Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent
Zijn dat geen foxtails? Die krijg je bijvoorbeeld als de planten het (te) warm hebben, maar het zit inderdaad bij sommige soorten ook gewoon in de genen. Op de foto van de breeder waar dat zaad vandaan kwam staat in ieder geval ook een top met die plukken erop.
Oh, ik zie ook regelmatig dat men gaat raden wat de opbrengst zal zijn.
Ben ook wel nieuwsgierig, wat jullie denken wat eraf gaat komen (of is het nog te vroeg, ze moeten nog 10 dagen?).
Ik zelf heb geen idee, ik hoop op 300 gram. Dan heb ik voorlopig wel een buffer, kan ik rustig aan doen, en durf ik ook wel wat te gaan experimenteren.
Alleen de opbrengst per watt, zou me dan wel teleurstellen.
Verder wil ik er ook wel een soort van loterij van maken.
Maar heb geen idee wat ik als beloning in kan zetten behalve -knip- geen idee dus
Yeah, 't zal een beetje afhankelijk zijn van hoe de buds opdrogen, maar als het minder dan 500gr is zou me dat teleurstellen.
Je hebt optimaal gebruik gemaakt van het oppervlak en ik zie weinig punten om te verbeteren met deze opstelling.
Als je daar de zomer mee door komt is dat mooi, dan hoef je in de warme periode niet volop binnen te kweken.
(delen van een plant (wiet/stekken etc) aanbieden is ook tegen de forumregels denk ik
De HPS foto's zijn nog best te doen hoor. Ik zag alleen rechts op foto 3 iets "engs", tabak kan de wiet (in groei) met het TMV (tabaks mozaiek virus) besmetten. http://wietwiki.nl/index.php?title=Mozaiekvirus
Waarschijnlijk heb je het blikje goed uitgesopt of gewoon mazzel gehad.
Ik denk dat het nu weinig kwaad meer kan doen.
Ik kan niet goed schatten dus probeer ik maar wat te berekenen, begon de toppen te tellen maar ik raakte al snel de tel kwijt
Tja wat nu ? Dan toch maar gokken en rekenen ca 100 toppen x ca 10 gram = ca 1000 gram
dat is dan 1,6 gram per watt. Dan ga je dus dikke geschiedenis schrijven......
Comment