangen om voordeel van de reflector te hebben.
Als je even zoekt zijn daar wel truukjes voor te vinden met zo'n zware spaarlamp, ik heb al diverse manieren gezien.
Klemmetjes, wasknijpers, elastiekje, ijzerdraadje etc
Comment
Comment