Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

12x Cream Mandarine F1 Version op Smartpots (SweetSeeds)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 12x Cream Mandarine F1 Version op Smartpots (SweetSeeds)

volgende week nieuwe foto's! kijk er zelf naar uit!!! popeye, gr

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
    Last edited by Tyson2014; 20 February 2015, 11:25.

Comment

Ze blijven daar bij sweet seeds maar nieuwe soorten maken. Ik dacht eigen zaden te maken maar deze lijkt mij heel wat om volgend jaar te proberen. Ben fan van die citrus, die er in hun wild rose ook zo zit. Keuzes, keuzes

LST'en is lang niet zo stresserend popeye. Ik trek de nodes met touwtjes naar beneden en een half uurtje later staat die met een boog weer vrolijk naar de zon.

Comment

Leuk soortje,zet ook een stoeltje.
        Succes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
          Als aanvulling:
          Als je 800 kuub wil afzuigen, ga je met alleen een 250 kuub inblaas de doorstroming belemmeren als je er ook niet wat passieve openingen bij hebt.
          Dus je moet er dan wel een 'raampje' bij open zetten in de tent.

(btw dat plastic cupje van die spongepots mag je er wel vanaf halen, dat lost niet op.)
          ik zag dat er in 'n tent gekweekt werd
          die heeft zoals al word gezegd die maasnetjes en diverse andere openingen waar lucht doorheen kan stromen
          als hier bv gewoon 'n slang inzit word er al extra lucht aangezogen.

wanneer het puur ging om 800m3 afzuigen en 250m3 inblazen dan was het inderdaad anders geweest
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

klopt qnq! ik heb nog geen last ondervonden plus min tent staat in een ruimte van 10.000 kub denk dat dat geen brobleem mag zijn?

Comment

klinkt smakelijk die mandarienen s6 verder

Comment

Kleine update:
                Vandaag zijn we al in de 6de week bloei. Vorige week had ik geen tijd om iets aan te maken.
                Veel is er niet echt gebeurd, ik hield mijn methode aan en paste het een beetje naargelang het verdere verloop.
                Ik heb reeds dikke knotsen en je ziet dat ze in 14 dagen tijd toch veel veranderd zijn.
                Dinsdag begin ik al met afwateren met water pH 6.0.
                Greetz
                1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg
                Last edited by Tyson2014; 6 March 2015, 23:10.

Comment

ziet er niet verkeerd uit he

hoe ruiken ze ??
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Ja, that's the question.. Is het echt mandarijn wat je ruikt ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Sweet seeds kennende zal er wel iets van citrus in zitten, daar zijn ze goed in Ik ben benieuwd hoe fast ze echt gaan zijn. Ik heb die verkorte soorten van hun nog ni geprobeerd, maar deze is er enkel in fast versie. Als er echt mandarijn in zit... Moet speciaal zijn.

Comment

Ziet er goed uit T,
                        Wil ook wel weten of er echt mandarijn in zit.

Doe zo verder!

Grts cheese

Comment

hallo', ze ruiken echt veel naar citrus en klein beetje mandarijn maar die komt nog wel een dezer dagen denk ik? en mercie allemaal voor de goede reacties! tis altijd fijn als iemand lof geefd over mijn kweek, en een heel lichte paarse schijn in de toppen,grts tyson..
                          en ze ruiken lekker k1 grts.
                          Last edited by Tyson2014; 7 March 2015, 20:59.

Comment

Beste

Vandaag heb ik ontdekt dat er 3 van de 12 planten de zogezegde banaantjes bevatten. Volgens het boekje zouden deze plantjes slechts 49 dagen moeten bloeien, ik zit nu op 50 dagen omdat ik ze meestal wat langer laat bloeien om echt rijpe amberkleurige thc te verkrijgen. Nu wou ik het hier even posten met een foto bij om jullie mening te horen. Wat zouden jullie doen, nog enkele dagen laten staan om de tychromen nog te laten rijpen of gewoon meteen afdoen vanaf er banaantjes verschijnen. In principe zoals reeds gezegd zijn ze al afgebloeid daarom dat ik jullie mening nog even wou.

Grtz Tyson
                            20150312_193535.jpg

Comment

als het er niet teveel zijn kun je ze er voorzichtig uittrekken met 'n pincet
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Ik heb net via de chatbox vernomen dat dit eerder voor een 'explosie' van banaantjes zou zorgen, omdat het stuifmeel in de banaantjes de rondomliggende calyxen bestuiven.
                                Natuurlijk sta ik open voor alle info en ieder zijn mening misschien nog even afwachten naar wat meer reacties.

Grtz

Comment

Bezig...
                                X