Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

    goed gek , verschiet ervan dat hier nog niemand iets van opgemerkt heeft?

    koop een vat van 100liter , pompje voor circulatie , verwarming voor het vat , en dan een ec en ph meter en ph _
    beste investering ooit

    Comment


      Re: 9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

      Oorspronkelijk geplaatst door roller View Post
      goed gek , verschiet ervan dat hier nog niemand iets van opgemerkt heeft?

      koop een vat van 100liter , pompje voor circulatie , verwarming voor het vat , en dan een ec en ph meter en ph _
      beste investering ooit
      Vind je de oogst nog niet mooi genoeg Roller ?
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        .
        Last edited by Faach Viechuur; 28 June 2015, 22:18.

        Comment


          Re: 9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

          mooi faach , dat heb je heel goed gedaan.

          Comment


            Re: 9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

            Heel heel Mooi zeg, rookverslag is altijd leuk
            Ik kom hier vaker kijken.. Fijn verslag
            Last edited by Greyvol; 29 June 2015, 10:44.
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment


              Re: 9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

              Mooi gedaan. Dubbel mooi als de opbrengst veel is en goed

              Mijn Bubblegum wietjes ruiken smaken inderdaad eigenlijk ook nooit echt naar Bubblegum. Alleen als ze net geknipt zijn heb ik wel het idee gehad dat het wat van Bubblegum weg had. Ik stop de vers geknipte wiet dan direct in de vaporizer. Dan zitten alle terpenen er nog in en is de smaak/geur nog vol aanwezig. Na een paar weken/maanden drogen en curen is de geur en smaak heel anders.

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                Re: Kweektent 120x120x180 en 600W HPS

                begrijp ik niet goed ?

                ''Vertimec is een middel voor broodkwekers en vetkleppen!''

                ... verklaar ?

                Comment


                  Re: 9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

                  Omdat het vieze rommel is, die je liever niet oprookt.

                  Ik ben er ook niet tegen hoor, zolang je het bij nieuwe stekken doet en/of heel vroeg in de groeifase.

                  Zal ongetwijfeld wat achterblijven en in de plant groeien ofzo.

                  Maar zolang je het in het begin doet, zal het denk ik (nergens op gebaseerd, behalve gevoel) wel meevallen.



                  In ieder geval niet gebruiken, later in de groei, en zeker niet wanneer er toppen in zitten.

                  Zoals broodkwekers waarschijnlijk wel zullen doen; "Met beestjes, beestjes bestrijden? Daaaggg, ik zit halverwege de bloei! Geen risico voor mijn planten/geld!"



                  Sommige mensen zeggen nog dat het ook gebruikt wordt door groente en fruittelers, en daarom een soort van veilig zal zijn.

                  Dat argument gaat niet op, vind ik, want je rookt geen appels en peren.



                  .
                  Last edited by Faach Viechuur; 14 September 2015, 16:43.

                  Comment


                    Re: 9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

                    Vertimec is overigens al jaren in de kastuinbouw verboden en das niet zomaar het bevat abamectine en das niet zoon fijn spul.
                    Nu hebben ze ainds 2013 de nieuwe formule vertimec gold die wel weer toegelaten is voor sommige teelten (witlofpennen teeld) maar het is en blijft en erg gevaarlijk spul wat schade aan de omgeving maar ook aan je zelf toebrengt mits je dat niet heel zorgvuldig gebruikt met alle beschermende en voorzorgsmaatregelen die daarbij horen.
                    Draag een officieel goedgekeurd spuitmasker, een katoenen overall, die je na gebruik weg moet gooien en doe dikke plastic handschoenen en laarzen aan. Reinig deze direct na gebruik zeer grondig met veel water en zeep, raak je mond tijdens dit alles niet aan en rook niet. Ga je hierna uitgebreid douchen en trek schone kleding aan.
                    Ik zie je al staan voor je tentje.

                    Als je naar het maximaal toegestane residu van dat goedje kijk,t en das dus voor als je het opeet en niet voor als je het op gaat roken, moet je eigenlijk wel een lichtje gaan branden. Dat is per kilo

                    Sla, aardbeien: 0,1 mg/kg, Paprika's: 0,05 mg/kg, Aubergines, tomaten: 0,02 mg/kg, Cucurbitaceae met eetbare schil: 0*(0,01) mg/kg, Overige: 0*(0,01 mg/kg)
                    http://www3.syngenta.com/country/nl/...rtimecGold.pdf

                    Kortom, Vertimec is not done!
                    Last edited by FlintStoned; 14 September 2015, 19:52.

                    Comment


                      Re: 9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

                      Uit de FAQ van JD :

                      Niet toegestaan:
                      - De handel in wiet,stekken, hasj, hasjolie, sporen, en harddrugs!
                      - Illegale activiteiten om bv je stroom e.d. te manipuleren (magneten, wiet verzwaarder, enz)!
                      - Verboden gif en/of stoffen (bv vertimec)!
                      - Het verkopen van wietzaden.
                      * Het ruilen van wietzaden en stuifmeel van mannelijke cannabis planten is alleen toegestaan in de Marktplaats
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        Re: 9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

                        Wat raden jullie aan voor huis-tuin-en-keuken middeltjes dan, tegen ongedierte bij stekjes?

                        Ik weet, zaad is het beste, maar als je dan toch voor stekken gaat.


                        Ik heb ze vorige keer ook onder gedompeld in Masai (weet niet of ik dat mag zeggen hier)

                        Maar dat lijkt me ook niet de beste oplossing.

                        Ben vroeger ook wel met knoflook oplossingen en shit bezig geweest, maar vaak kwam er na verloop van tijd toch weer spint oid in.


                        En ik ben liever preventief bezig, dan dat ik halverwege de bloei moet gaan bestrijden.

                        Comment


                          Re: 9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

                          Hoi faach,

                          Ik merkte nu pas jou set up op

                          Wel knap gedaan moet ik zeggen, proficiat man!


                          Grtz V.N.
                          Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

                          Comment


                            9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

                            Ik las pas iets over Neem olie tegen diverse ongedierte. Vooral om preventief te gebruiken.
                            Misschien dat er lezers zijn die het spul kennen?
                            http://www.neem-holland.nl/neem-holl...000001&lang=nl

                            Onderstaande tekst is van http://www.chromaaroma.nl/kopen/neem-olie
                            Last edited by Ronthebudman; 14 September 2015, 22:52.

                            Comment


                              Re: 9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

                              whow mooi verslag man heb er van genoten!!!!!
                              en ik ben overtuigt van dat opbinden,en ga het ook doen met zon net wat een mooi toppen veld

                              Comment


                                Re: 9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

                                Oorspronkelijk geplaatst door Faach Viechuur View Post
                                Wat raden jullie aan voor huis-tuin-en-keuken middeltjes dan, tegen ongedierte bij stekjes?

                                Ik weet, zaad is het beste, maar als je dan toch voor stekken gaat.


                                Ik heb ze vorige keer ook onder gedompeld in Masai (weet niet of ik dat mag zeggen hier)

                                Maar dat lijkt me ook niet de beste oplossing.

                                Ben vroeger ook wel met knoflook oplossingen en shit bezig geweest, maar vaak kwam er na verloop van tijd toch weer spint oid in.


                                En ik ben liever preventief bezig, dan dat ik halverwege de bloei moet gaan bestrijden.
                                Je eigen stekken maken van een schone plant werkt het beste tegen spint op stekken.

                                Comment

                                Bezig...
                                X