Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent
Nog een voorbeeld: Asbest mag hier niet meer worden toegepast, behoudens bestaande verwerkingen, maar wordt in India nog volop gedolven.Alsof ze er in India geen kanker van kunnen krijgen....
Nog een voorbeeld: Asbest mag hier niet meer worden toegepast, behoudens bestaande verwerkingen, maar wordt in India nog volop gedolven.Alsof ze er in India geen kanker van kunnen krijgen....
Spaanplaat uit de jaren 70 en 80 kon ook geen kwaad bleek me toch een partijtje giftig uit te gassen net als jaren 90 mdf en China folie van nu. Ik heb laatst weer eens een shopwietje gerookt....jak zelfs in de veep scherp! Wie weet wat er in zit.
- Potten na een week voorzichtig bijgevuld met extra aarde (thanks qnq!!! kon er bijna niet van slapen.. idd zonde)
- Afzuiger gedraaid (thanks mway, maar qua LV niks veranderd, wel qua geluid )
- Emmers weggehaald
- Voor de zekerheid eventuele beestjes uitgeschakeld.
- Luchtbevochtiger gehaald; Medisana: http://www.medisana.nl/nl/Healthy-Ho...tiger-UHW.html
De stekken deden het niet al te best de eerste week, door de lage luchtvochtgheid (ging zelfs richting de 20%).
Ze groeiden wel, alleen wat langzaam, maar hadden vooral licht groene en doffe bladeren.
Na een week begonnen ook enkele stengels paars te worden. De bladeren sluiten zich waarschijnlijk af, om verdamping te voorkomen.
Toen kon ik het niet meer aanzien..
Snel een luchtbevochtiger gehaald, en aangezet. Dit dus na anderhalve week.
De luchtvochtigheid krijg ik niet hoger dan 50~60%, maar ze doen het nu VEEL beter.
Ze groeien snel, mooie donkere glimmende bladeren.
Echter gaan de paarse stengels nog niet weg. Er komen in ieder geval geen nieuwe bij, die zijn mooi groen.
Wel lopen een paar plantjes nog een beetje achter.
Verder was er nog 1 plantje gesneuveld, doordat ik was uitgeschoten met water.
Ik had gelukkig nog een stek bewaard, die heb ik ervoor in de plaats gedaan, die loopt dus ook wat achter.
Ze staan nu precies twee weken, luchtbevochtiger drie dagen.
Heb het gevoel, dat ik bijna wel een week groei verpest heb.
Ik zal van de week even wat foto's plaatsen.
Ook ben ik begonnen met de plantjes die 25cm zijn te toppen.
Als ze 60cm worden, wil ik ze toch horizontaal (srog) laten groeien, met het net.
Comment