Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Spliff's Garden -> Skunk XL + Fruit Spirit (9x18L onder 600W in DR120)
Re: Spliff's Garden -> Skunk XL + Fruit Spirit (9x18L onder 600W in DR120)
- ziet er heel goed uit , je dames staan mooi op schema.
- ik zou vandaag naar 12/12 gaan dan kan je het makkelijker bijhouden , maar jij bent baas in u tuintje
- ikzelf heb ook 30 dagen 18/6 gedaan onder 600w en zag er het zelfde uit. goed bezig!
Thx iedereen! Jullie hulp wordt geapprecieerd! Kan tot nu inderdaad niet klagen, plantjes zien er mooi groen en gezond uit. Heb ze gemeten en ze zijn gemiddeld 31-36cm hoog. Heb veel opgezocht over wanneer omschakelen maar veel verschillende meningen gevonden. Er is nog zeker wat ruimte tussen de plantjes dus heb besloten nog enkele dagen te wachten met overschakelen. Morgen of overmorgen switch ik.
Eens ik overschakel geef ik nog gewoon 2 weken normale dosis groeivoeding toch? Of wat is het beste?
Avond 76 na ontkiemen
Avond 30 zichtbare bloei
Avond 45 op 12/12
Ze zijn inderdaad al mooi gegroeid!
Hoe lang moet ik nog voeding blijven geven denken jullie? Nu heb ik zo'n 40ml/10l als standaard gehouden. Al verkregen ze op een gegeven moment wel wat verbrande puntjes dus heb ik ook paar dagen enkel water gegeven aan sommigen. Nu heb ik 35ml/10l genomen voor de volgende 10l omdat er nog steeds wat verbrande bladpunten zijn.
Voor beide staat zo'n 7-8weken (49-56 dagen) bloeitijd (op RQS website). Ik veronderstel dat dit vanaf de zichtbare bloei is?
Hier alvast enkele foto's. Iemand een gok hoelang ze nog moeten? Sommigen toppen beginnen hun eerste bruine haartjes te vertonen.
Een getopte plant. Gemiddelde grootte, zijn er enkele met grotere en ook enkele met kleinere toppen:
Dag 90 na ontkieming
Dag 44 zichtbare bloei
Dag 59 12/12
Het lijkt er naar dat sommige planten op hun einde beginnen te geraken. Ben ze nu ook enkele dagen niet meer aan het voeden want ze hadden snel meer en meer last van verbrande bladpunten. Is het de moeite om ze nog voeding te geven nu of zou ik gewoon nog 2 weekjes water blijven geven?
Dacht dus ook eind deze maand de schaar er in te zetten. Is dat goed of denken jullie dat het sneller / langer mag?
Comment