Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 9 X Bubblegum - SCROG - 600W HPS- 120x120x180 Tent

Misschien zoiets scoren op marktplaats ?https://shopnl.engels.eu/Websolution...=1%20STK&cpl=1

Misschien oproepje op facebook /weggeefhoek/vrienden voor glazen potten (voor je knikkerverzameling) ?

En anders undercover bij een glasbak gaan staan
    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

whooooo dik man echt nice !
      laat het smaken da hebje dubbel en dik verdient !
      gheheh emmertje wiet seg wa nice .

Comment

Thanks, ben zelf ook echt verbaasd en in de zevende hemel

Stemma's idee lijkt me goed, dat plastic vat dan... of?

Comment

amaai ziet er super uit ben content in u plaats man mooi gedaan je mag er best fier op zijn

Comment

mooie opbrengst!! Ik gebruik de potjes van HAK deze zijn ideaal om te curen zit een fijne deksel op.

Comment

En toch lag ik gisteravond in bed te denken, wat nou als ik 18liter potten had gebruikt, en mijn net door de hele tent ipv voorste randje (bjjna 10%) leeg.

Soms wordt ik moe vanmezelf...

Maar om even terug te komen op dat curen/bewaren.

Ik lees dat je ze eigenlijk nog licht vochtig weg moet zetten in potten, daarvoor ben ik al te laat.

Dus kan ik uberhaupt nog curen? Of is het nu een kwestie van bewaren?

Even voor de duidelijkheid, ik heb ze nu in gripzakken goed gesloten, en daarna in zo'n soort blik:

Hoe dan ook ik rij vanavond even langs de bouwmarkt of ik zo'n vat met een draaidop kan vinden.

Of doet/voorkomt glas op zich ook nog iets?

Comment

als het maar gesloten is !
                en bij mensen met grote zakken waar de toppen niet cuurde , zat er waarschijnlek een gaatje in fso .
                zolang het lucht dicht is , en licht dicht of toch in de donkere staat kan je curen !
                en idd je wiet nie kurk droog laten worden , moet idd nog wa zweten .

Comment

Ok thanks man. Denk dat er binnen in nog wel klein beetje vocht zal zitten voor het zweten....

Dus kijk wel even voor zo'n water/lucht dicht vat.

Als ik die niet kan vinden, laat ik het denk ik zo, volgens mij is dat blik vrij goed gesloten.

Ik doe dan nog wat van dat gasleidingtape over de rand misschien, of een plastic zak onder de deskel, zodat het echt lucht dicht is.

Donker staan ze sowieso.

Comment

ik doe mijn wiet altijd in koffieblikken (graindor 500g) , gaat in beste geval een ons in
                    enigste nadeel is dat er iets meer thc aan de binnenkant blijft plakken dan bij een glazen pot
                    voordeel is dat ze lichtdicht zijn en dat ze ook makkelijker de vriezer in kunnen

zeer mooi resultaat heb je en prachtig egaal veldje was dat
                    Last edited by member16666; 4 June 2015, 14:18.

Comment

De wiet begint al op smaak te komen, alleen ik ben fucking verkouden en nu smaakt alles naar oud papier/karton.

Maar andere mensen zijn helemaal positief.

Ik zal volgende week even twee dagen hash roken, en dan even rook verslagje maken (twee dagen hash, ivm gewenning)

Verder begin ik een nieuwe ronde en verslag

Vriend van me zijn ronde is mislukt, zat in de 4e week bloei, maar had overvoed en alles was verdord, en het zat vol spint. Dus hij heeft alles eruit getrokken.

En ik heb zijn 400watt setje gekregen, met diamond kap

Ik zou eigenlijk wat met hem ruilen zodat ik niet hele tijd zelfde soortje hoef te roken.

Hij had White Widow staan, maarja..

Nu heb ik de ruimte om te experimenteren, en wil toch graag wel een ander soortje erbij voor de afwisseling.

Verder ben ik ook wel benieuwd hoe het gaat met de aankomende warmte.

Zo weet ik ook , mocht de nood een keer hoog zijn in de zomer, of het te doen is of niet.

Ik heb nu 9 PP stekken, die ik ga neerzetten; denk weer een scrog.

To be continued...

Comment

oeee PP stekjes. ben benieuwd!. Kan je White Widow ook scroggen?
                        nu ik je kweekverslag heb gelezen wil ik ook een scrogje proberen (Amnesia)

Comment

Geen idee of je White Widow kunt scroggen... zal eigenljik niet weten waarom niet.

Hij had het niet in ieder geval.

Maar ben ook benieuwd. Compleet ander klimaat nu, en is volgens mij ook meer sativa.

Dus wordt spannend...

Mijn nieuwe verslag, update ik morgen even denk ik:

Comment

Heb genoten van je inzet en resultaat, geniet ervan man!!!!!!

blijf erbij, tot nu toe , beste scrog van 2015

grtz flint

Comment

super toppic man , mijn c99 of diesel scrog komt er ook aan na de zomer

ps. super dikke pluim voor het 'kweken op aarde'? zonder ec en ph meters
                              waarvan had jij je water vandaan?

cheerio

R.

Comment

Thanks man, ook super blij mee! Wiet is ook super lekker nu het evne heeft gelegen... in het begin was het niet echt te pruimen, als ik met nu vergelijk

Ik ben niet zo van de smaakjes herkennen, zelfde met whiskey enzo (rokerig, houterig,

Dus ik weet ook niet of ik kauwgum/hubba bubba/bubblegum herken ofzo... Ik heb ook nog nooit kauwgom gerookt

Ook nog steeds ene beetje verkouden, dus mijn smaak is nog niet optimaal. Verder ligt de wiet licht nog lekker te "curen".

Dus denk volgende week, of de week erop, zal ik even rook verslag maken.

En mijn water? Gewoon uit de kraan

Comment

Bezig...
                                X