Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VapingMMJ's Nieuwe Poging: 5x Grapist F2

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: VapingMMJ's Nieuwe Poging: 5x Grapist F2

Ik denk ook een vrouw :p heb namelijk overlaatst juist hetzelfde gezien en dacht eerst ook op een man maar twas toch een vrouw :p

Comment

Ik twijfel, herma misschien.
      Je houdt toch het lichtschema strak aan.
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Ik heb even gewacht net antwoorden tot ik wat foto's kon nemen zodat jullie even mee kunnen kijken. Ik denk dat het vals alarm is, maar ik hou maar vast rekening met dat het weer tegen zit, dan kan het alleen maar meevallen.

Licht schema zou in orde moeten zijn, alles loopt op timers.

Foto's:
        uploadfromtaptalk1426982951927.jpguploadfromtaptalk1426982968061.jpguploadfromtaptalk1426982980270.jpguploadfromtaptalk1426982991768.jpg

Ze (?) staat er sowieso niet super happy bij vind ik, maar dat is vanaf het begin al een beetje zo. Ze ziet er ook een beetje verfomfaaid uit. Heb ook wat bladproblemen, hier een poging voor een foto zonder HPS strepen om dat duidelijk te krijgen (een beetje duidelijk)

uploadfromtaptalk1426983159952.jpg

uploadfromtaptalk1426983176216.jpguploadfromtaptalk1426983187177.jpg

Iemand tips? Denk zelf dat ze misschien iets te droog gestaan heeft.

De nieuwe zaadjes te ontkiemen gelegd:
        2x choco haze en
        2x blue grape dream.
        Kan er altijd nog eentje ontkiemen, mocht de grapist niets meer worden, maar ik heb haar nog niet opgegeven!
        Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

Comment

Water geven.

Comment

Timers ?
            HPS ?

1+1
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Schakelkast hopelijk...

Comment

Die zit volgens mij standaard in die kasten.

Comment

Excuses, ja ik bedoel een schakelkast. Ik wilde alleen duidelijk maken dat ik niet handmatig de lamp aan en uit doe ofzo.
                  Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

Comment

Ach ja, is ook waar, je kweekt in een G-tools kast.

Ik was er even niet goed bij...

Comment

Haha, ik had het ook geen timer moeten noemen, dat is een beetje verwarrend.[emoji14]

Comment

Tja als je een uur moet instellen blijft het een timer, alleen maar degelijk afgezekerd zou ik dan denken...

Comment

Die g-tools schakelkast is idd een timer met een relais ervoor. Geloof niet dat ze te droog gestaan hebben. Eerder een N overmaat in een te vroeg stadium. je bladpunt knikt omlaag wat doorgaans duid op wat veel stikstof bij een plant die er niet om vraagt. Ook de nogal donkergroene kleur duid hierop. Het van de punt uit vergelende blad lijk naar mijns inzien eerder en gevolg van in het verleden te nat gestaan te hebben. Just my 2 cents

Comment

Flint, bedankt voor je reactie.
                            Zou daardoor ook de groei kunnen stagneren? Want ik heb het idee dat ze stil staat.
                            Ze krijgt nu al een tijdje 100ml per dag.
                            Ze heeft sowieso in het begin als kleintje een beetje overvoeding gehad door de Batmix, dit plantje had duidelijk meer moeite dan de andere 4. Het is dan ook echt jammer dat de rest man was.

Valt er iets te doen aan dat stikstofoverschot?

Update zaailingen:
                            De 4 nieuwe zaadjes lieten allemaal een worteltje zien en zijn gisteren in de spongepotjes van MWay gegaan en onder de lamp gezet.
                            Poging 3 is van start.

Comment

Batmix is voor jonge plantjes veel te stikstof- en phosforrijk. Daarnaast komt die stikstof ook nog langzaam vrij en heb je dus in bloei ook een stikstofoverschot. Te veel stikstof vertraagt idd de groei en zeker de bloei. Omdat de N in eerste instantie gebonden is in de vleermuispoep die eerst door je bodemleven moet worden omgezet in de voor de plant opneembare stikstof kan je het er ook niet uitspoelen. Er valt dus weinig aan te doen of je moet de kluit al geheel schoonspoelen met lauw water en haar herplanten in een geschikter medium. Dit zal echter enorme stress en ook weer stilstand gaan opleveren dus das eigenlijk ook geen optie.

Badmix en eigenlijk alle langzaam vrijkomende stikstofleveranciers (bloedmeel bijvoorbeeld)zijn voor een binnenkweek ongeschikt omdat je dan in bloei met veel te veel N ten opzichte van de P en K zit. Binnen is de vegetatieve fase er gewoon te kort voor en werkt het dus averechts. Buiten waar je 4 maanden vegetatief groeit is het wel een optie.
                              Last edited by FlintStoned; 24 March 2015, 14:56.

Comment

Flint hier doen ze het goed hoor!

Comment

Bezig...
                                X