Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

    Prachtig! Ik ruik het hier bijna
    Baas in eigen brein.

    Comment


      Re: 9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

      Ok thanks allemaal (ook Weedy voor je ubersnelle reactie)!


      Wordt zelf ook steeds blijer -even afkloppen-

      De toppen zwellen lekker op. De "bloemetjes" lijken op sommige plekken open te gaan, en weer een "echte" top te vormen.


      Verder zag ik ook in Wietefras zijn verslag, en verder op internet, dat bubblegums vaker zulke (overdreven?) bloemetjes hebben:

      http://www.marijuanaseedbanks.com/im...ijuana_bud.jpg

      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...514#post521514 (moooooiii verslag, met moooooiiie foto's)

      Dus denk dat het of een tweede bloei is, of gewoon het aard van het plantje.

      Misschien komt daar het "bubble" in de naam ook vandaan, want echt naar kauwgom ruiken ze ook niet

      Geen idee, maar maak me er in ieder geval geen zorgen meer over



      Verder geef ik ze morgen nog Canna Flores, PK en Boost.

      Dan is mijn Flores op, en geef ik ze t/m zondag alleen nog Boost.

      En dan gaan ze vanaf maandag voor 10 dagen op een water dieet....



      Als het goed is, is mijn camera morgen of overmorgen weer terug (defect, bij levering) dan zal ik nog wat plaatjes schieten.

      Comment


        Re: 9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

        Zijn dat geen foxtails? Die krijg je bijvoorbeeld als de planten het (te) warm hebben, maar het zit inderdaad bij sommige soorten ook gewoon in de genen. Op de foto van de breeder waar dat zaad vandaan kwam staat in ieder geval ook een top met die plukken erop.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          Re: 9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

          Ik heb wel 4 of 5 toppen met kleine foxtails, op de hoogste toppen in het midden...

          Misschien zijn die "bloemetjes" inderdaad soort van foxtails, maar niet bovenop maar aan de zijkanten.

          Het lijkt met name meer voor te komen in het midden (hoptspot), maar als ik goed kijk, ook wel op de koudere plekken.

          Ik weet het niet... ze zijn volgens mij in ieder geval "extra"




          Zou dus best met warmte te maken kunnen hebben, het is sowieso niet koud in mijn tentje...

          Ben ook van plan een ander plek in huis te proberen, grotere kamer, met minder zon op het raam.

          Comment


            Re: 9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

            Ik dacht al, waar blijven de foto's ?

            Ik had van de week eindelijk je nickname door het duurde even maar ik heb er smakelijk om kunnen lachen...
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              Re: 9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

              zeer mooi veldje

              ziet er leuke stek uit :p
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

              Comment


                Re: 9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

                Thanks!


                Ze hebben gisteren hun laatste voeding gehad.

                Vandaag krijgen ze nog een water met alleen Boost, waarom weet ik niet, maar vanaf morgen alleen nog water.


                Verder blijft de temperatuur redelijk ondanks het warmere weer

                Het is nu 28,7 graden in de schaduw onder de lamp, maar zal vanavond nog wel iets koeler worden.


                Verder weinig te melden, ben nu de dagen aan het aftellen


                Helaas is mijn camera nog niet terug, dus kan geen foto's zonder HPS maken (geen flits op z'n phone, deze arme sloeber)

                Dan maar zo:


                20150510 (2)-1250.jpg

                20150510 (3)-1250.jpg

                20150510 (5)-1250.jpg

                20150510 (6)-1250.jpg*edit*

                Oh, ik zie ook regelmatig dat men gaat raden wat de opbrengst zal zijn.

                Ben ook wel nieuwsgierig, wat jullie denken wat eraf gaat komen (of is het nog te vroeg, ze moeten nog 10 dagen?).

                Ik zelf heb geen idee, ik hoop op 300 gram. Dan heb ik voorlopig wel een buffer, kan ik rustig aan doen, en durf ik ook wel wat te gaan experimenteren.

                Alleen de opbrengst per watt, zou me dan wel teleurstellen.


                Verder wil ik er ook wel een soort van loterij van maken.

                Maar heb geen idee wat ik als beloning in kan zetten behalve -knip- geen idee dus

                .
                Last edited by Faach Viechuur; 11 May 2015, 07:18.

                Comment


                  Re: 9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

                  Daar zal toch wel veel meer dan 300g vanaf komen? Zou eerder vanaf 600 gram beginnen te schatten.

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    Re: 9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

                    Comment


                      Re: 9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

                      Yeah, 't zal een beetje afhankelijk zijn van hoe de buds opdrogen, maar als het minder dan 500gr is zou me dat teleurstellen.
                      Je hebt optimaal gebruik gemaakt van het oppervlak en ik zie weinig punten om te verbeteren met deze opstelling.
                      Als je daar de zomer mee door komt is dat mooi, dan hoef je in de warme periode niet volop binnen te kweken.

                      (delen van een plant (wiet/stekken etc) aanbieden is ook tegen de forumregels denk ik
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        Re: 9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

                        wauw super mooie scrog zie je niet vaak zo
                        denk ook wel dat je zeker 500 gram zult oogsten, geniet er van je hebt het verdiend !!!
                        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                        Comment


                          Re: 9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

                          Gasten....


                          Maar als dat het geval is, kom ik er zeker de zomer mee door.

                          Misschien dan toch maar geen risico nemen om tijdens de warme maanden te draaien.

                          Uiteindelijk zijn de electriciteitskosten (en de rest) ook nog aanzienlijk, en toch zonde om halverwege de mist in te gaan.


                          We gaan het zien, eerst even afwachten wat het wordt...

                          Comment


                            Re: 9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

                            heel goed dat je zo bescheiden blijft.
                            maar er zal nu toch al veel moeten mislopen wil het mislukken.
                            en zal zeker wel een topoogst worden.


                            thugz
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                            Comment


                              Re: 9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

                              De HPS foto's zijn nog best te doen hoor. Ik zag alleen rechts op foto 3 iets "engs", tabak kan de wiet (in groei) met het TMV (tabaks mozaiek virus) besmetten. http://wietwiki.nl/index.php?title=Mozaiekvirus
                              Waarschijnlijk heb je het blikje goed uitgesopt of gewoon mazzel gehad.
                              Ik denk dat het nu weinig kwaad meer kan doen.


                              Ik kan niet goed schatten dus probeer ik maar wat te berekenen, begon de toppen te tellen maar ik raakte al snel de tel kwijt

                              Tja wat nu ? Dan toch maar gokken en rekenen ca 100 toppen x ca 10 gram = ca 1000 gram

                              dat is dan 1,6 gram per watt. Dan ga je dus dikke geschiedenis schrijven......

                              (of ik als meest belachelijke schatter ooit )
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment


                                Re: 9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

                                Ophouden nu hoor....

                                Ik heb inmiddels, na alle reacties, mijn schatting naar 400 omhoog gegooid.

                                Maar ik hoop voor jullie dat jullie gelijk krijgen en voor mezelf uiteraard

                                Comment

                                Bezig...
                                X