Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VapingMMJ's Nieuwe Poging: 5x Grapist F2

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: VapingMMJ's Nieuwe Poging: 5x Grapist F2

Ze zijn inmiddels weer wakker en ik ben nu er nu wel van overtuigd dat m'n twijfelgevalletje ook een man is. Daar komt nog bij dat m'n grootste plant waarvan ik dacht dat het een vrouwtje was, nu ook een man blijkt te zijn. Ik heb er nu dus nog eentje over, m'n kneusje.
    Ik baal wel zeg, denk dat ik meteen maar 4 zaadjes bij ga planten deze week.
    Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

Comment

Jammer man, het valt ook niet mee om goeie zaden te maken.
      Iedereen denkt maar dat-ie dat kan, maar er steekt veel meer achter dan een man en vrouw bij elkaar gooien.

Hopelijk kies je voor een bewezen soortje dit keer ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

QnQ wat wil je daarmee zeggen,als die andere 6 wel vrouw zijn is dat heel normaal.
        Dus waarom jij nu de boel loopt af te zeiken moet je me maar eens vertellen.

Comment

Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

Comment

Ik zou gewoon de Grapist zaden zetten, maar ik begrijp je keuze wel.
            De planten zagen er echt een stuk beter uit dan je vorige kweek, dag en nacht verschil. Helaas van het verkeerde geslacht

Wij gaan de komende kweek met 'avontuurlijk' regulier AF/non AF zaad aan de gang, maar ik zet daar ook een Fem plantje bij, dit voor het geval alle zaden man zijn.

Zoek je bepaalde eigenschappen in een strain qua medisch gebruik of effect ?
            Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ja ik wil er nu wel zeker van zijn dat ik vrouwtjes heb, dan kan ik de Grapist later zetten want dan heb ik alle tijd om weer bij te planten, nu zou dat niet kunnen omdat ik degene die ik dan later zet niet af zou kunnen ronden i.v.m. m'n vakantie, dat komt qua tijd niet uit. Anders had ik ze idd gezet... maar dat stel ik nu dus even uit.

Het gaat wel een stuk beter ja, daarom durf ik ook wel wat bij te zetten nu. Batmix is the way to go.
              Het is toch leuk om een beetje resultaat te zien. Maargoed, ik moet nog een heel eind, dus laat ik vooralsnog voorzichtig optimistisch zijn. Er kan nog steeds veel fout gaan.

Ga je die AFjes buiten zetten?

Ja, ik gebruik het met name voor chronische hoofdpijn, dus daar let ik op.
              Ook ontspanning van spieren en een hele rits andere dingen hoor, maar de hoofdpijnklacht is de belangrijkste. Verder haak ik af als ik zie dat mensen psychedelische effecten ervaren, dat hoeft van mij niet.
              liefst tussen de 15-19%. Ik heb wel wat eisen.

Ik ben laatst overgestapt van de Bediol naar Bedrobinol met 17% THC (er zou 13,5% in moeten zitten, maar ik krijg steeds potjes met een sticker als waarschuwing waarop staat dat er meer in zit).
              Die 17% is eigenlijk ideaal voor me. Ik ga binnekort nog de Bedrocan uitproberen, die is nog iets sterker. Gewoon om te kijken of dat nog effectiever zou zijn. Ben benieuwd.

Naar wat ik gelezen heb zouden de soortjes van de apotheek haze in zich hebben. Hazes hebben alleen een lange bloeitijd... Vandaar de interesse in de choco haze (ben ook wel een choco fan!)
              Hoofdpijn brengt vermoeidheid met zich mee, dus liefst sativa dominant om dat ook een beetje tegen te gaan.

Misschien dat ik toch voor 2 van elk ga, en dan een week of 2/3 voorgroeien. Net als ik nu gedaan heb (ietsje korter dan denk ik.)

Comment

Spijtig van de mannetjes, maar de rest doet het toch goed.
                Zo leer je ook weer snel herkennen wat er gebeurt in je tentje.
                Dus je bent een wijzer man
                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Ja, ik leer er sowieso veel van, weer een ervaring rijker.
                  Wijzer vrouw, in dit geval.

Comment

Volgens dit artikel zou Bedrocan hetzelfde zijn als Jack Herrer van Sensi Seeds

Het zou van de andere apotheeksoorten toch ook bekend moeten zijn ?

De ' werking' die een strain heeft hangt af van de terpenen samenstelling.

Op medicaljane.com vindt je reviews van diverse medische soorten.
                    Ik google zo nog even verder, maar moet eerst hardhollend gaan stemmen

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Op www.leafly.com kan je strains bij je 'klachten' zoeken.
                    Hier de 'manage migraine strains'
                    http://www.leafly.com/start-exploring/manage-migraines

Als je dan op de blokjes klikt vind je meer info en reviews over de betreffende strain. Ook zie je de bijwerkingen.

Stemma doet stout (2016)

Comment

Red eyed genetics is een goede breeder heb inmiddels al wat kweekjes gezien en zie alleen maar mooie dingen.
                      Maar zal na mij ronde er wel eens 10 in de grond knallen.
                      Bewaar jij die andere maar voor buiten daar doen ze het ook goed.

Comment

@Stemma, bedankt voor de link.
                        Ik gebruik Leafly inderdaad om op klachten te zoeken, vind het een fijne site. Ook veel reviews.
                        Ik vind het ook wel leuk om daar op related strains te zoeken, krijg ik weer een heleboel inspiratie van.
                        Daarnaast ook seedfinder.eu en gewoon de seedshops, ik vergelijk de info altijd een beetje.

Medicaljane ken ik niet, die ga ik eens even googelen.

@MWay, ik twijfel niet aan Red Eyed Genetics, ik mag dan mannetjes gehad hebben, ze deden het goed en zagen er gezond uit, ondanks dat ze bij mij woonden. Dat zegt ook al iets.
                        Ik heb net afscheid van ze genomen... dat deed wel een beetje pijn. Het is toch een stuk makkelijker om een gele kale plant weg te doen dan zo'n mooie groene gezonde.

Blue Grape Dream en Choco Haze (toch van Zamnesia Huismerk) zijn besteld. Ben er nog niet uit of ik ze beiden ga zetten of gewoon 4 dezelfde.

Mijn kreupele kneusje staat er wat eenzaam bij nu, als kleintje alleen in de grote kast. Als dat ook een mannetje blijkt te zijn, dan gooi ik hem het raam uit denk ik. Deze liep al sinds het begin wat achter op de rest, dus ook nu met geslacht tonen. Maar ik zie nog steeds geen balletjes verschijnen, dus so far so good...

De blaadjes hangen een beetje slap, ik weet niet goed of het door water tekort of door overschot komt (dezelfde hoeveelheid, maar tis wel een kleinere plant dan de broertjes, dus het zou kunnen dat deze wat minder nodig heeft). Ik kan niet goed zien of de steeltjes nou ook mee doorbuigen. Ben er nog niet zo getraind in geloof ik.
                        Ik denk dat ik vanavond maar eens geen water geef, en dan morgenochtend check hoe ze er bij staat.

Comment

Volgens mij gewoon een vrouw.

Comment

Ik hoop het!

Comment

Als het een balletje zonder steeltje is, is het een vrouw. Met een duidelijk zichtbaar steeltje is het een man. Zie je al iets van pistels ?

Ik denk ook een vrouwtje, durf dat nu wel te zeggen nu MWay het ook zegt

Stemma doet stout (2016)

Comment

Bezig...
                              X