Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent
1e volgens mij hangt je blusser niet goed , deze dient boven het VSA gemonteerd te worden
2e dat is een steunnet en geen scrognet imi
Een scrognet heeft kleinere mazen
He faach,
Is inderdaad steunnet vanplaats scrog maar hier lukt het ook wel mee.
De strips heb je wat speling gegeven voor de groei van de vertakking das al goed.
Om nog even terug te komen op je vraag de soort kun je nooit gokken in deze periode.
Wel kan ik zeggen dat als ik een gok moest doen dat deze een hybrid is met iets meer sativa als indica.
Maar zeker ben ik hier niet van maar als het zo is gaat je netje nog wel wat vullen
Maar ziet er goed uit hoor!
Grts cheese
Tie-wraps misschien nog iets losser idd, over het algemeen kunnen de huidige takken er nog 2 keer bij in...
Sommige zitten ook op een "dubbele" tie-wrap, die bolt iets, dus dan kijkt het wat strakker, maar zit nog wel speling voor als de plant groeit.
Maar zal het vanavond nog even na lopen als het licht aan is, just to be sure... anders heb ik hem aan het begin al afgeknepen idd... lijkt me niet best... thanks
En ik zit te denken om aan de zijkanten gewoon een paar takken hier en daar verticaal te laten groeien, ivm de ruimte..
Die vangen dan ook vol licht en worden misschien ook nog iets groter.
Zou ze ook kunnen snoeien, maar hou ik daar niet zo van..
Eerder wel lopen expirimentere met snoeien, en kreeg het idee (met verticale groei) dat wanneer je de lagere toppen liet zitten zelfs de hoofdtop groter werd.
Had ook aan de platen kunnen liggen, maar had toen 50% gesnoeid en 50% niet...
Als ik de verhalen zo lees, kan dat bijna niet.. dus begin nu ook te twijfelen of dat nu in de groei of de bloei was.
Maar altijd huiverig gebleven voor snoeien...
Nog een vraag:
Wanneer moet je ongeveer stoppen met opbinden?
Omdat ze natuurlijk ook wel iets in de hoogte moeten... na ongeveer twee weken bloei is de groeistagnatie toch?
Als ze dan allemaal plat liggen, komen ze dan nog wel weer beetje de lucht in om fatsoenlijke toppen te krijgen?
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
PANIEK!! Update 21:20
Ik heb her en der gekke vlekken op mijn bladeren, nog nooit eerder gezien.
Een soort glimmende vlekken, alsof er een slak op heeft gelopen.
Zijn er niet veel, maar sommige zijn vrij groot... het is droog dus geen water... beetje lijm achtig....
Ik wist niet dat 'gutatie' glimt al het opdroogde, weer wat geleerd
Heb gelijk meer info en plaatjes gezocht, hier zie je ook zo'n glimmend plekje bij reactie 5.
Comment