Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VapingMMJ's Nieuwe Poging: 5x Grapist F2

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: VapingMMJ's Nieuwe Poging: 5x Grapist F2

Ja, dat zou best kunnen... Dat wateren gaat hier niet helemaal zoals zou moeten. [emoji19]

Dat de ec oploopt bij droge grond, dat weet ik. Zou best kunnen dat dat in de eerste weken een rol gespeelt heeft.

Ik hoop dat het goed komt, ben in ieder geval al verder op weg dan bij mn eerdere pogingen. Dus dat is al iets. Misschien dat er over een kweekje of 10 mooie gezonde plantjes in m'n kast staan... Er is in ieder geval genoeg ruimte voor verbetering. [emoji14]
    Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

Comment

Kop op hoor, alles is toch nog in groei
      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Kan je alleen maar aanraden om je potten op te heffen. Als je begint eerst de grond doorspoelen. Neem je een pot van 10l met aarde in, gooi er dan 10l water door(best ph'ed maar niet noodzakelijk)
        Eenmaal je u pot hebt laten uitlekken zodat je ziet dat er geen water meer uitloopt, duw je er uw zaadje in. Vaneerste maal de tl erboven op 18/6 met een fan en klaar is kees.
        Nu dat je aarde gespoeld is en het zaad geplant, hef je de potten. Zo weet je hoeveel zo een pot weegt in het begin, ongeveer toch. Eenmaal de toplaag er aride begint uit te zien, hef je de pot. Kan je deze gemakkelijk opheffen, is het tijd om water te geven. Kan je u pot met 1 hand opheffen, dan is het zeker tijd om water te geven.

Als je in het begint je aarde spoelt ga je de eerste 10 dagen ofzo al geen water moeten geven en erna is het heffen en naargelang de grootte van de plant water geven.
        Kleine plant weinig water, grote plant meer tot veel water in de bloei.

Succes

Comment

Hoe staat het ermee ?

Stemma doet stout (2016)

Comment

Hier is de update:

Van de kleintjes is er nog maar eentje over, ik heb besloten om die binnenkort naar buiten te doen zodat de kast over een paar weekjes uit kan zodra de Grapist klaar is. Dan ga ik op vakantie en daarna een frisse start maken. [emoji1]

De Grapist ziet er niet uit, maar ik ben vast besloten om de ronde te voltooien, al is het maar om de ervaring.

Foto's:

Groetjes! [emoji1]
            Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

Comment

PS: ik zal van de week een poging doen om weer eens wat plaatjes zonder HPS licht te schieten.

Comment

Valt nog best mee toch, ik zie wiet !
                Je bent straks in ieder geval geen 3 uur bezig met knippen.
                Wel wat verbrande bladpuntjes eh...voor volgende kweek je voedingsschema een beetje aanpassen.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Er zit in ieder geval thc op.
                  En je weet nu denkik wel hoe je het helemaal goed moet doen.
                  Benieuwd hoe tie je gaat smaken.

Comment

Klopt, er moet toch wel wat vanaf te halen zijn. Ik had gehoopt een iets grotere plant te krijgen, maar ze is zodra ze de bloei in ging direct compleet gestopt met groeien. Klopt dat? Ik had begrepen dat de groei een stuk langzamer gaat, maar toch nog wel aanwezig is.

Knippen zal idd mee gaan vallen, maar ook dat heb ik nog nooit gedaan, dus ben sowieso wel benieuwd naar hoe dat gaat.

Ik heb haar bijna geen voeding bij gegeven, af en toe wat halve doseringen alga bloom, verder niets.
                    Ik denk dat het door de Batmix gekomen is, want ze had die verbandde bladpuntjes al van begin af aan.

Jaja, ik ben vastbesloten om mijn volgende kweek succesvol te laten verlopen. Of in ieder geval minder problematisch. Dat moet denk ik wel goed komen.

Ben ook zeer benieuwd naar hoe het zal smaken! En ook naar het effect. Het is een Indica, en ik heb tot nu toe geloof ik alleen maar sativa's gehad (wat ik zo kan vinden over wat de apotheek verstrekt, google zegt dat deze soortjes sativa's zijn.) Dus ik ben wel nieuwsgierig.

Comment

De ene soort groeit langer door als de andere.

Misschien ze na het opkomen in een kleiner potje met lightmix totdat die vol is geworteld en dan overpotten in de batmix.
                      Dan zullen die verbrande bladpuntjes wel wegblijven.

Hoelang moet ze nu nog?

Comment

Ik zal de lightmix onthouden voor na de zomer!

Volgens Seedfinder.eu is de gemiddelde bloeitijd 63 dagen, dus net iets meer dan 8 weken. Ze gaat nu net week 8 in, en ik ben al een weekje aan het spoelen. Ik zie net wel dat Red Eyed Genetics aangeeft dat het 8 tot 10 weken kan duren, dus ik weet niet hoever ze al is eigenlijk. Ik zal vanavond wat foto's plaatsen, als ze weer wakker is. Het zou best kunnen dat ze nog wat tijd nodig heeft, met mijn kweekkunsten zou ze best een wat achterstand kunnen hebben.
                        Ik heb wel al het dode blad weggeraapt, en eerlijk gezegd is er niet veel over.

Comment

We wachten de foto's even af dan.

Comment

Comment

Ik zie dikke trichomen , dat gaat helemaal goed hier.

Wees voorzichtig met de geur he, voordat je het weet komt mr. of mevr. langs...

Stemma doet stout (2016)

Comment

Zet je afzuiger hoger als je de kast open doet en je waaier even uit.

Plantje zit wel goed in de toppen.
                                Ruikt ze lekker zoet?

Comment

Bezig...
                                X