Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweekverslag , one plant SCROG super lemon haze 400w

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste kweekverslag , one plant SCROG super lemon haze 400w

Extra foto'simage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
    Last edited by benj333; 26 April 2015, 22:56.
    One plant scrog 400w 1x1/&

Comment

ja echt ne mooie plant ge doe da super!!

Comment

Staan ze erg warm ?
        Vraag vanwege de 'doorschietende top' op foto 6 en die op 7 doet het ook 'n beetje.

(kijk uit dat je VSa niet naar beneden lazert.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@QnQ :ze staan eerder vrij koud de temp is hier maar een 18 19 graden.
          ja dat heb ik ook gemerkt ,kheb er geen idee van hoe het komt, maar als ik de plaatjes bekijk hoe de buds zich vormen bij dit soortje maak ik me nietveel zorgen ,of moet ik toch opletten?
          ( die zal er normaal niet mogen afvallen ,maarja ik weet het dat is niet de beste manier ,achter deze ronde zal het in een kast zijn waar ik aan bezig ben)
          greets

Comment

Goedemiddag ,
            Ik heb dus een hele grote beginnersfout gemaakt
            en de bloei beginnen tellen vanaf dat ik de lamp op 12/12 heb gezet.
            ik had dit al een paar x gelezen dat je maar mag beginnen tellen vanaf zichtbare bloei, maar het dringde niet direct door..
            Iemand een idee hoeveel tijd ik ongeveer extra moet ? (1a2 weken?)
            greetss benj

Comment

Heb ik ook verkeerd gedaan, Denk toch gauw 14 dagen, dat weet ik pas zeker over een paar weken, maar elk plantje is weer anders.. Niet te vroeg spoelen moet je wel opletten,
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

De eerste foto's met bloei zijn van 7 maart, dus reken ik dat je nu ongeveer 6 weken bloei hebt. (42 dagen)

Toch ziet het er allemaal wel uit alsof ze het warm hebben, of dat ze flink op de tocht staan.
                Blad krukt wat naar boven, en het vouwt ook een beetje dicht. Dat doet de plant om de verdamping te remmen.
                Heb je ze soms ook wat droog staan ?
                Die strekkende toppen (foxtailing) zijn typisch als je bijvoorbeeld haze teveel stikstof geeft, of als de toppen te dicht bij de lamp komen.

Vergelen is niet nodig. Geel blad "doet het" niet meer.
                Volgende kweek wat preciezer met voeding omgaan.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@greyvol : thnks ,ja ik zal er op letten niet te vroeg spoelen.
                  @QnQ: Het is heel goed mogelijk dat er hier een tocht loopt plafond is niet goed geisoleerd, maar te warm?? je zei het eerder ook maar ik kom niet boven 22 graden hier in de kamer en dat is met goed weer of heeft dat te maken met dat je de temp. moet meten aan de toppen?
                  Dat van die droogte klopt volledig , ik verschiet ervan hoeveel zo'n plant drinkt. Ik moet nu zeker 3l gieten voor dat hij niet geler wordt.
                  het is wel al verbeterd tegenover de laatste foto's.
                  Thnks voor de tips QnQ, Ik ben daar dankbaar voor , de lamp hangt nu ook wat hoger.
                  peace

Comment

Beste, medekwekers
                    Het is weer ffe geleden,ik heb van de week weinig tijd gehad en ben 1x de water beurt vergeten
                    En nu zit ik met die typische beginners vraag :"hoelang moeten ze nog?" Ik zit aan 71 dagen bloei vanaf dat de lamp geschakeld is.(ik weet het, beginnersfout )
                    Ik ben zelf aan het twijfelen voor alle stretch stukjes eraf te knippen , het is duidelijk dat die nog veel langer kunnen bloeien
                    en eronder zijn de buds al veel compacter.
                    Ik zie die stretch stukjes nu als een nadeel omdat ze denk ik veel energie vragen van de plant en de buds kunnen die energie beter gebruiken.
                    foto's binnen 15min
                    peace

Comment

Foto?
                      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Denk dat je dat eerder had moeten doen, ik heb dat ook niet gedaan en gisteren geoogst. (Ook verkeerd gerekend en te vroeg gespoel) Zie je een hoop popcorn zitten aan de onderkant. Had ik ook dus veel eerder moeten snoeien. Al doende leren we
                        Heb je een microscoopje om de trichomes te bekijken?
                        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                        2016 - Greyvol's buitenkweek
                        2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Volger erbij

Comment

Foto's:
                            straks meer
                            Attached Files

Comment

Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Bezig...
                              X